כבר עשור שהפרויקט של רביבו (רביב, אלירן וניר) מביאים לבמה את קשת הצלילים של המוזיקה הישראלית במחרוזות קליטות שגם הדור הצעיר מתחבר אליהן. ''בהופעות אנחנו שרים שירים של יהורם גאון, צביקה פיק, חיים משה, דקלון ונוגעים בכל דבר. אנחנו עושים הכול מהכול כי הפסיפס המוזיקלי שלנו הוא כזה. זה המנעד שלנו, החיים שלנו. הישראליות הצליחה ואתה לא יכול לתכנן את זה. הקב''ה רצה שניגע בדור הצעיר'', הם מספרים ב-ynet radio לאבי שושן ואיתן כבל.
בעבר התייחסו לפרויקט של רביבו כאל גל חולף. רביב: "כמוזיקאי, 30 שנה לא חשבתי לרגע שזה גל. זה בסדר, כל אמן שיוצא עם להיט ואז קוטלים אותו בתקשורת: 'האם זה הלהיט הראשון והאחרון, האם זה גל שיעלם?', אני באתי מתחום המוזיקה, אני מאמין בעצמי ובמה שאני עושה. נתתי לתקשורת לדבר, חלק היללו וחלק היו סקפטיים".
כששואלים אותם האם הם ציפו שהפרויקט יצליח לשרוד כל כך הרבה מעמד, הם טוענים שההצלחה באה בזכות הקהל. "הקהל ישראלי כל כך חכם ולא פראייר. זו ההדדיות שבינינו - היא אמיתית ורואים אותה על הבמה. זה לא רק השירים".
הצלחתם להחיות מוזיקאים שכמעט נשכחו, כמו חיים משה למשל. "לא הרגשנו ככה בהתחלה, ידענו שאנחנו נותנים כבוד ליוצרים של מוזיקה של פעם. וזה נהיה מופע לכל המשפחה".
עוד ב-ynet radio:
הפריצה הגדולה של הפרויקט של רביבו התחילה בזכות היוטיוב. ''ההצלחה שלנו באה מהשטח'', הם מספרים. "עברנו כל כך הרבה, חווינו כל כך הרבה ומהצד השני הזמן טס, עוד יש לנו הרבה מה לתת. אלוהים הגשים לנו חלומות".
לא חשבתם לעשות גרסאות קצרות לרדיו? "הרדיו קיבל את זה ככה - מחרוזת של חמש-שש דקות. יש את היוטיוב, את הפלטפורמה ברשת שהיא שונה מהרדיו. השנה היינו ההרכב הכי מושמע ברדיו. ההצלחה שלנו באה מהשטח". האזינו לפרק.
הפרויקט של רביבו יגיעו עם המופע שלהם ''קבלת שבת'' ב-24 במרץ בהאנגר 11 בתל אביב.
1 צפייה בגלריה
הפרויקט של רביבו
הפרויקט של רביבו
הפרויקט של רביבו
(צילום: שי פרנקו)
בכל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים