נטפליקס חשפה הערב (ה') טריילר ראשון לסרט ההמשך של "365 ימים", הלהיט הארוטי שיצא לפני שנתיים. הפרק החדש נקרא בתרגום חופשי "365 ימים: היום הזה" (365 Days: This Day) ועתיד לצאת בענקית הסטרימינג ב-27 באפריל. צפו בטריילר.
כזכור, הסרט הראשון, "365 ימים" כונה בין היתר "50 גוונים של אפור הפולני" וגרם לסערה ברשת וללא מעט ביקורות כלפי העלילה, שבה מאסימו, הגבר העומד במרכזה - חוטף את לאורה, מושא תשוקתו, ומשדל אותה להתאהב בו בתוך 365 ימים במה שמשווק כפנטזיה ארוטית אך בעיני צופים וצופות רבים נתפס כאונס.
2 צפייה בגלריה
מתוך "365 ימים: היום הזה"
מתוך "365 ימים: היום הזה"
לא תחסיר מהצופים סצנות ארוטיות. מתוך "365 ימים: היום הזה"
בעוד עלילת הסרט הראשון נחתמה בסיום מותח שהשאיר את סיפור אהבתם של לאורה ומאסימו בסימן שאלה, בסרט ההמשך שניהם חוזרים בגדול וגם המתח ביניהם מעלה הילוך. לפי הטריילר, ב"365 ימים: היום הזה" השניים צפויים להתחתן, אולם זה לא ממתן את הדרמות בחייהם, כשלאורה נצפית מפלרטטת עם אחד מעובדיו של מאסימו, ופותחת במשולש אהבה מסוכן וכנראה גם קטלני. אם כך, אפשר להניח שגם הפעם הם לא יחסכו מהצופים סצנות ארוטיות מרובות, לצד מורכבויות חדשות שיתעוררו בין הדמויות הראשיות - כאשר קנאה, בגידה ובעיות אמון הופכות לשחקניות משמעותיות בעלילה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "365 ימים: היום הזה"
מתוך "365 ימים: היום הזה"
הלהיט הארוטי של נטפליקס מעלה הילוך. מתוך "365 ימים: היום הזה"
בין ההאשמות שהוטחו בנטפליקס בנוגע לסרט הראשון בולטת במיוחד זו של הזמרת דאפי, שהפנתה ביקורת קשה במכתב פתוח שנשלח למנכ"ל נטפליקס ביולי 2020. "הסרט מפאר את המציאות האכזרית של סחר בנשים למטרות מין, חטיפה ואונס", היא כתבה. "זה לא צריך להיחשב כ'בידור' בעיני אף אחד". באותו מכתב הזמרת פרסמה כי בעברה סוממה, הוחזקה בשבי ונאנסה על ידי אדם לא מזוהה, וכי הסרט מציג את שעבר עליה כארוטיקה. עוד נאמר על הסרט כי הוא עשוי לעצבן צופים רבים מכיוון שלדמויות הנשים אין תחושת ערך עצמי והגיבורה מבטלת את עצמה במהירות שיא לטובת הגיבור, שחטף אותה.