מליסה בררה, השחקנית שהובילה את זיכיון האימה הפופולרי, פוטרה מהפקת הסרט החדש "צעקה 7" לאחר התבטאויות ברשתות החברתיות שהתייחסו לפעולותיה של ישראל בעזה כ"רצח עם וטיהור אתני", כך דווח אמש (ג') באתרי חדשות מעבר לים.
1 צפייה בגלריה
מתוך "הצעקה 6"
מתוך "הצעקה 6"
מליסה בררה, מתוך "צעקה 6"
(צילום: באדיבות פורום פילם)
"עזה היא למעשה מחנה ריכוז", כתבה השחקנית המקסיקנית בסטורי ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה. "דוחקים את כולם יחד, אין לאן לברוח, אין חשמל או מים... אנשים לא למדו דבר מההיסטוריה. ובדיוק כמו בעבר - אנשים עדיין צופים בכול בשתיקה. זהו רצח עם וטיהור אתני".
לכתבות נוספות במדור קולנוע:
"העמדה שלנו ברורה באופן חד משמעי: יש לנו אפס סובלנות לאנטישמיות, להסתה או לשנאה בכל צורה שהיא", נמסר מטעם ספייגלאס, חברת ההפקה מאחורי זיכיון "צעקה". "זה כולל אזכורים כוזבים לרצח עם, טיהור אתני, עיוות השואה או כל דבר שחוצה באופן בוטה את הגבול והופך לדברי שטנה".
במקביל, במאי הסרט כריסטופר לנדון כתב ב-X (טוויטר לשעבר): "זו ההצהרה שלי: הכול מבאס. תפסיקו לצעוק. זו לא הייתה ההחלטה שלי", ומאז הספיק למחוק את הדברים.
בררה בת ה-33 הופיעה בתפקיד הראשי בשני הסרטים הקודמים בזיכיון האימה המצליח, "צעקה" (שהיה החמישי בסדרה) ו"צעקה 6", בתפקיד סם קרפנטר, לאחר עזיבתה של נב קמפבל. היא הייתה אמורה להמשיך להוביל את הקאסט גם בסרט השביעי, אחרי שהסרט הקודם הכניס כ-137 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, אך כעת נראה שבספייגלאס החליטו להתיר את החוזה שלה ויאלצו להתחיל לבנות את התסריט מחדש.
מי שמגלמת את אחותה בצמד החידושים שביימו מאט בטינלי-אולפין וטיילר ג'ילט היא ג'נה אורטגה ("ונסדיי") - ולא מופרך להמר שהיא תהפוך להיות הפנים החדשות של הזיכיון - זאת כמובן במידה שהאולפן אכן ימשיך באותו כיוון, רק ללא בררה.
פורסם לראשונה: 00:10, 22.11.23