חבל הצלה לשלוש תחנות הרדיו בתאגיד? יושב ראש ועדת הכלכלה דוד ביטן התייחס לתוכניתו של שר התקשורת שלמה קרעי לסגור שלוש תחנות רדיו בתאגיד ולהוציאה לפועל כבר בקרוב, כפי שדווח ב-ynet.
1 צפייה בגלריה
מימין: חברי הכנסת שלמה קרעי ודוד ביטן
מימין: חברי הכנסת שלמה קרעי ודוד ביטן
שר התקשורת שלמה קרעי (מימין) וחבר הכנסת דוד ביטן
(צילום: אבי מועלם)
ביטן ביקש לדעת מדוע אי אפשר למצוא תדרי רדיו נוספים שיועברו לידיים פרטיות ולא להפקיע תדרים מהתאגיד - צעד שעלול להוביל לפיטורי עובדים. נציג משרד התקשורת אריאל שטיינר הסביר כי תדרי רדיו הם משאב מוגבל, אולם ביטן התעקש וביקש לבחון כבר בשבועות הקרובים אם ניתן למצוא תדרים חלופיים ולמנוע את סגירת שלוש התחנות בתאגיד.
זהו עימות חזיתי נוסף שנפתח סביב סגירת תחנות הרדיו בתאגיד, לאחר שבסוף השבוע שר התקשורת קרעי התעמת עם אחד מהאנשים החזקים בליכוד, יאיר כץ, סביב שאלת סגירת התחנות ופיטורי העובדים. בסביבת קרעי הבטיחו כי יהיה אשר יהיה עם התאגיד - שר התקשורת ידאג לעובדים, אולם כץ לא השתכנע.
כפי שפורסם ב-ynet, נציגי התאגיד זומנו לדיון לקראת הוצאה לפועל של סגירת שלוש תחנות הרדיו מתוך שמונה בסך הכול. מנהל מערך המשדרים של תאגיד כאן, יובל קלר, אמר כי הפתרון לתדרים הוא מעבר לרדיו דיגיטלי, כפי שקיים בכל העולם. שטיינר התייחס לכך ואמר כי הדבר נבחן במשרד לפני עשור, אולם המכרז להקמת מערך דיגיטלי נכשל. יושב הראש ביטן ביקש בחינה מחודשת של המעבר לרדיו דיגיטלי.