לאחר ימים מורכבים מבחינה ביטחונית בישראל, עומר אדם עלה הערב (ג') להופעה הראשונה מתוך ארבע בפארק הירקון, ובחר לפתוח אותה במסר מאחד: "אני באמת חושב שבימים כאלו, יותר מתמיד, אנחנו צריכים להיות ביחד, חזקים ומאוחדים באמונה ותקווה גדולה - ואף אחד לא ינצח אותנו".
כזכור, בצל ההיערכות למתקפה מאיראן, פיקוד העורף הודיע במוצאי שבת על שורת מגבלות, שאחת מהן היא הגבלת התקהלויות לאלף אנשים. לכן, הופעתו של הזמר שהייתה אמורה להתקיים ביום שני, 15 באפריל, התבטלה. "וואי וואי, כמה ניסיונות, עד שהגענו לערב הזה - ברוך השם הכול לטובה", אמר אדם על הבמה בפארק. "האמת שכשהודיעו שההנחיות של פיקוד העורף השתנו והחליטו לירות עלינו כמה כטב"מים - יצא לי כל האוויר מהריאות מבחינה ביטחונית ואחרי זה מבחינה מורלית. אז לקחתי ספר תהילים והתחלתי לקרוא והתפללתי. לקחתי על עצמי שאם כל ההופעות, המצב, והסיוט שעברנו יעברו בשלום - אני אתמקד בלהעביר מסר של אחדות, והנה אנחנו כאן", עצר, אמר שהוא מתרגש, והוסיף: "הכנתי לכם הערב מלא הפתעות, אחרי חצי שנה מאתגרת וכמה ימים מאתגרים במיוחד. נשיר ביחד, נבכה, נצחק ונצעק עד השמיים. בעזרת השם בואו נתחיל".
2 צפייה בגלריה
עומר אדם בפארק הירקון
עומר אדם בפארק הירקון
עומר אדם בפארק הירקון
(צילום: עומר טסל)
במהלך הערב אדם גם הקדיש את השיר "בסוף הכל חולף" לרס"ן שאולי גרינגליק, שנפל בקרב בעזה, ולזכר כל הנופלים. כמו כן הוסיף בהמשך: "יושבים עכשיו בעזה 133 אחים שלנו, אני רוצה שנתפלל ונשיר פרק תהילים להשבתם במהרה", אמר לפני ששר את "שיר למעלות" וחתם את הביצוע ב"מחכים לכם".
2 צפייה בגלריה
בהופעתו של עומר אדם בפארק הירקון
בהופעתו של עומר אדם בפארק הירקון
בהופעתו של עומר אדם בפארק הירקון
(צילום: פורסאן)
כאמור, הופעה זו היא אחת מבין ארבע, כשההופעה שהייתה אמורה להתרחש ב-15 לאפריל נדחתה ליום חמישי, 18 באפריל, והופעות נוספות יתרחש כפי שתוכנן מראש ב-21 וב-25 באפריל.
הנחיות פיקוד העורף היו האחרונות בשרשרת של מהמורות איתן נאלצה הפקת המופע להתמודד. לפני כשבוע, כפי שנחשף ב-ynet, במשטרה לא אישרו את קיום ההופעות של הזמר בגלל ענייני בטיחות שקשורים בין היתר למצב הביטחוני. אך אחרי שרכבת ישראל אישרה כי היא תוכל להתמודד עם כמות הנוסעים, והפקת המופע של אדם עמדה על הליקויים והודיעה שתסדיר אותם - במשטרה אישרו לבסוף את קיום ההופעות.