כפי שפורסם לראשונה ב-ynet: נועה קירל הכריזה היום (חמישי) במסיבת עיתונאים ברמת גן על ההופעה המדוברת בפארק הירקון שתיערך ב-21 בספטמבר. כרטיסים החל מ-219 שקלים ועד 369 שקלים לגולדן רינג.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל במסיבת עיתונאים
נועה קירל במסיבת עיתונאים
נועה קירל במסיבת עיתונאים
(צילום: מוטי קמחי)
"פארק הירקון זה בהחלט אחד הדברים הכי גדולים שעשיתי בקריירה והכי נהניתי ממנו, כיף שיש לי הזדמנות לעשות את זה שוב והפעם גדול יותר. לא ישנתי בלילה", אמרה קירל במסיבת העיתונאים. "לגבי אורחים כמובן שלא אחשוף ואספר, זה אפילו לא סגור כי יש הרבה רעיונות. אנחנו טיפה רחוקים מהמופע אז אף אחד לא נסגר סופית. ברור שיהיו הפתעות, ויש לי כמה רעיונות שחשבתי עליהם.
על האירוח של הראפר הפיני קארייה, שהביע עניין מצידו בריאיון ל-ynet, היא אמרה: "אני הכי אשמח לארח אותו. הוא מדהים וחמוד, אבל שום דבר עדיין לא סגור".
"אני חושבת שהדבר המרכזי שלמדתי מהפעם הקודמת זה שאני יכולה ומסוגלת, שזה דבר מאוד גדול כי לפני כן לא עשיתי מופע כזה", היא אמרה. "שעה ו-40 דקות בלייב עם כל כך הרבה רקדנים". עוד הוסיפה כי "עכשיו יש לי הזדמנות לקחת את זה לרמה הבאה ולעשות את זה יותר גדול ויותר טוב. אני מקווה שאעמוד בזה, אין אופציה אחרת".
זו תהיה ההופעה השנייה של הזמרת במתחם ההופעות הגדול בישראל תוך שנה. באוגוסט אשתקד הופיעה שם לראשונה, והפכה בכך לזמרת הישראלית הראשונה והצעירה ביותר לעשות זאת אי פעם.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל במסיבת עיתונאים
נועה קירל במסיבת עיתונאים
נועה קירל במסיבת עיתונאים
(צילום: מוטי קמחי)
קירל בת ה-22 השתתפה באירוויזיון בליברפול רק במאי האחרון והגיעה למקום השלישי. בזכות השתתפותה רקמה קירל מערכות יחסים טובות עם חלק מהמתמודדים מהמדינות השונות. בסביבתה אישרו את הפרסום ב-ynet לפיו הם רוצים לראות את קארייה שהגיע למקום השני באירוויזיון. בימים האחרונים נעשתה פנייה רשמית, אולם הצדדים טרם הגיעו לסיכום.
אחרי שהסתיים האירוויזיון המשיכה קירל לחופשה קצרצרה בקפריסין ועל השאלה אם היא לא רוצה לפעמים לקחת חופש של כמה שבועות או חודשים, היא השיבה: "אני אשתגע, אני לא יכולה. אני מאוד אוהבת את העבודה שלי וכמה חודשים זה יותר מדי. אני כן עובדת על זה שבלו"ז שלי יהיה לי את השבוע-שבועיים חופש. זה צריך להיות בתיאום".
על הפקת המופע אמונים המפיקים הצעירים והמבטיחים אלמוג שריד ואביטל אקו.