The Movie Critic, או "מבקרת הסרטים" (בתרגום חופשי), הוא שמו של התסריט החדש שכתב קוונטין טרנטינו, אותו הוא מתכנן לביים כבר בסתיו הקרוב - כך לפי הדיווחים ב"הוליווד ריפורטר" וב"וראייטי". טרנטינו אף העיד בעבר שפרויקט זה, שיהיה סרטו העשירי, צפוי להיות סרטו האחרון.
1 צפייה בגלריה
קוונטין טרנטינו
קוונטין טרנטינו
קווונטין טרנטינו
(צילום: Elisabetta Villa ,Getty Images)
פרטים נוספים על התסריט טרם נמסרו, אך מקורות מספרים כי עלילת הסרט צפויה להתרחש בלוס אנג'לס של סוף שנות ה-70 ושהדמות הראשית בסרט תהיה אישה שייתכן ותתבסס על דמותה של מבקרת הקולנוע פאולין קייל. עוד נאמר כי כותרת התסריט היא כותרת בעבודה והיא איננה סופית.
לפי הדיווחים, טרנטינו הזמין קונים רבים לקרוא את התסריט האחרון שלו בימים הקרובים במטרה לחתום עסקה דומה לזו שהייתה לו בסרטו הקודם "היו זמנים בהוליווד". כמו כן, מתואר כי תהליך המכירה שמתרחש כעת נעשה תחת אמצעי אבטחה מוגברים וכי מנהלי האולפנים נדרשו ללכת למשרדו של הסוכן של טרנטינו בבוורלי הילס על מנת לקרוא דפים בחדר הישיבות שם בלבד, זאת גם כן בדומה לפעם הקודמת.
כתבות נוספות במדור קולנוע:
טרנטינו, בן ה-59 שאחראי על להיטים רבים כמו "ספרות זולה" ו"ג'אנגו ללא מעצורים", הצהיר בעבר כי הוא מתכוון לפרוש מעולם הקולנוע והבימוי בתום הפרויקט העשירי שלו. "אני חושב שכשזה מגיע לקולנוע, הגעתי לסוף הדרך שלי", אמר לפני שנים ספורות בריאיון ל-GQ אוסטרליה ופירט את תוכנית הפרישה שלו: "אני רואה את עצמי כותב ספרים על קולנוע ואתחיל לכתוב מחזות, כדי שאשאר יצירתי. אני פשוט חושב שנתתי כל מה שיכולתי לקולנוע". לפני כשנתיים הוא אף הוציא את ספר הביכורים שלו - "היו זמנים בהוליווד", אותו הקדיש לאשתו דניאלה פיק ולבנם ליאו. ספרו השני, Cinema Speculatio, יצא לאור בשנה שעברה. בנוסף, דווח כי בכוונתו של טרנטינו לצלם עוד השנה סדרת טלוויזיה בת שמונה פרקים.