אחרי ההתקפלות של שר החינוך יואב קיש בנוגע להענקת פרסי ישראל - נסגרה גם הצלע הנשית להנחיית הטקס היוקרתי אחרי הבחירה בשחקן אביב אלוש.
1 צפייה בגלריה
הנחייתה של לינור אברג'יל בטקס הדלקת המשואות
הנחייתה של לינור אברג'יל בטקס הדלקת המשואות
הנחייתה של לינור אברג'יל בטקס הדלקת המשואות
(צילום: אולפני הרצליה)
מיס עולם לשעבר, השחקנית והמרצה בהווה, לינור אברג'יל נבחרה להנחות את הטקס היוקרתי שייערך בירושלים, כך נודע ל-ynet. אברג'יל הגיעה לישורת האחרונה מול מגישת חדשות ערוץ 14, מגי טביבי, אולם בהפקת הטקס החליטו לבחור באברג'יל, ומסרו הודעה לנציגיה.
החוזה עדיין לא נחתם, אולם אברג'יל קיבלה כבר את ההודעה הרשמית והיא צפויה לסכם את הפרטים בקרוב.
אברג'יל מצטרפת בכך לשחקן אביב אלוש שגם הוא נבחר כבר על ידי ההפקה, אולם טרם חתם על חוזהו. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון השניים ינחו את הטקס היוקרתי שעלה לכותרות בשבועות האחרונים בשל החלטתו של שר החינוך יואב קיש לפסוח השנה על מתן פרסי ישראל בקטגוריות השונות, ולהעניק אותו רק בקטגוריות גבורה אזרחית וערבות הדדית.
מיס עולם לשעבר והשחקנית עסקה בחודשים האחרונים, מאז פרוץ המלחמה, בהעלאת המודעות ברחבי העולם לטרור המיני של מחבלי חמאס הנתעבים ב-7 באוקטובר, ואף נאמה על במת האו"ם.
עבור אברג'יל זו לא תהיה הפעם הראשונה שהיא מנחה טקס ממלכתי וגם לא שיתוף הפעולה הראשון עם אלוש, שכן השניים הנחו יחד ב-2019 את טקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות בהר הרצל.
גורמים בהפקת הטקס אישרו ל-ynet את הבחירה באברג'יל בתפקיד מנחת פרס ישראל.