השחקן ג'ונתן מייג'ורס נידון למאסר על תנאי בעוון תקיפה והטרדה של זוגתו לשעבר - ולא ירצה מאסר בפועל.
2 צפייה בגלריה
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
(צילום: AP)
גזר דינו של מייג'ורס ניתן היום (ב') בבית המשפט בניו יורק, שם התנהל משפטו בשלהי השנה שעברה. בדצמבר, כזכור, הורשע מייג'ורס בסעיף אחד של תקיפה מדרגה שלישית ובהטרדה של בת זוגו לשעבר גרייס ג'בארי - עבירות שבגינן עלול היה לבלות שנת מאסר בפועל.
במרץ 2023, כזכור, נעצר מייג'ורס בידי משטרת ניו יורק לאחר שהתקשר למשטרה ודיווח כי מצא את ג'בארי מחוסרת הכרה בדירתם של השניים. ג'בארי נמצאה על ידי השוטרים שהגיעו למקום כשהיא פצועה עם חתך מאחורי אוזנה ואצבע שבורה, ומייג'ורס נעצר באשמת תקיפתה.
במהלך המשפט תואר האירוע בידי התביעה כמקרה של אלימות במשפחה, בעוד ההגנה הטילה ספק באמינותה של ג'בארי וטענה כי מדובר במעשה נקמה, וכי האלימות הגיעה מצדה. ההגנה אף רמזה שג'בארי נפצעה מאוחר יותר, לאחר ששתתה כל הערב, ונטלה כדורי שינה כשחזרה לדירתם המשותפתה.
אחרי מעצרו נעצרה הלכה למעשה הקריירה של השחקן בן ה-34, שגילם את קאנג הכובש בסרטים וסדרות מבית מארוול ("אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" ו"לוקי"), וסומן ככוכב עולה בשמי הוליווד. זמן קצר לאחר פרסום פסק הדין בדצמבר, הודיעה דיסני באופן רשמי על פיטוריו מהיקום הקולנועי של מארוול.
2 צפייה בגלריה
ג'ון מייג'ורס
ג'ון מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס בבכורת "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה"
(צילום: getty images)
בתחילת המשפט טען מייג'רס כי אינו אשם. ג'בארי, מצדה, העידה כי מייג'ורס פצע אותה במהלך קטטה במכונית מספר שעות לפני השיחה למוקד המשטרתי. היא העידה שהתקרית התרחשה במכונית פרטית לאחר שראתה הודעה בטלפון של מייג'ורס שבה נכתב: "אוי כמה אני רוצה לנשק אותך". ג'בארי תיארה כיצד ניסתה לחטוף ממנו את הטלפון, אך אז הוא תפס את האצבע שלה, את הזרוע שלה ואף הכה אותה בראשה כדי להרחיק ממנה את הטלפון.