להקת פו פייטרס הכריזה אמש (א') במהלך שידור חי על המתופף החדש שלה, ג'וש פריז, שייכנס לנעליו של טיילור הוקינס שהלך לעולמו במפתיע בגיל 50 בחודש מרץ בשנה שעברה.
2 צפייה בגלריה
 חברי להקת פו פייטרס בלונדון, ב-2018
 חברי להקת פו פייטרס בלונדון, ב-2018
חברי להקת פו פייטרס עם טיילור הוקינס (מימין) בלונדון, ב-2018
(צילום: John Phillips/Getty Images)
פריז (50), שניגן גם עם להקת דה אופספרינג, הוא המתופף השלישי שמנגן בלהקה (לא כולל דייב גרוהל, מנהיג הלהקה ומתופפה האחרון של נירוונה), כשלפני שהוקינס הצטרף, ניגן בה וויליאם גולדסמית' בין השנים 1997-1995.
2 צפייה בגלריה
ג'וש פריז
ג'וש פריז
חבר הלהקה החדש - ג'וש פריז
(צילום: GettyImagesIL / Scott Dudelson)
השידור החי נפתח במערכון מצולם שבו חברי הלהקה שוחחו זה עם זה בחדר החזרות שלהם בקליפורניה, ובאמצעות הופעות אורח של שלל מתופפים מפורסמים נרמז כי אחד מהם עשוי להצטרף להחליף את הוקינס המנוח. בין המוזיקאים שהפריעו בחזרה הופיעו צ'אד סמית' - מתופף רד הוט צ'ילי פפרס, טומי לי, דני קארי מטול, ורק בסוף המערכון המצלמה התמקדה בפריז, שהביע את תסכולו שחברי הלהקה עוד לא החלו בחזרות - הסיבה לשמה התכנסו - וכך בעצם הודיעו על צירופו ללהקה.
במהלך הקריירה שלו פריז השתתף בהקלטת אלבומים רבים ותרם את נגינתו לאלבומיהם של M83, לנה דל ריי, רוב זומבי, ברוס ספרינגסטין, A Perfect Circle, סטינג ועוד רבים. הוא הקליט והופיע עם דני אלפמן, ובעבר היה חבר בגאנז אנד רוזס, ניין אינץ' ניילס, וויזר ועוד. אחד מלהיטי הענק שפריז חתום עליהם הוא Bring Me to Life של אוונסנס, שחוגג 20 שנים לצאתו.
כזכור, הוקינס הלך לעולמו בגיל 50 בבוגוטה, קולומביה, בעת סיבוב ההופעות של הלהקה בשנה שעברה. פו פייטרס ביטלה את המשך הטור, והלהקה חזרה לבמה לשני מופעי מחווה עבור הוקינס בספטמבר האחרון בערב ארוך, שכלל הופעות אורח של שלל מוזיקאים מוערכים שחלקו כבוד אחרון להוקינס. פריז הצטרף ללהקה בשתי ההופעות הללו, ואף שיתף ברשתות החברתיות כי ביקש באופן ספציפי לנגן בסט התופים של הוקינס עצמו.
"אמרתי בלי היסוס, 'התופים של טיילור צריכים להיות שם ואני רוצה לנגן על הסט שלו'", כתב פריז בפוסט טרם מופע האיחוד. "'אני רוצה שהאנרגיה שלו תהיה על הבמה הזו. אני רוצה להזיע על אותם תופים שהוא הזיע בכל לילה'".