אחרי כמעט שני עשורים בהם אלן פומפאו התמקדה בגילום מרדית' גריי, הדמות הראשית בסדרה "האנטומיה של גריי", השחקנית לוהקה לסדרה חדשה שתעלה בהולו - ובשל כך זמן המסך שלה בלהיט מבית ABC יפחת משמעותית, כך דווח היום (ד') ב"וראייטי".
2 צפייה בגלריה
מתוך "האנטומיה של גריי", עונה 17
מתוך "האנטומיה של גריי", עונה 17
מתוך "האנטומיה של גריי", עונה 17
(צילום מסך)
על אף שבסיום העונה הקודמת של הסדרה (שזמינה לצפייה ב-yes) דמותה של מרדית' גריי החליטה להישאר בבית החולים ולא לעזוב למינסוטה, בעונה ה-19 היא תופיע רק בשמונה פרקים מתוך 22 הפרקים המתוכננים לעונה. עם זאת פומפאו תמשיך לשמש כמפיקה בפועל של הסדרה ולקריין את פרקי העונה כפי שנהגה לעשות מראשית הסדרה.
ההחלטה לצמצם את זמן המסך שלה מגיעה בעקבות ליהוקה של פומפאו לסדרה חדשה בשם Orphan (בתרגום חופשי, "יתומה"). הסדרה תתבסס על סיפורה האמיתי של נטליה גרייס שהוריה המאמצים טענו כי היא רימתה אותם בטענה שהיא ילדה, בעוד שלמעשה הייתה אישה בוגרת עם התנהגות "סוציופתית" וכי אפילו תכננה לרצוח אותם.
2 צפייה בגלריה
מתוך "האנטומיה של גריי"
מתוך "האנטומיה של גריי"
מתוך "האנטומיה של גריי"
(צילום: ABC באדיבות yes)
"האנטומיה של גריי", שנחשבת לאחת הסדרות המצליחות בעולם, כבר הפכה ידועה לשמצה בתחלופת הדמויות שלה. בשנתיים האחרונות היו אלו ג'סי ויליאמס (ד"ר ג'קסון אייברי) וג'סטין צ'יימברס (ד"ר אלכס קרב) שעזבו את הסדרה והותירו את גריי כאחת הדמויות הותיקות הבודדות שנותרו בה.