נציגיה של נועה קירל מתנים ראיונות בינלאומיים באירוויזיון באיסור שאלות פוליטיות על ישראל, כך נודע היום (א') ל-ynet. "זו תחרות מוזיקה ואנחנו מעדיפים שלא לדבר פוליטיקה", אמרו מטעמה של הזמרת, והוסיפו כי התקשורת הבינלאומית עד כה כיבדה את בקשתם "מתוך כבוד והערכה לקירל".
אחרי הפרסום ב-ynet בסביבתה של הזמרת אומרים שהיא ערוכה לכל השאלות ומוכנה לענות על כולן.
שבוע האירוויזיון נפתח היום באירוע השטיח הטורקיז - קבלת הפנים הרשמית למשלחות שישתתפו בתחרות האירופית ועל השטיח צעדה המשלחת הישראלית עם הנציגה נועה קירל.
ביום שישי טיגנת שניצלים, וביום שלישי את על במת האירוויזיון מול מיליונים. "מאמי, זה ישראל, אתה מבין?", אמרה קירל ל-ynet. "זה אנחנו אין מה לעשות. זה מעבר שאני רגילה לעשות אותו, גם אחרי האירוויזיון יש לי הופעה בבת מצווה. ממש יומיים אחרי. זאת אני, אלה החיים שלי. אבל זה כיף, מאזן, מנחית. זה טוב".
עוד הזמרת נשאלה האם פגשה כבר לדייט את מיי מולר, הנציגה הבריטית, שהזמינה את קירל לבלות איתה בליברפול לאחר שהודתה בטוויטר כי היא מעריצה את הנציגה הישראלית. "הדייט לא קרה עדיין, אפילו לא פגשתי אותה", אמרה. "לא הספקתי. אבל זה יקרה השבוע, נלך לאכול משהו טעים".
לכתבות נוספות בנושא אירוויזיון 2023:
בהמשך קירל שיתפה לגבי התגשמות הציפיות שלה מההכנות לתחרות עד כה. "חשבתי שיהיה הרבה יותר לחוץ, זה יותר כיף. השבוע שלפנינו הוא באמת קריטי, אבל בגדול אנחנו נהנים בטירוף - האנרגיה מדהימה".
בריאיון לעמוד היוטיוב הרשמי של האירוויזיון, המנחים החמיאו לזמרת על הסט הכסוף שלבשה, והיא הפתיעה אותם כשאמרה - "וזה אפילו נוח!". כשנשאלה על תהליך היצירה של "יוניקורן" אמרה קירל: "יש לך שלוש דקות להביא את עצמך, את האופי שלך ואת התרבות שלך - וזה אתגר, אבל אני אוהבת אתגרים. היה לי חשוב להביא את המסר של החד-קרן לעולם - מסר של ייחודיות, של אהבה עצמית ושל עוצמה".
עוד הזמרת נשאלה כיצד היא תרגיש על הבמה הגדולה של האירוויזיון. "אני מאמינה שארגיש בנוח, כי הבמה היא הבית שלי", אמרה, "אני מקווה שההופעה שלי תגרום לשמחה והנאה".
האירוע נערך ב-Walker Art Gallery שבליברפול, ולקחו בו חלק 37 המשלחות שצפויות להשתתף בתחרות. גם המפקח על תחרות האירוויזיון, מרטין אוסטרדל, ישוחח בו עם נציגי המדינות.
1 צפייה בגלריה
נועה קירל על השטיח הטורקיז
נועה קירל על השטיח הטורקיז
נועה קירל על השטיח הטורקיז
(צילום מסך, באדיבות EBU)
כידוע, ביום שלישי ייערך חצי הגמר הראשון בהשתתפות הנציגה הישראלית, שתשיר תשיעית בסדר ההופעות, לצד מועמדים נוספים שנמצאים כעת בראש רשימת ההימורים לזכייה בתחרות, בהם הנציגה השבדית לורין (שלפי ההימורים תיקח את המקום הראשון בתחרות), והנציג הפיני קארייה (שכרגע נמצא במקום השני).