לראשונה מאז שהופצו בשבוע שעבר צילומי אבטחה מ-2016, שבהם נצפה הראפר שון "דידי" קומבס כשהוא מכה, גורר ומשליך חפצים לעבר בת זוגו לשעבר, קאסי ונטורה - הזמרת מגיבה היום (ה') ברשתות החברתיות: "הבקשה היחידה שלי מכולם זה שתפתחו את הלב שלכם ותאמינו לקורבנות כבר בהתחלה. נדרש מאדם הרבה כדי לספר את האמת על מצב שבו הוא היה חסר כוחות".
2 צפייה בגלריה
שון קומבס וקאסי
שון קומבס וקאסי
קאסי ונטורה
(צילום: AP)
בסרטון הקשה שהופץ לפני ימים ספורים, קומבס מתועד במלון אינטרקונטיננטל בסנצ'ורי סיטי ב-2016, כשהוא נצפה מתעורר לקולותיה של קאסי שיוצאת מהחדר, ורץ לכיוונה תוך כדי צעקות במסדרון כשהוא במגבת רחצה וגרביים. לאחר שהוא מצליח להגיע אליה, הוא תופס אותה בעורפה ומשליך אותה לרצפה. לאחר מכן מסתובב כדי לבעוט בראשה, זורק את דבריה מהרצפה ליד המעליות, מסתובב ובועט בה שוב, לפני שהוא גורר אותה מהקפוצ'ון לכיוון החדר.
"תודה על כל האהבה והתמיכה שקיבלתי ממשפחתי, חבריי, מזרים ומאנשים שעדיין לא פגשתי", פתחה קאסי ונטורה את הפוסט ברשתות החברתיות. "כמות האהבה שקיבלתי יצרה מקום בטוח ורגוע עכשיו עבור האישה הצעירה שהייתי, אבל זו רק ההתחלה. אלימות במשפחה היא העניין כאן. זה שבר אותי והפך אותי למישהי שאף פעם לא חשבתי שאהיה. עם הרבה עבודה קשה, היום אני במצב טוב יותר, אבל תמיד אצטרך להחלים מהעבר שלי. תודה לכל מי שהקדיש מזמנו ולקח את העניין הזה ברצינות.
"אני מושיטה יד אל כל מי שעדיין חי בפחד. תפנו לאנשים בחיים שלכם, אל תנתקו אותם מחייכם. אף אחד לא צריך לסחוב את המשקל הזה לבד. מסע ההחלמה הזה אף פעם לא מסתיים, אבל התמיכה הזאת היא הכול עבורי. תודה, אוהבת - קאסי".
כזכור, הפרשה הזו חוללה סערה כשהזמרת הגישה תביעה שבה טענה כי הראפר, עימו הייתה בזוגיות כעשור, התעלל בה פיזית ורגשית לאורך שנים. בנובמבר פורסם כי השניים הגיעו להסכם שפרטיו לא פורסמו.
בחודשים החולפים, נשים נוספות העידו כי קומבס תקף אותן; לפני כחצי שנה הוא נתבע על ידי שתי נשים שסיפרו כי נאנסו והותקפו מינית בידיו - אישה בשם ג'וי דיקרסון-ניל הטוענת כי קומבס סימם אותה, תקף אותה מינית והתעלל בה ב-1991, ואישה נוספת שלא הזדהתה וטוענת כי נאנסה בידי קומבס והראפר ארון היל בין 1990 ל-1991. שבועיים לאחר מכן מתלוננת נוספת, שלא הזדהתה בשמה, טענה שב-2003 הוטסה במטוס פרטי לאולפן ההקלטות של הראפר, שם ניתנו לה כמויות גדולות של סמים ואלכוהול והיא נאנסה על ידי שלושה אנשים - בהם קומבס, כשהייתה בת 17. התביעות הללו אף הובילו לפשיטה מתוקשרת על הבתים שלו במיאמי ובלוס אנג‘לס במרץ האחרון, ולחקירה פדרלית מקיפה שקשורה גם בסחר במין.
2 צפייה בגלריה
שון קומבס
שון קומבס
שון קומבס
(צילום: Willy Sanjuan/Invision/AP, File)
מאז פרסום הסרטון, השבוע דוגמנית בשם קריסטל מקיני הגישה תביעה נוספת נגדו, בטענה שזה סימם ותקף אותה מינית באולפן ההקלטות שלו בניו יורק לפני 21 שנים. כמה ימים לפני כן, קומבס הגיב באינסטגרם על הסרטון, ואמר: "אני לוקח אחריות מלאה על פעולותיי בסרטון, מגעיל. נגעלתי אז כשעשיתי את זה ואני נגעל עכשיו".