המוזיקאית ליסה מארי פרסלי, בתו של אגדת הרוק אלביס פרסלי, הלכה לעולמה הלילה (בין חמישי לשישי) בגיל 54 בבית חולים בלוס אנג'לס, לשם הובהלה אמש לאחר שלקתה בדום לב בביתה - כך מסרה אמה פריסילה פרסלי לכלי התקשורת בארצות הברית. היא תיקבר בגרייסלנד לצד בנה בנג'מין קיאו, שהלך לעולמו ב-2020.
3 צפייה בגלריה
ליסה מארי פרסלי
ליסה מארי פרסלי
ליסה מארי פרסלי
(צילום: AP)
"בלב כבד אני מבשרת שבתי היפה ליסה מארי עזבה אותנו", מסרה פריסילה פרסלי לכלי התקשורת. "היא הייתה האישה הכי מלאת רגש, חזקה ואוהבת שהכרתי אי פעם. אנחנו מבקשים פרטיות בזמן שאנחנו מנסים להתמודד עם האובדן העמוק הזה". גורמים המקורבים לפרסלי המנוחה סיפרו אמש ל-TMZ כי הפרמדיקים שנענו לקריאה נתנו לה אפינפרין והצליחו להשיב לה דופק טרם העברתה לבית החולים.
3 צפייה בגלריה
אלביס, פרסילה וליסה מארי פרסלי
אלביס, פרסילה וליסה מארי פרסלי
אלביס, פרסילה וליסה מארי פרסלי
(צילום: AP)
ליסה מארי פרסלי היא כאמור בתו של מלך הרוקנרול אלביס פרסלי. לפני יומיים בלבד, בלילה שבין שלישי לרביעי, היא נכחה בטקס גלובוס הזהב בעקבות מועמדויות הסרט "אלביס". בטקס, שאליו הגיעה יחד עם אמה פריסילה, זכה השחקן אוסטין באטלר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר על גילום אביה בדרמה, ובמהלך נאום הקבלה שלו הודה להן: "משפחת פרסלי, תודה שפתחתם את לבכם ואת הזכרונות שלכם. ליסה מארי ופריסילה, אני אוהב אתכן לנצח", אמר, כשבתגובה לנאום פרצו השתיים בדמעות. באטלר עוד עשוי לזכות באוסקר על התפקיד.
3 צפייה בגלריה
אוסטין באטלר, ריילי קיאו, פרסילה פרסלי, באז לורמן וליסה מארי פרסלי
אוסטין באטלר, ריילי קיאו, פרסילה פרסלי, באז לורמן וליסה מארי פרסלי
אוסטין באטלר, ריילי קיאו, פרסילה פרסלי, באז לורמן וליסה מארי פרסלי
(צילום: AP)
בהצהרה שמסר ניקולס קייג', שהיה נשוי לפרסלי במשך שנתיים, כתב: "אלה חדשות הרסניות. לליסה היה את הצחוק הכי נהדר שפגשתי אי פעם. היא האירה כל חדר שנכנסה אליו, ואני שבור לב. אני מוצא מעט נחמה באמונה שהיא מתאחדת כעת עם בנה בנימין".
"ליסה יקירתי, אני כל כך מצטער", ספד לה ג'ון טרבולטה. "אני אתגעגע אלייך אבל יודע שאראה אותך שוב. אהבתי ולבי עם ריילי, פריסיליה, הארפר ופינלי".
באז לורמן, במאי הסרט "אלביס" שיצא לאקרנים בשנה האחרונה וצפוי לקחת חלק בטקס האוסקר הקרוב, ספד לה בחשבון האינסטגרם שלו וצירף תמונה שלה לצד השחקן הראשי אוסטין באטלר (שקיבל במהלך השבוע את גלובוס הזהב על תפקידו). "במהלך השנה האחרונה, כל משפחת הסרט 'אלביס' ואני הרגשנו את הזכות להיות בקשר עם ליסה מארי", הוא כתב. "מותה הפתאומי והמפתיע העציב אנשים רבים ברחבי העולם. אני יודע שהמעריצים שלה בכל מקום מצטרפים אליי בתפילות של אהבה ותמיכה עם אימה, פריסילה ובנותיה המדהימות ריילי, פינלי והארפר. ליסה מארי, אנחנו נתגעגע לחום שלך, לחיוך שלך ולאהבה שלך".
בילי קורגן מהסמאשינג פאמפקינז, ששיתף פעולה בעבר עם ליסה מארי, ספד לה: "יש שברון לב ואז יש צער. זה יהיה צער כבד שיהיה קשה לשאת. בבקשה תשלחו את תפילותיכם למשפחתה וילדיה בזמנים קשים אלה. אני לא מצליח למצוא את המילים כדי להסביר כמה אני עצוב".
"כל כך עצוב שאיבדנו עוד כוכבת מבריקה כמו ליסה מארי פרסלי", כתבה השחקנית אוקטביה ספנסר. "תנחומי ליקיריה ולמעריציה הרבים".
מלבד המורשת המרשימה שלה, פרסלי הייתה גם זמרת וכותבת בעצמה. היא הותירה אחריה שלושה ילדים, בהם השחקנית ריילי קיאו מנישואיה הראשונים, בעוד בנג'מין הלך לעולמו ב-2020 לאחר שנטל את חייו. בהמשך הייתה נשואה גם למייקל ג'קסון בין השנים 1994 ל-1996, ומ-2002 עד 2004 הייתה נשואה לניקולס קייג'. נישואיה האחרונים למוזיקאי מייקל לוקווד תמו ב-2016. פרסלי גם הייתה הבעלים של חברת נכסי אלביס פרסלי וניהלה אותה עד שמכרה את החברה בשנת 2005.
פורסם לראשונה: 22:35, 12.01.23