לאחר שאזלו הכרטיסים להופעתו של הראפר טראוויס סקוט בישראל, שהייתה אמורה להתקיים בלייב פארק בראשון לציון, הבוקר (ו') הודיעה חברת ההפקה כי ההופעה תעבור לפארק הירקון בתל אביב ותתקיים בתאריך המתוכנן - ב-14 במרץ. מחירי הכרטיסים נעים בין 385 שקלים לכרטיס בדשא ו-855 שקלים לגולדן רינג. בנוגע לשוני בחלוקת המקומות מההופעה המקורית, מההפקה נמסר כי הנחיות מפורשות על כך יתפרסמו באתר מכירת הכרטיסים.
1 צפייה בגלריה
טראוויס סקוט
טראוויס סקוט
טראוויס סקוט
(צילום: Getty Images)
המכירה המוקדמת לרשומים ברשימת ההמתנה שקיבלו קוד במועד פתיחת המכירה המקורי - ושלדברי ההפקה מספרם עומד על כ-12 אלף איש - תחל היום בשעה 12:00, בעוד המכירה לקהל הרחב תיפתח במוצאי שבת בשעה 17:30. סקוט יגיע ארצה במסגרת שיתוף פעולה אזורי במזרח התיכון של חברת ההפקות לייב ניישן ישראל והעולמית, בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
הראפר המצליח התחיל לפרסם את המוזיקה שלו ב-2008 כשהעלה שירים לרשת החברתית מייספייס. אלבומו הראשון Rodeo יצא בשנת 2015, ואחריו הוציא את האלבומים Birds in the Trap Sing McKnight בשנת 2016 ואת Astroworld ב-2018. מזה כשנתיים הוא עובד על אלבומו הרביעי Utopia, שצפוי לצאת במהלך השנה.
בין להיטיו נמצאים SICKO MODE, goosbumps, Antidote, STARGAZING ו-HIGHEST IN THE ROOM. לאורך הקריירה המצליחה שלו סקוט היה מועמד לשמונה פרסי גראמי ושיתף פעולה עם מוזיקאים רבים בהם דרייק, קנדריק לאמאר, פיוצ'ר, SZA, קיד קאדי ומיגוס.
סקוט סוחב איתו טראומה קשה אחרי שבפסטיבל המוזיקה אסטרו-וורלד ביוסטון ב-2019, שהראפר היה בין מארגניו, אירע אסון שגבה את חייהם של עשרה אנשים בעקבות דוחק רב בקהל. אחרי האירוע סקוט אמר שהוא "הרוס לחלוטין ממה שהתרחש. אני שולח את תפילותיי למשפחות וכל מי שנפגע ממה שקרה בפסטיבל. אני מחויב לעבוד יחד עם הקהילה ביוסטון, לרפא ולתמוך במשפחות שזקוקות לכך". בעקבות המקרה ספג גם ביקורות קשות על כך שעודד את הכאוס בקהל, אולם הפקת האירוע בארץ הבטיחה שתנקוט את כל האמצעים הדרושים כדי להבטיח את שלום הקהל.