סערת השיר החדש של עומר אדם: הזמר תוקף הערב (שני) בחריפות את השרה מרב מיכאלי, אחרי שזו העבירה עליו ביקורת בעקבות שירו החדש "קאקדילה".
1 צפייה בגלריה
עומר אדם ומרב מיכאלי
עומר אדם ומרב מיכאלי
עומר אדם ומרב מיכאלי
(צילום: קובי קואנקס)
"גברת מיכאלי היקרה, קודם כל כבוד שאת מתייחסת לשיר ברצינות כזו", כתב אדם בחשבון האינסטגרם שלו. "אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באף אדם. השיר נכתב על ידי הכותבים בהומור עצמי ובוצע כך על ידי גם".
אדם הוסיף ותקף את מיכאלי: "אז בבקשה לפני שאת כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך תנשמי, תתעסקי בעניינים שלך ולפני שאת מטיפה לי מוסר או מנסה להגן על עדה שאני חלק ממנה כדאי שתתייחסי בכבוד לעובדות שלך".
הזמר גם הוסיף קטע מתוכניתו לשעבר של בן זוגה של מיכאלי, ליאור שליין, וכתב: "ואת גם מוזמנת לצפות בתכנית מצב האומה בכיכובו של בן זוגך, שבניגוד אליי, מנסה לצחוק על כל המדינה במודע וגם על הקהילה הרוסית. למרות הכל, אוהב אותך השרה, מקווה שתנסי לעשות משהו מועיל בענף התחבורה".
מיכאלי שיתפה בסוף השבוע את הטור של עיתונאי ynet ו"ידיעות אחרונות", עינב שיף, שהעביר ביקורת על שירו של אדם. מיכאלי כתבה: "הלוואי ויכולתי להיות קלילה ומגניבה כמו עומר אדם, הלוואי. הלוואי ויכולתי להגיד מה הבעיה, זה מרים ומקפיץ חבר'ה במסיבות וחתונות, מה אתם כובד. הלוואי. הלוואי שגם אני הייתי יכולה, כמו עומר אדם, להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו. הלוואי. אבל לצערי אני כובד. כי אני פשוט מתמודדת כבר שנים עם התוצאות ההרסניות של שירים כאלה ושל התרבות שהם מייצגים ומייצרים. אני רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע. אני רוצה להאמין שאם עומר אדם היה רואה את הבנות שהחיים שלהן נגמרו כי מישהו ששמע שיר כזה חשב שזה מגניב ומה היא עושה עניין ומה היא כובד, הוא היה מעלים את השיר הזה מהעולם. אבל הוא לא פוגש אותן. כי הוא בוחר לא לפגוש ולא לראות ולא להתמודד עם המציאות. לא מדובר רק בעומר אדם, כמובן. כל הכוכבים שיש להם כזאת הצלחה והערצה עצומה, יש להם כוח אדיר בידיים. ועם הכוח הזה מגיעה אחריות גדולה. בואו תהיו כאלה פופולריים ומגניבים בלי לגרום כזה נזק נורא".
אל הביקורת של מיכאלי על שירו של אדם, הצטרפה גם הדוגמנית והשחקנית יוליה פלוטקין שקראה להחרים את שירו של הזמר בטענה שהוא מסית לאלימות. "שום התייפיפות לא תשכנע אותי אחרת. אנחנו לא במקום של לצחוק על עדה שלמה כשהאלימות גועשת, השיר הזה מסית לגזענות. למעשה, השיר הזה מתחיל מגזענות", היא טענה. "אין לי רגשי נחיתות על רוסיות, גם אם זה היה נכתב על ארגנטינאית הייתי מתעצבנת. המצב הולך ומסלים בקרב בני הנוער ואני לא חושבת שיש מקום לשירים כאלה וזה לא מצחיק אותי. יש לו אחריות. ועכשיו יש גם את השיר הזה. לא רק ילדים שומעים אותו, גם כל המדינה. השירים שלו שזורים בפה של כולם".