גל גדות ממשיכה במסע ההסברה שלה למען השבת החטופים: אחרי שהייתה חלק ממארגני מכתב התמיכה הגדול של כוכבי הוליווד בישראל - הלילה היא דיברה בכנס הסולידריות עם מדינת ישראל והחטופים של "קהילת ישראל" בהוליווד.
גדות העבירה ביקורת חריפה על הדרישה להומניטריות והפסקת האש - זאת בזמן שנחטפו 224 ישראלים שנמצאים ברצועת עזה.
1 צפייה בגלריה
נועה תשבי וגל גדות
נועה תשבי וגל גדות
נועה תשבי וגל גדות
"אני שואלת את עצמי - מה קרה לאנושיות? איך זה אפשרי? למה אנחנו צריכים לשכנע אנשים שזה לא בסדר? בעוד אחרים דורשים הפסקת אש - ואל תבינו אותי לא נכון, אני בעד שלום, אבל החטופים עדיין שם. אף מילה על החטופים, והם רוצים הפסקת אש עכשיו. מה? על מה אתם מדברים?"
גדות השתתפה בכנס שבו נאם גם הקונסול הישראלי ישראל בכר, ששיבח את לוחמות קרק"ל - וזכה למחיאות כפיים, וגם השחקנית הישראלית נועה תשבי.
לכתבות נוספות בנושא:
הדברים מגיעים לאחר שביום שני מאות שחקנים, קומיקאים ובכירים בתעשיית הבידור ההוליוודית חתמו על מכתב פתוח לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שמודה לו על העזרה בשחרור ארבע החטופות, אולם מפציר בו לעזור בשחרור כל החטופים המוחזקים על ידי הטרוריסטים של החמאס בעזה: "אנו מפצירים בכולם לא לנוח עד שכל בני הערובה משוחררים".
הרשימה שמכילה למעלה מ-350 שמות בולטים דוגמת מדונה, ג'סטין טימברלייק, אדם סנדלר, בן סטילר, קייטי פרי, כריס רוק, קורטני קוקס, סשה ברון כהן, בראדלי קופר, גווינת' פאלטרו ועוד - נבנתה במשך ימים ארוכים על ידי קבוצת מארגנים שכללה בין היתר את גדות ש"עבדה בזה בלי הפסקה", על פי גורמים.