כל עם בתחילת דרכו יודע, צרות הן משהו שמאחד ומקרב. אשלי וגורדון למדו את זה בדרך הקשה. היא סטודנטית לרפואה בשלב מתקדם של הלימודים, הוא בעלים של מבשלת בירה מודרנית. היא מתקשה להרפות ממערכת יחסים קודמת, למרות שהצד השני כבר מזמן לא שם, הוא רווק נצחי אבל לא כאידיאל, יותר כמגבלה. הוא עצר פעם את הרכב שלו כדי שהיא תוכל לעבור, והיא, כאות תודה, חשפה בפניו ציץ אחד. אחרי זה הוא דרס בטעות כלב.
הכלב, שאיש אינו יודע למי הוא שייך, נזקק לטיפול רפואי יקר והועבר לטיפולם המסור. יאדה יאדה יאדה, אשלי עברה לגור אצל גורדון במסגרת הטיפול בכלב ולאט לאט (בסוף הפרק השלישי מתוך שמונה) הם מגלים שהם בעצם נמשכים האחד לשנייה ולהפך. האם הם יצליחו לממש את מערכת היחסים שלהם למרות כל המהמורות? האם הם יצליחו להבין כמה הם מתאימים למרות ואולי בגלל הניגודים ביניהם? והאם קולין מהנהלת חשבונות - כלומר הכלב שלהם, יצליח להתגבר על הפציעה ויזכה לחיים מאושרים ושלמים ככלב נכה? כל התשובות ב"קולין מהנהלת חשבונות", קומדיה אוסטרלית שעלתה בשבוע שעבר ב-yes.
לביקורות טלוויזיה נוספות:
הדבר היחיד שיותר חמוד מאשלי וגורדון, כשהם מנסים לתמרן את חייהם בין שלל הצרות שנוחתות עליהם ועדיין לממש את הכימיה ביניהם, אלה הארייט דייר ופטריק ברמאל, השחקנים האוסטרלים שמגלמים אותם וזוג נשוי בחיים האמיתיים. שניהם גם יצרו וכתבו את הסדרה, שמתחילה כקומדיית קרינג' חמודה והולכת ומשתפרת ככל שהיא מתקדמת. בראיונות משותפים הם דומים למדי לדמויות שהם מגלמים והקרבה שלהם היא אולי אחד ההסברים לכימיה המצוינת ביניהם על המסך, ולאופן שבו הם פשוט משלימים האחד את השני גם בקטעים הרגשניים וגם בטיימינג הקומי. הם מחזיקים בקלות את הדיאלוגים המהירים ולעתים אף המבריקים, והמשחק שלהם הוא חלק משמעותי בהנאה של הצופה.
1 צפייה בגלריה
מתוך "קולין מהנהלת חשבונות"
מתוך "קולין מהנהלת חשבונות"
הארייט דייר ופטריק ברמאל - שמגלמים את הדמויות הראשיות, יצרו את הסדרה והם זוג נשוי בחיים האמיתיים - הם אחת הסיבות להנאה של הצופה. מתוך "קולין מהנהלת חשבונות"
(צילום: באדיבות yes)
כשהם חמושים בשלל תכונות פגומות וסתם נספחים שמקשים על החיים - גורדון עומד מול איום החזרה של סרטן האשכים, אשלי מתמודדת עם אמא נרקיסיסטית שלא מרפה ממנה - אשלי וגורדון בקושי מחזיקים את הראש מעל המים, אבל איכשהו הכול מצחיק וחכם ונוגע ללב. דייר וברמאל, בשירותם את אלת הקומדיה, לא בוחלים בשום רמה של הומור - תתכוננו לבדיחות קקי, שליחת דיק-פיק בטעות, סבתא גוססת או בדיקה פולשנית בתוככי הפין. אבל עד כמה שזה נשמע מוזר לא מדובר בהומור חסר טעם אלא באמת בכזה שלא מפחד לשלוח את היד אל תוך הג'יפה הקיומית ולפשפש שם כמה שצריך. זה משתלם כי הקומדיה של "קולין מהנהלת חשבונות" מצליחה להיות קרינג'ית וחיה מבלי להפוך לקרה או טכנית, והיא באמת נוגעת ללב כמו גם שתי הדמויות הראשיות שלה.
קומדיה מוצלחת, בפורמט הישן והטוב של פרקים של בני 30 דקות שמשאירים טעם של עוד היא כבר לא עניין שכיח כל כך בימינו. אבל "קולין מהנהלת חשבונות", מבלי להרגיש מיושנת, מגישה בדיוק את המנה הזאת: שמונה פרקים בני חצי שעה של קומדיה טובת לב וחדה, שתצלח לבינג' של ערב ארוך או שניים קצרים ותשאיר אחריה תחושה נעימה של קומדיה רומנטית איכותית, נטולת מאמץ ומנחמת.