אחרי ניסיון הסולחה, הגישור, האיומים בתביעות ובתלונה במשטרה - הקרב בין אייל גולן למנהלו לשעבר, בני פרץ, חוצה קווים ומגיע גם למשפחות שלהם.
שי, בתו של פרץ, תוקפת בחריפות את אייל גולן. "אז אייל גולן בחר בתקשורת", כתבה בתו של פרץ בפוסט אינסטגרם, כשכוונתה לפרסומים ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet, "אני יודעת איך כל כתבה שיוצאת בשבילך זה סכין בלב, אני יודעת כמה אתה פגוע ואיך קשה לך".
2 צפייה בגלריה
אייל גולן ובני פרץ
אייל גולן ובני פרץ
אייל גולן ובני פרץ
(צילום: אמיר מאירי)
"נתת את כל נשמתך, את כל החיים שלך למען ניקוי שמו של 'אייל גולן' במשך תשע שנים - אם זה בפרשת המיסים מ-2010 ואם זה בפרשת הקטינות ב-2013", כותבת שי פרץ לאביה. "אייל גולן צריך ללכת עם הראש ברצפה כדי להגיד על אבא שלי את המילים הכל כך קשות ובמה שמאשים אותך. בן אדם שדאג לנקות אותך מכל פרשיה עוד לפני שהתחילה, נלחם מול כל מי שהיה נגד אייל, לא ישן ימים ולילות כדי שאף אחד לא יעז לפגוע בכבוד של אייל גולן".
פרץ הוסיפה כי היא מזועזעת מהפרסומים על הסכסוך בין השניים. "אני לא מאמינה שקיים בן אדם אנוכי כמוהו, אבל כשמסתכלים אחורה - רואים את אותו דפוס התנהגות עם המנהלים הקודמים שלו".
2 צפייה בגלריה
שי ובני פרץ
שי ובני פרץ
שי ובני פרץ
"אני יודעת שאתה תעשה הכל כדי לא לצער את הילדים שלך, אתה יודע שאנחנו לוקחים את זה קשה אז אתה לא משתף בכלום", היא פונה לאביה ומוסיפה כי היא מאשימה את גולן בהכפשת שמו של פרץ. "יש פה בן אדם שדואג לעשות הכל בצורה עקיפה, הוא דואג לשפוך הכל לתקשורת. אייל גולן תודה על השיעור המזעזע שהעברת לכל עם ישראל בנוגע לאחוות אחים!".
אופירה אסייג ואחותו של אייל גולן, שתיים מהנשים הקרובות ביותר לזמר בשנים האחרונות, הביעו תמיכה בפוסט שכתבה בתו של פרץ.
מטעמו של אייל גולן נמסר: "אני בהחלט מבין לליבה של שי, שמבקשת להגן על אביה ומכבד את דבריה, אבל אני הולך עם האמת שלי ומאחל לשי ולכל עם ישראל חג שמח".
כזכור, ב"ידיעות אחרונות" נחשף כי גולן מאיים בתביעת ענק נגד פרץ, ואף בתלונה במשטרה. הסכסוך בין השניים נמשך בשנה האחרונה, ולאחר ניסיונות סולחה שלא צלחו - הם אף הגיעו למגשר כדי לדון על חלוקת הכספים. גולן טוען כי פרץ חייב לו 30 מיליון שקלים, ואילו פרץ טוען ההיפך. בשלב זה, נמצא הסכסוך בין השניים בהליכי גישור.