ג'סטין רוילנד, שיצר את הסדרה "ריק ומורטי" יחד עם דן הרמון, הואשם בחודש ינואר האחרון בסעיף אחד של אלימות במשפחה ובאחד של כליאה תחת איומים, אלימות, הונאה או מרמה. כעת, האישומים בוטלו, כך אישרה היום (ד') דוברת במשרד המחוזי של מחוז אורנג' לאתר "וראייטי".
1 צפייה בגלריה
ג'סטין רוילנד
ג'סטין רוילנד
ג'סטין רוילנד
(AP)
"דחינו את האישומים כתוצאה מחוסר ראיות מספיקות להוכחת המקרה מעבר לספק סביר", מסרה. רוילנד הגיב ברשתות החברתיות ואמר כי הוא "עדיין מזועזע עמוקות מהשקרים הנוראיים" שדווחו עליו לאורך התקופה.
"תמיד ידעתי שהטענות האלה שקריות, מעולם לא היה לי ספק שהיום הזה יגיע. אני מאוכזב שכל כך הרבה אנשים מיהרו לשפוט אותי בלי לדעת את העובדות, רק על סמך מה שאמרה האקסית שלי, שרצתה לפגוע בשמי הטוב. עם זאת, כעת, לאחר שהמקרה הגיע לסיומו, אני אסיר תודה שהתיק הזה נדחה", כתב.
התלונה נגד רוילנד הוגשה בקליפורניה והתייחסה למקרה שאירע לפני שלוש שנים. המתלוננת, שבחרה להשאר בעילום שם, הייתה אז במערכת יחסים עימו. רוילנד כפר באשמה כשהואשם לראשונה ב-2020, ובחודש ינואר האחרון התייצב בבית המשפט לשימוע קדם-משפטי.
רוילנד מוכר בתור היוצר-שותף של סדרת האנימציה "ריק ומורטי" לחברת Adult Swim, שבה הוא גם מדובב את שתי הדמויות הראשיות - ריק סנצ'ז ומורטי סמית. הסדרה עלתה לראשונה ב-2013, ויש לה שש עונות עד כה כשהאחרונה נגמרה בדצמבר 2022.