נב קמפבל הודיעה שלא תשוב לסרט השישי בסדרת "צעקה" וטענה שהסיבה היא כספית.
קמפבל, מי שהובילה את הפרנצ'ייז בארבעת הסרטים הראשונים וגילמה תפקיד מרכזי גם בהמשכון האחרון שיצא לפני מספר חודשים, סיפרה שאין לה כוונה לשוב לסרט נוסף מאחר שההצעה שקיבלה נמוכה מדי.
"לצערי, אני לא אהיה ב'צעקה' הבא", מסרה קמפבל בהצהרה לתקשורת. "כאישה נאלצתי לעבוד קשה מאוד לאורך הקריירה שלי כדי לבסס את הערך שלי, במיוחד כשזה נוגע ל'צעקה'. אני מרגישה שההצעה שהוגשה לי לא משקפת את הערך שלי לפרנצ'ייז".
2 צפייה בגלריה
מתוך "צעקה"
מתוך "צעקה"
מתוך "צעקה"
עלילת הסרטים סובבת סביב דמותה של קמפבל, סידני פרסקוט, שמותקפת פעם אחר פעם על ידי רוצח חמוש בסכין ומסיכה בשם גוסטפייס. פאראמאונט וספייגלאס כבר הודיעו שהסרט השישי נמצא בשלבי הפקה מתקדמים והצילומים צפויים להתחיל בקיץ הקרוב. תאריך היציאה נכון לעכשיו מתוכנן ל-31 במרץ 2023.
"זו הייתה החלטה קשה מאוד להמשיך הלאה", היא הוסיפה בהודעתה. "לכל מעריצי 'צעקה' שלי, אני אוהבת אתכם. אתם תמיד הראיתם לי תמיכה. אני לעד אהיה אסירת תודה לכם ולמה שהפרנצ'ייז הזה היה עבורי ב-25 השנים האחרונות".
2 צפייה בגלריה
מתוך "צעקה"
מתוך "צעקה"
קמפבל לצד קורטני קוקס. מתוך "צעקה"
"צעקה" הראשון, שיצא ב-1996, בוים על ידי ווס קרייבן, שגם היה על כס הבמאי בשלושת ההמשכונים הבאים. ב-2014 הוא הלך לעולמו ולכן את הסרט האחרון בסדרה ביימו מאט בטינלי-אולפין וטיילר גילט, שימשיכו לקבל את הקרדיט גם בכותר הבא בסדרת הסלאשרים האייקונית.