השחקן קווין ספייסי טוען כי בתחילת השבוע הובהל לבית החולים מחשש להתקף לב - כך לפי דיווחים שפורסמו היום (ב') בארצות הברית. ספייסי בן ה-64, שהגיע לבירת אוזבקיסטן טשקנט על מנת להשתתף בפסטיבל קולנוע שהתקיים במקום, פונה לדבריו לבית חולים מקומי ביום שני לאחר שחש ברע ואיבד תחושה בזרועו למשך כמה שניות. הדבר אירע במהלך ביקור של ספייסי במוזיאון בעיר סמרקנד.
1 צפייה בגלריה
קווין ספייסי
קווין ספייסי
קווין ספייסי
(צילום: Carl Court/Getty Images)
לפי הדיווחים, ספייסי עבר מספר בדיקות בבית החולים בסמרקנד, כולל סריקת MRI, ולאחר מכן שוחרר, שב לפסטיבל הקולנוע - ואף נשא דברים על הבמה ושיתף את הנוכחים בפרטי האירוע. "קרה לי משהו לא צפוי", אמר לקהל במקום, "הסתכלתי על ציורי הקיר יוצאי הדופן כשהרגשתי פתאום כיצד כל זרועי השמאלית מאבדת תחושה.
"התעלמתי מזה, אבל אמרתי לאנשים שעימם הייתי, והלכנו מיד למרכז רפואי. בסוף הכול התגלה כנורמלי לחלוטין, אבל אני מודה על כך שזה לא היה משהו רציני יותר. זה גרם לי לעצור ולחשוב כמה שהחיים של כולנו שבריריים".
כזכור, בשנים האחרונות הואשם ספייסי בשלל מקרים של תקיפה מינית. בחודש יולי האחרון זוכה מהאישומים נגדו במשפט שהתנהל בבריטניה. עם זאת, לפני מספר ימים פורסם כי ספייסי ניצב בפני תביעה חדשה ממעסה שטיפל בו וטוען כי השחקן שידל אותו למין.