בקטע מתוך ריאיון לתוכנית Good Morning America שישודר מחר (ג') ברשת ABC, השחקנית כריסטינה אפלגייט התייחסה להתמודדות עם מחלת הטרשת הנפוצה. "אני חיה בסוג של גיהינום", אמרה, "אני לא יוצאת הרבה, זה קצת קשה למערכת שלי. אבל כמובן, התמיכה שאני מקבלת נפלאה ואני באמת אסירת תודה".
1 צפייה בגלריה
כריסטינה אפלגייט מתוך
כריסטינה אפלגייט מתוך
כריסטינה אפלגייט מתוך Good Morning America
(צילום מסך)
בטיזר ששוחרר לריאיון, שיהיה הריאיון הטלוויזיוני המקיף הראשון שלה מאז אובחנה ב-2021, אפלגייט, בת ה-52, נראית ברוח טובה עם חוש ההומור האופייני לה. המגישה רובין רוברטס שאלה אותה על החוויה שהייתה לה בטקס האמי האחרון, אז הגישה פרס בעוד הקהל נעמד ומריע. השחקנית התבדחה בזמנו על הבמה ואמרה לקהל: "אתם לגמרי מביישים אותי על מוגבלות בזה שאתם עומדים, אבל בסדר".
אפלגייט משתפת כעת בריאיון כי "למען האמת היה לי קצת בלק-אאוט. אנשים אמרו לי, 'אוי היית כל כך מצחיקה', ואני אפילו לא יודעת מה אמרתי. אני לא יודעת מה עשיתי. כל כך התבאסתי שלא ידעתי מה קורה יותר. אבל הרגשתי ממש אהובה, וזה היה דבר יפה".
על במת האמי אפלגייט עלתה כשהיא נעזרת במקל הליכה ונתמכת על ידי אדם נוסף. את האבחנה למחלה קיבלה הכוכבת תוך כדי הצילומים לסדרת הלהיט שלה בנטפליקס "בשבילי אתם מתים". בריאיון מ-2022 ל"ניו יורק טיימס" היא העידה כי לעיתים נעזרה על הסט בכיסא גלגלים, וכי תוך כדי צילום סצנה, טכנאי הסאונד של הסדרה, שמיודד עם אפלגייט, שכב על הרצפה ועזר לה להרים את רגליה.
אפלגייט תשיק בקרוב פודקאסט משותף עם השחקנית ג'יימי-לין סיגלר ("הסופרנוס") שאובחנה גם היא עם טרשת נפוצה לפני כמה עשורים. בהסכת שייקרא MeSsy ויעלה ב-19 במרץ השתיים ישתפו בהתמודדות עם המחלה. "רציתי לתת לה כלים ודברים שלמדתי ושעזרו לי", סיפרה סיגלר בריאיון של השתיים ל"פיפל". "לא הפסקנו לדבר מאז", הוסיפה אפלגייט. "יש לנו אחת את השנייה, וזה עזר לנו מאוד".
זוהי אינה הפעם הראשונה שבה אפלגייט, שפרצה לתודעה עם הסיטקום "נשואים פלוס", מתמודדת עם בעיות בריאותיות המשפיעות על חייה בצורה ניכרת, זאת לאחר שב-2008 היא עברה כריתת שד כפולה לאחר שהתגלה אצלה סרטן השד, שממנו החלימה.