בעיצומה של מלחמת העולם השנייה, המודיעין הבריטי פועל מאחורי הקלעים ומתכנן פעולה שמטרתה להערים על אדולף היטלר והמודיעין הגרמני. התוכנית השאפתנית עשויה להיות ההבדל בין הצלחה שתוביל לנקודת מפנה במלחמה לכישלון קולוסאלי, שעשוי לגרום לאובדן של חיי אדם רבים.
בסוף השבוע הקרוב ייצא לבתי הקולנוע "האיש שלא היה" (Operation Mincemeat), מותחן ריגול המספר את הסיפור יוצא הדופן, ובריאיון מיוחד ל-ynet שני כוכבי הסרט קולין פירת' ("קינגסמן: השירות החשאי") ומתיו מקפדיין ("יורשים") הקפידו להדגיש עד כמה הוא כזה.
לריאיונות נוספים:
"זה סיפור יוצא מן הכלל. זו מזימת הונאה כל כך מחוכמת ושערורייתית שהם רקמו", טוען מקפדיין. "זה מדהים, זה לא ייאמן. אם זה היה סיפור בדיוני, הוא היה מרגיש מוגזם לחלוטין".
1 צפייה בגלריה
מתוך "האיש שלא היה"
מתוך "האיש שלא היה"
מתוך "האיש שלא היה"
אתה הזכרת ששניכם בדרנים, אבל נראה שכולם בחדר הזה מאוד שמחו לפעול ולהמציא דמות. נראה שהם מעדיפים את הדמיוני על פני הרגיל. האם זה משהו שאתם יכולים להזדהות איתו בתור שחקנים? פירת': "כן, אני חושב שאחת הסיבות שבגללן נמשכתי להיות שחקן נובעת מכך שהחיים די אפורים בדרך כלל והעולם הזה נראה תמיד כל כך מלא חיים ויוצא דופן. אהבתי סיפורים כילד וספרים כילד, לא הרגשתי שאני אהיה כל כך טוב בכתיבה או יצירה שלהם, אבל להיות חלק מהם היה דבר שמאוד רציתי. למרות שעכשיו יש לי הרבה יותר פנאי לחלקים האפורים. אני נהנה יותר מהשגרה והדרמות פחות מושכות אותי לעומת העבר. אני חושב שהשגרה היא דבר לא מוערך מספיק. טוב, זו המציאות ואני חושב שאולי היא לא כל כך רגילה כמו שהיא נראית במבט ראשון".
העניין הוא שחייו של פירת' הם הכי רחוק מאפורים שאפשר, תשאלו את אשתו לשעבר, ליביה ג'וג'ולי. לפני כשנתיים וחצי השניים הודיעו על פרידה לאחר 22 שנות נישואים, שהגיעה בעקבות בגידה של ליביה בשחקן בן ה-61. הסיפור החל ב-2016 כשהיא ניהלה רומן עם חבר ילדות, העיתונאי מרקו ברנקצ'ה. בעקבותיו בני הזוג החליטו להיפרד בפעם הראשונה. בזמן הפרידה, ליביה נכנסה לקשר רומנטי עם ברנקצ'ה, שהסתיים כשהיא וקולין החליטו לחזור להיות ביחד.
הבעיות החלו כאשר ברנקצ'ה החל לעקוב אחר ליביה ולהטריד את בני הזוג, כשבסופו של דבר המשטרה האשימה אותו בהטרדה והעניין נסגר מחוץ לבית המשפט ביולי 2018.