אמש (ו') השחקן ג'יימי פוקס פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פוסט עמום (שנמחק מאז) שעלול להתפרש כאנטישמי. ג'ניפר אניסטון עשתה לייק לפוסט, אך הבהירה כי היא אינה תומכת באנטישמיות או שנאה מכל סוג שהוא.
2 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון, ג'יימי פוקס
ג'ניפר אניסטון, ג'יימי פוקס
ג'ניפר אניסטון, ג'יימי פוקס
(צילום: AP, Richard Shotwell/Invision/AP)
בפוסט שפרסם פוקס נכתב באותיות גדולות: "הם הרגו בחור בשם ישו... מה אתם חושבים שהם יעשו לכם?", וצורפו ההאשטגים "חברים מזויפים" ו"אהבה מזויפת". משמעות הפוסט מעורפלת ולא ברור מה הביא את פוקס לכתוב אותו, אך יתכן כי כוונתו הייתה להביע ביקורת כלפי חבריו שלא תמכו בתקופת המשבר הרפואי שחווה.
לכתבות נוספות בנושא:
אניסטון עשתה לייק לפוסט, אולם לאחר מכן הבהירה בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה כי היא אינה תומכת באנטישמיות בשום אופן. "זה מחליא אותי", שיתפה השחקנית. "לא עשיתי לייק בכוונה או בטעות, אך חשוב מזה - אני רוצה להבהיר לחבריי ולכל מי שנפגע מהפוסט הזה שהופיע בפיד שלו, אני לא תומכת באנטישמיות בשום אופן, ואין לי שום סובלנות כלפי שנאה מסוג כלשהו. נקודה".
2 צפייה בגלריה
הפוסט שהוסר
הפוסט שהוסר
הפוסט שהוסר
(צילום מסך)
מדבריה של אניסטון נראה כי היא אינה פוסלת שדבריו של פוקס יכולים להתפרש כאנטישמיים, אך היא ראתה בפוסט כביטוי לביקורת של פוקס כלפי חבריו, כפי שבאה לידי ביטוי בהאשטגים שצורפו אליו.
כזכור, באפריל הכוכב אושפז בבית החולים באטלנטה אחרי שהתמודד עם "סיבוך רפואי" לא ידוע, כך על פי פוסט שפרסמה בתו קורין פוקס. בשבועות שחלפו מאז אותו אשפוז מסתורי, דיווחים על מצבו החלו להתקבל, חלקם אף טענו להחמרה במצבו, כשבחודש מאי בתו עדכנה כי הוא נמצא בשיקום. לפני שבועיים עדכן השחקן במצבו בסרטון שפרסם באינסטגרם וביקש להפריך את השמועות שנפגעה ראייתו או תפקודו הפיזי, אך סיפר: "עברתי משהו שמעולם לא חשבתי שאעבור".