נטפליקס חשפה היום את הטריילר הראשון ל"נוכל הטינדר", סרט דוקומנטרי חדש על אודות שמעון יהודה חיות - נוכל ישראלי שעקץ מיליונים מנשים ברחבי אירופה. צפו:
חיות (31), שפעל תחת השם סיימון לבייב וטען באוזני קורבנותיו שהוא בנו של המיליארדר הישראלי לב לבייב, היה נושאו של תחקיר מפורט בעיתון הנורבגי "VG" שחשף כיצד הונה נשים בשבדיה, בריטניה ונורבגיה. על פי התחקיר, נהג חיות להכיר נשים באפליקציית ההיכרויות "טינדר", ורקם עמן קשרים כשהוא מציג את עצמו כאיש עסקים עשיר. לנשים שהכיר היה נותן "טעימה" מאורח חייו הראוותני, תוך שהוא משתמש בכספים שעקץ מנשים אחרות. בהמשך, היה מבקש מהן סכומי כסף גדולים מאחר ולטענתו הוא מקבל איומים.
הסרט, מאת יוצרי הסדרה הדוקומנטרית המדוברת "אל תתעסקו עם חתולים: המצוד אחר הרוצח מהאינטרנט" והסרט הדוקומנטרי זוכה הפרסים "המתחזה", מתמקד בשלוש נשים אותן עקץ חיות בסכומי כסף גדולים. הוא עתיד לצאת בשירות הסטרימינג ב-2 לפברואר הקרוב.
2 צפייה בגלריה
מתוך "נוכל הטינדר"
מתוך "נוכל הטינדר"
מתוך "נוכל הטינדר"
(באדיבות נטפליקס)
2 צפייה בגלריה
שמעון יהודה חיות סיימון לבייב
שמעון יהודה חיות סיימון לבייב
שמעון חיות לאחר הסגרתו לישראל
(צילום: EPA)
ב-2015 הורשע חיות בהונאה בפינלנד, וריצה מאסר של שנתיים. לאחר שחרורו ב-2017 היה מבוקש גם בישראל, מאחר והוגש נגדו כתב אישום בגין הונאה ולא התייצב למשפט. ביוני 2019 נעצר חיות ביוון לאחר מבצע משותף של משטרת ישראל והאינטרפול.
בדצמבר 2019 הורשע חיות בארבעה אישומים שונים במסגרת הסכם טיעון, כשבית משפט השלום בת"א גוזר עליו 15 חודשי מאסר, פיצוי בסך 150 אלף שקל למתלוננים נגדו וקנס של 20 אלף ש"ח. בחודש מאי האחרון שוחרר חיות מהכלא, אחרי חמישה חודשי מאסר.