כחודש לאחר שמדונה אושפזה בעקבות זיהום חיידקי חמור, הזמרת בת ה-64 העלתה הערב (א') פוסט לרשתות החברתיות שבו היא הודתה למשפחתה, חבריה ולכל מי שתמך בה בתקופה הקשה: "התרופה הכי טובה היא אהבה מהמשפחה ומהחברים".
1 צפייה בגלריה
גראמי מדונה
גראמי מדונה
גראמי מדונה
(צילום: Gettyimages)
"חודש אחרי שהייתי בבית החולים אני יכולה להביט אחורה", כתבה. "כאימא את יכולה להיגרר אחרי הצרכים של הילדים שלך ואחרי הנתינה האינסופית, אבל כשהגיע תורי הילדים שלי היו שם עבורי. ראיתי בהם צד שלא ראיתי קודם לכן, וזה עשה את כל ההבדל.
"כך גם האהבה והתמיכה מהחברים שלי. בתמונה הזו שאני מחזיקה ביד יש תצלום פולארויד שצולם על ידי אנדי וורהול, שבו מופיע קית' הרינג כשהוא לובש ג'קט שעליו יש ציור של מייקל ג'קסון. משולש מושלם של גאונות. אמן שנגע בכל כך הרבה חיים כולל החיים שלי. התייפחתי כשפתחתי את המתנה הזו כי הבנתי כמה אני בת מזל שאני בחיים. ואיזה מזל שהכרתי את האנשים האלה וכל כך הרבה אחרים שגם הם אינם. תודה על המתנה הזו! ותודה לכל המלאכים שלי שהגנו עליי ונתנו לי להישאר כדי לסיים את העבודה שלי!".
לפני כשבועיים הזמרת כתבה כי היא "בדרך להחלמה", והודתה למעריציה על התמיכה החמה ועל איחולי ההחלמה.
כזכור, סיבוב ההופעות Celebration של כוכבת הפופ הענקית, שהיה אמור להיפתח ב-15 ביולי, נדחה בעקבות מחלה של הזמרת - כך עדכן אז המנהל שלה, גיא עוזרי, ברשתות החברתיות. עוזרי כתב כי "ביום שבת ה-24 ביוני, מדונה פיתחה זיהום חיידקי חמור שהוביל לאשפוז של כמה ימים במחלקת טיפול נמרץ. מצבה הבריאותי משתפר, אך היא עדיין נמצאת תחת טיפול רפואי. היא צפויה להחלים לחלוטין, אך בזמן זה אנחנו נאלצים לבטל את כל התחייבויותיה, כולל סיבוב ההופעות. נשתף אתכם בפרטים נוספים ברגע שיהיו - כולל מועד פתיחה חדש של הטור ומועדים חדשים לכל ההופעות", חתם.
בהמשך, פורסם ב"דיילי מייל" כי מצבה של מדונה היה כה חמור עד שקרובי משפחתה "הכינו את עצמם לגרוע ביותר" - וזאת הסיבה ששמרו על מצבה בסוד. לפי הדיווח באתר, הזמרת נמצאה מחוסרת הכרה בניו יורק והובהלה לטיפול נמרץ, שם עברה במהלך הלילה תהליך של צנרור. אותו קרוב משפחה ששוחח עם "הדיילי מייל" תיאר את הימים האחרונים כ"טראומתיים" במיוחד, כשלא ידעו אם היא תצליח לעבור אותם. לדבריו, ההתמוטטות הלא צפויה שלה היוותה קריאת השכמה עבור מדונה, שהאמינה שהיא "בלתי מנוצחת" ודחפה את עצמה לקצה בהכנות לסיבוב ההופעות: "כולם חשבו שהם הולכים לאבד אותה, וזאת הייתה המציאות של המצב".