כחודש וחצי לאחר שהשחקן מת'יו פרי מת במפתיע בגיל 54 מטביעה בג'קוזי שבביתו, היום (ו') פורסם דו"ח הנתיחה שלאחר המוות וחשף כי סיבת מותו היא הסם קטמין.
1 צפייה בגלריה
מת'יו פרי
מת'יו פרי
מת'יו פרי
(צילום: AP)
מכון המחקר הרפואי של לוס אנג'לס פרסם את הדו"ח ובו צוין כי סיבת המוות היא "השפעות חמורות של קטמין", בנוסף לטביעה. מצבים נוספים שתרמו למותו על פי הדו"ח הם "מחלת עורקים כליליים, והשפעת בופרנופרין (תרופה אופיואידית משככת כאבים)", עד צוין כי בביתו נמצאו "תרופות במרשם וכדורים פזורים".
כאמור, בסוף אוקטובר הכוכב מת בטביעה בג'קוזי שבביתו בלוס אנג'לס, אולם דווח בזמנו כי בזירת המוות לא נמצאו סמים וכי אין חשד לעבירה פלילית. לאורך חייו פרי, שגילם את דמותו של צ'נדלר בינג בסיטקום המצליח "חברים", נאבק בהתמכרויות לאלכוהול ולמשככי כאבים.
בשנה שעברה הוא שב לכותרות כשהוציא את האוטוביוגרפיה שלו "חברים, מאהבות והדבר הגדול הנורא", ובראיונות שקיים טרם יציאתו, סיפר בין היתר על בעיות ההתמכרות הקשות שהובילו אותו לדבריו לעשרות ביקורים במכוני גמילה. בעשור שבו "חברים" שודרה, המאבק של פרי בהתמכרות הופיע גם על המרקע. הוא עלה וירד עשרות קילוגרמים במשקלו ושינה את הופעתו כמעט בכל עונה.
הידיעה על סיבת מותו מגיעה ימים בודדים לאחר שג'ניפר אניסטון, שכיכבה לצידו בתוכנית, שיתפה בדמעות בריאיון כי התכתבה איתו עוד באותו בוקר וכי "הוא היה בריא ומאושר", והוסיפה: "היו לו התמודדויות קשות. אני מתגעגעת אליו מאוד, כולנו מתגעגעים".