אמש (שבת) פתחה מדונה את המופע הראשון במסגרת סיבוב ההופעות החדש Celebration, כשבמהלך ההופעה עצרה כדי להתייחס למאורעות המדממים בישראל.
"יש דברים בעולם שכל כך קשה לראות", אמרה על הבמה באצטדיון O2 בלונדון, "כולנו סובלים כשאנו רואים מה קורה בישראל ובפלסטין. זה שובר את ליבי לראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים, קשישים סובלים, הכול פשוט שובר לב. אני בטוחה שאתם מסכימים.
"אבל למרות שלבנו שבור, את הרוח שלנו לא ניתן לשבור. אתם איתי?", שאלה מדונה לקול תשואות הקהל, "הרבה אנשים שואלים, 'מה אני יכול לעשות? אני רק אדם אחד'. אבל יש הרבה שאנו יכולים לעשות. בראש ובראשונה, אנו יכולים לומר 'אני יכול לעשות שינוי'. כולנו אנשים עוצמתיים מאוד, אנו יכולים להתאחד באפלה וברשע, או באור ובאהבה. אם לכולנו הייתה התודעה הקולקטיבית הזאת, היינו יכולים לשנות את העולם ולהביא שלום - לא רק למזרח התיכון, אלא לכל העולם".
עוד במהלך השבוע שעבר, אחרי המתקפה הקטלנית של חמאס על ישראל, הגיבה מדונה בעמוד האינסטגרם שלה לצד סרטון הסברה שאותו שיתפה, במסגרת גל תגובות של סלבריטאים ברחבי העולם.
1 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
מדונה
(צילום: AP)
"מה שקורה בישראל הוא הרסני", כתבה, "לראות את כל המשפחות הללו ובמיוחד ילדים נרדפים, מותקפים ונרצחים ברחובות זה קורע לב. תארו לעצמכם אם זה היה קורה לכם? זה בלתי נתפס.
"אף פעם לא ניתן לפתור קונפליקטים באלימות. לרוע המזל, האנושות אינה מבינה את האמת האוניברסלית הזו. היא מעולם לא הבינה את זה. ליבי עם ישראל, עם המשפחות והבתים שנהרסו. הילדים שאבדו. הקורבנות החפים מפשע שנהרגו. עם כל הסבל. אני מתפללת עבורכם. בואו כולנו נתפלל בשביל ישראל, לשלום", חתמה.
סיבוב ההופעות Celebration הוא הראשון של מדונה מזה שלוש שנים, והוא מתרחש כארבעה חודשים אחרי שאיבדה את ההכרה ואושפזה עקב זיהום חיידקי חריף. במסגרת ההופעה אירחה מדונה חמישה מתוך ששת ילדיה על הבמה - דייויד בנדה, לורדס, מרסי ג'יימס, אסטרה וסטלה.