האשמה נוספת בתקיפה והתעללות מינית נגד מרילין מנסון: אישה טוענת כי הזמר תקף אותה מינית ב-1995, כאשר הייתה בת 16 והוא בן 26 - כך לפי דיווח ב"רולינג סטון" ובכלי תקשורת נוספים. האישה, ששמה לא פורסם, הגישה תביעה נגד מנסון היום (ב'), וכן נגד חברות התקליטים "אינטרסקופ" ו-Nothing, שלטענתה ידעו על מעשיו.
1 צפייה בגלריה
מרילין מנסון
מרילין מנסון
מרילין מנסון
(צילום: AP)
לפי כתב התביעה, התובעת, כאמור בת 16 באותה העת, הוזמנה על ידי מנסון יחד עם חברותיה לאוטובוס ההופעות שלו ב-1995. שם כפה עליה מין אל מול אחד מחברי להקתו. כשסיים, לטענתה, צחק עליה, איים שיהרוג אותה ואת משפחתה אם תספר למישהו את מה שאירע, וגירש אותה מהאוטובוס.
מנסון (54), בראיין וורנר בשמו האמיתי, המשיך ליצור קשר עם הנערה, פיתה אותה לההופעה נוספת שבסופה מפגש, ושוב תקף אותה מינית - כך לפי כתב התביעה. לטענתה של התובעת הזמר המשיך ליצור איתה קשר, וכשהייתה בת 19 נפגשה עמו שוב וחוותה התעללות שנמשכה כארבעה שבועות.
עבור מנסון זהו אישום נוסף בסדרה ארוכה של אישומים באונס, התעללות מינית, ניצול מיני ועוד - שהחלו כאשר התפרסמה עדותה של בת זוגו לשעבר, השחקנית אוון רייצ'ל ווד, באשר להתעללות ולתקיפות שספגה ממנו.
בתחילת החודש בוטלה תביעה בעוון תקיפה מינית שהגישה נגד מנסון הדוגמנית אשלי מורגן סמית'ליין, לאחר שפרקליטה התפטר ולא הצליחה למצוא ייצוג משפטי בזמן. שתי תביעות נוספות בעוון התעללות ותקיפה מינית שהוגשו נגדו בשנים האחרונות בוטלו גם הן, מטעמי התיישנות.
לפני מספר ימים פורסם כי מנסון הגיע לפשרה עם השחקנית אסמה ביאנקו ("משחקי הכס"), אשר תבעה אותו על אונס והתעללות שלטענתה התרחשו כאשר הייתה בת זוגו.