כחודש וחצי לאחר מותו המפתיע של מת'יו פרי, ג'ניפר אניסטון שכיכבה לצידו ב"חברים" סיפרה ל"וראייטי" כי היא התכתבה איתו באותו הבוקר וכי הוא היה מאושר ובריא.
1 צפייה בגלריה
מת'יו פרי וג'ניפר אניסטון
מת'יו פרי וג'ניפר אניסטון
מת'יו פרי וג'ניפר אניסטון
(צילום: AP Photo/Chris Pizzello)
בריאיון יחד עם ריס ווית'רספון, שמככבת לצידה ב"תוכנית הבוקר", במסגרת Actors On Actors, שיתפה אניסטון כי היא מקווה שיזכרו את פרי כפי שהיה רוצה - כאדם שחי חיים טובים ועזר לאחרים. "הוא היה שמח, הוא היה בריא. הוא הפסיק לעשן ונכנס לכושר. הוא היה מאושר - זה כל מה שאני יודעת", אמרה בדמעות, בעוד ווית'רספון מחזיקה את ידה. "התכתבתי איתו ממש באותו בוקר, מאטי המצחיק. הוא לא סבל מכאבים, הוא לא נאבק. הוא היה שמח".
השחקנית ששיחקה בסיטקום הפופולרי לצידו של פרי במשך עשר שנים הוסיפה כי "אני רוצה שאנשים יידעו שהוא באמת היה בריא, ושהוא נעשה בריא. הוא רדף אחרי זה, ועבד קשה מאוד. באמת היו לו התמודדויות קשות. אני מתגעגעת אליו מאוד, כולנו מתגעגעים. הוא היה מצחיק אותנו מאוד".
כזכור, פרי הלך לעולמו ב-28 באוקטובר בגיל 54 כשטבע למוות בג'קוזי בביתו שבלוס אנג'לס. זהו הריאיון הראשון של אניסטון לאחר מותו, אולם אין זו ההתייחסותה הראשונה ללכתו, כאשר לפני כחודש היא נפרדה ממנו בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה: "הוא היה חלק מהדנ"א שלנו. תמיד היינו שישתנו. זו הייתה משפחה שבחרנו ששינתה לנצח את מי שהיינו ואת הדרך העתידית שלנו", כתבה.