חברת וולט דיסני הודיעה אמש (ה') כי היא תתרום שני מיליון דולר לארגונים המספקים סיוע הומניטרי לנפגעי מלחמת חרבות ברזל בארץ. "בעקבות מתקפות הטרור הנוראיות נגד יהודים בישראל בסוף השבוע האחרון, כולנו חייבים לעשות מה שאנחנו יכולים כדי לתמוך באנשים החפים מפשע שחווים כל כך הרבה כאב, אלימות וחוסר ודאות - במיוחד ילדים", אמר בוב איגר, מנכ"ל החברה.
2 צפייה בגלריה
ארה"ב חברת וולט דיסני פלורידה
ארה"ב חברת וולט דיסני פלורידה
חברת וולט דיסני
(צילום: AP)
"אנו מגנים את ההתקפות הללו, את השנאה שהניעה אותן ואת כל מעשי הטרור, ונמשיך לפעול למציאת דרכים נוספות לספק תמיכה באזור, ולכבד את הקורבנות, את משפחותיהם ואת כל אלו שנפגעו מהמלחמה הזו", המשיך איגר את הצהרתו.
שני מיליון הדולר יתחלקו בין כמה גופים, כשמיליון יגיע אל מגן דוד אדום, והמיליון השני יועבר אל עמותות אחרות באזור אשר מתמקדות במתן סיוע לילדים. בנוסף, דיסני תרמה 25,000 דולר נוספים, אותם התאימה לתרומות שהעבירו עובדי החברה.
2 צפייה בגלריה
בוב איגר, מנכ"ל חברת דיסני
בוב איגר, מנכ"ל חברת דיסני
בוב איגר, מנכ"ל חברת דיסני
(צילום: Vianney Le Caer/Invision/AP)
ההחלטה של חברת דיסני מגיעה לאחר התגייסות של כוכבים רבים בהוליווד המגנים את מתקפת האימים הקטלנית של חמאס על ישראל בשבוע האחרון. במהלך ימי הלחימה עד כה, כוכבים כדוגמת בונו, ג'רי סיינפלד, ברברה סטרייסנד ומדונה שיתפו את תמיכתם בישראל באמצעות מחוות שונות. אמש אף פורסם כי יותר מ-700 אישים מתעשיית הבידור חתמו על מכתב גלוי לגינוי חמאס ולדרישה להחזיר בבטחה את בני הערובה המוחזקים בעזה. בין החתומים נמנו גל גדות, דוויין ג'ונסון, נטלי פורטמן, ג'סיקה אלבה, איימי שומר, ראיין מרפי וכריס פיין.