אחרי המתקפה האיראנית ובצל הנחיות פיקוד העורף שהשתנו: עומר אדם הכריז על מועד חדש להופעתו בפארק הירקון - חמישי, 18 באפריל. שאר ההופעות שנקבעו, ל-16 באפריל ול-21 באפריל, יתקיימו כסדרן.
1 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
עומר אדם
(צילום: ענת מוסברג)
"בוקר טוב שותפים שלי, מה לא עשינו?", פרסם הזמר באינסטגרם, "מה לא ניסינו לעשות כדי שהמופע יתקיים היום? אבל במציאות המשוגעת הזאת... אין מה לעשות... נאלצים להודיע על דחיית המופע והוא יתקיים ביום חמישי 18.4 בשעה 20:00. שימו לב, כי הכרטיסים אשר קיבלתם ב-SMS בעת הרכישה תקפים למועד החדש. אתם יכולים לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי באזור האישי באתר של קופת תל-אביב לרבות ביטול, החלפת תאריך, שליחה חוזרת של כרטיסים וכיו"ב. כל שאר ההופעות קורות כרגיל בע"ה. אוהב אתכם".
כזכור, הופעתו הראשונה של אדם אמורה הייתה להתקיים היום, אולם בצל ההיערכות למתקפה מאיראן, פיקוד העורף הודיע בשבת על שורת מגבלות, שאחת מהן היא הגבלת התקהלויות לאלף אנשים, עד יום שני ב-23:00. לכן, נאלץ אדם לבטל את הופעתו המתוכננת הראשונה.
אחרי פרסום הודעת פיקוד העורף, הגיב אדם באינסטגרם: "שבוע טוב שותפים שלי. טוב שמעו, לזה לא ציפינו. יצאו הנחיות חדשות לפיקוד העורף ליומיים הקרובים. וכמובן שהכי חשוב הביטחון של כולנו. אז קודם כל, שמרו על עצמכם ותשמעו להנחיות. מחר נהיה יותר חכמים ונעדכן על תאריך חלופי להופעה של יום שני. ובע"ה נקווה שהכול יהיה טוב. תרבו בתפילות, הכול יהיה בסדר בע"ה. עם ישראל חי".
כפי שנחשף ב-ynet מוקדם יותר השבוע, במשטרה לא אישרו את קיום ההופעות של הזמר בגלל ענייני בטיחות שקשורים בין היתר למצב הביטחוני.
אחרי שרכבת ישראל אישרה כי היא תוכל להתמודד עם כמות הנוסעים, והפקת המופע של אדם עמדה על הליקויים והודיעה שתסדיר אותם - במשטרה אישרו לבסוף את קיום ההופעה. אלא שאז הגיעה המתקפה האיראנית, וקיום המופע לא התאפשר.