הכינו את הנצנצים: אחרי שנודע כי הסרט Renaissance: A Film by Beyoncé שעוקב אחרי סיבוב ההופעות הבינלאומי של ביונסה יוקרן ברחבי העולם החל מ-1 בדצמבר - היום (ג') נודע כי הוא יגיע גם לישראל ויוקרן החל מ-30 בנובמבר ברשת בתי הקולנוע HOT סינמה.
1 צפייה בגלריה
ביונסה בסיבוב ההופעות "רנסנס"
ביונסה בסיבוב ההופעות "רנסנס"
ביונסה בסיבוב ההופעות "רנסנס"
(צילום: Kevin Mazur/Getty Images for Parkwood)
הסרט עוקב אחר סיבוב ההופעות המצליח Renaissance שכלל 56 מופעים, ולפי ההפקה הזמרת הופיעה בפני כ-2.7 מיליון מעריצים בארצות הברית ובאירופה. הסרט יעקוב אחר הטור המצליח "מתחילתו ופתיחתו בשטוקהולם בשבדיה ועד סיומו בקנזס סיטי שבמיזורי. הוא מתאר את המעורבות, העבודה הקשה ושאיפותיה של ביונסה בכל צעד בהפקה, כמו גם את היצירתיות שלה, הרצון לבנות מורשת ולשלוט במלאכה שלה".
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
הטריילר הרשמי נחשף עם הכרזתו של הסרט, מיד לאחר ההופעה האחרונה בסיבוב ההופעות שהתקיימה שלשום. ניתן לראות בו את ביונסה מאחורי הקלעים וגם על הבמה. "כשאני מופיעה, אני אך ורק חופשייה", נשמעת קריינות בקולה. "המטרה שלי בסיבוב ההופעות הזה הייתה ליצור מרחב שאין בו שיפוטיות ושכולם מרגישים חופשיים".
סיבוב ההופעות נפתח במאי האחרון ונושא את אותו שם של אלבומה האחרון של ביונסה, Renaissance שיצא ב-2022 וכלל שירים ממנו ומשאר הדיסקוגרפיה הענפה של הזמרת במופע שארך בין שעתיים וחצי לשלוש שעות. מדוב בסיבוב הופעות סולו ראשון של הזמרת מ-2016, אז הופיעה עם The Formation World Tour. זהו הטור הרווחי ביותר של זמרת שעל פי "וראייטי" שלשל לכיסה של ביונסה כ-570 מיליון דולר, אך על הטייטל מאיימת בימים אלו הזמרת טיילור סוויפט.
על פי דיווח באתר "וראייטי" בספטמבר הזמרת הייתה בשיחות עם חברות הפצה וסטרימינג שונות לגבי הפצת הסרט, אך לבסוף החליטה על חוזה דומה לזה שסוויפט חתמה עם חברת בתי הקולנוע AMC להפצת הסרט שלה. כזכור גם סוויפט תשחרר לאקרנים ב-13 באוקטובר את הסרט Taylor Swift: The Eras Tour שמתעד את סיבוב ההופעות המצליח שלה שעדיין בעיצומו.