נועם קלינשטיין הגיעה להתארח באולפן ynet radio בתוכנית של אבי שושן ורנין בולוס לרגל צאת אלבומה החדש וביצעה שני שירים מתוכו: ''מספיק'' ו''שניים ממך''.
ספרי לנו על המסע שלך. "התחלתי להוציא שירים שאני כותבת ומלחינה. בגיל 18 הוצאתי כמה סינגלים, עילי (סהר, שאחראי עם קלינשטיין על העיבוד וההפקה המוזיקלית) כמובן ניגן בכולם, אנחנו מנגנים ביחד מאז התיכון. באיזשהו שלב הוא אמר, 'בואי את הסינגל הבא נקליט לבד רק שנינו, ניקח עיבוד מהופעה ונקליט בחדר. אנחנו יכולים לעשות בעצמנו, בא לי ללמוד'. גם למדנו והצלחנו להביע את עצמנו פי אלף".
עוד במדור מוזיקה:
את עומדת בזכות עצמך ומוציאה אלבום בכורה ואת עדיין הבת של אמא ריטה. איך עושים איתך ריאיון מבלי לדבר על זה? "זה תלוי בכם. אני באה לשיר את השירים שלי ולדבר על האלבום ועל החיים שלי. מי שמתחבר ואוהב אולי יבוא להופעות וישמע את האלבום".
בגלל שאת ''הבת של'' את מקבלת כרטיס כניסה חלק יותר לתעשייה? "במובנים מסוימים לגמרי, לפעמים זה יכול לפעול נגדי ולפעמים לטובתי. מה שיצא לי מלהסתכל על ההורים שלי זה שהם לא מתפשרים על העבודה שלהם".
1 צפייה בגלריה
נועם קלינשטיין
נועם קלינשטיין
נועם קלינשטיין באולפן ynet radio
מי אמר לך פעם ראשונה שאת זמרת? "אני זוכרת שאמרתי לאבא שלי שלא אתקבל ללהקה צבאית. להקה צבאית זה להיות 'ממש זמרת'. אבא אמר לי שאם אני לא זמרת טובה ללהקת צבאית - אז מי כן?".
אמא שלך מאוד מחוברת לשורשים האיראניים שלה. את בחורה מודרנית, חילונית וישראלית. עולה לך המחשבה מה היה קורה אם היית חיה שם? "באיראן של היום? אני אפילו לא רוצה לדמיין. סבתא שלי מאוד רצתה להיות זמרת וזה היה חלום שלא יכול היה להתגשם".
נועם קלינשטיין תשיק את אלבומה ב-24 בנובמבר במועדון האזור בתל אביב.