הצעקה האחרונה: אחרי פיטוריה של כוכבת הסרט מליסה בררה, שהתבטאה נגד ישראל ברשת, ולמרות שזו עזבה את פרנצ'ייז האימה המצליחה בעקבות מחלוקות על שכר - נב קמפבל הודיעה היום (ג') באופן רשמי כי היא תשוב לגלם את תפקידה של סידני פרסקוט בסרט "צעקה 7".
2 צפייה בגלריה
נב קמפבל
נב קמפבל
נב קמפבל
(צילום: Gettyimages)
"אני כל כך מתרגשת לחלוק את החדשות האלה!", כתבה בפוסט ששיתפה בעמוד האינסטגרם שלה, לצד תמונה של דפי התסריט של הסרט. "סידני פרסקוט חוזרת! זה תמיד היה כיף אדיר וכבוד לגלם את דמותה בסרטי 'צעקה'. ההערכה שלי לסרטים האלה מעולם לא דעכה. אני שמחה מאוד לבשר שהוזמנתי, בדרך הכי מכובדת שיש, להחזיר את דמותה של סידני למסך ואני מתרגשת ממש!".
עוד הוסיפה השחקנית לגבי שיתוף הפעולה עם הבמאי החדש-ישן קווין וויליאמסון, התסריטאי המיתולוגי שנקרא להחליף את כריסטופר ב. לנדון עם נטישתו את ההפקה בהמשך לפיטורי בררה. "אני מקווה שאתם מתרגשים כמוני. נתראה על הסט", קמפבל חתמה את דבריה. טרם נקבע תאריך ליציאת הסרט החדש.
גם השחקנית ג'נה אורטגה ("וונסדיי"), שהייתה אמורה להמשיך לצילומי הסרט השביעי בסדרה, הודיעה על עזיבת ההפקה, אך לדבריה מדובר באילוצי לוחות זמנים.
2 צפייה בגלריה
מליסה בררה, ג'נה אורטגה וג'סמין סבוי בראון
מליסה בררה, ג'נה אורטגה וג'סמין סבוי בראון
לא ממשיכות. מימין: מליסה בררה וג'נה אורטגה
(צילום: AP)
כזכור, בקיץ 2022 הודיעה קמפבל, שהובילה את הפרנצ'ייז בארבעת הסרטים הראשונים וגילמה תפקיד מרכזי גם ב"צעקה 5" כי היא לא מתכוונת להמשיך לסרט הבא בסדרה - שייצא בשנה שעברה - וזאת מאחר שההצעה הכספית שקיבלה הייתה נמוכה מדי. "כאישה נאלצתי לעבוד קשה מאוד לאורך הקריירה שלי כדי לבסס את הערך שלי, במיוחד כשזה נוגע ל'צעקה'. אני מרגישה שההצעה שהוגשה לי לא משקפת את הערך שלי לפרנצ'ייז", אמרה אז.
עלילת ארבעת הסרטים הראשונים סבבה סביב דמותה של קמפבל, סידני פרסקוט, שמותקפת פעם אחר פעם על ידי רוצח חמוש בסכין ומסיכה בשם גוסטפייס. את "צעקה" הראשון, שיצא ב-1996, ביים ווס קרייבן, שגם היה על כס הבמאי בשלושת ההמשכונים הבאים. ב-2014 הוא הלך לעולמו ולכן את הסרטים הבאים בסדרה ביימו מאט בטינלי-אולפין וטיילר גילט, שהמשיכו לקבל את הקרדיט גם בכותר הבא בסדרת הסלאשרים האייקונית. את הסרט השביעי בסדרה יביים כאמור וויליאמסון.