דובי גל, אחד מהשחקנים הוותיקים והאיקוניים בישראל התארח בפודקאסט "מחוץ לפריים" ב-ynet radio, וסיפר באופן חשוף על הקשיים שלו בתור ילד והתמודדותו עם החברה. "אולי בגלל איך שגדלתי ומי שאני ואיך שאני נראה, בתור ילד, כשהייתי הולך למשל לסרטים של צ'רלי צ'פלין, כולם צחקו ואני בכיתי", אמר.
למה? "כי מתעללים בבן אדם. היה לי עצוב בשבילו וריחמתי עליו. אני מבין מה עובר עליו, גם אחרי היו רצים עם העלבות והערות, כי הייתי קטן וזה והיה את האף [שלי] גם, ילדים יכולים [להגיד] 'בואנה יא קטנצ'יק', ואם אתה קטנצ'יק אז אפשר להרביץ לך. היו אז גם חבר'ה שאהבו אותי ושמרו עליי".
באיזה שלב בחיים הפסקת להיעלב? "אחרי הלהקה הצבאית הייתי מוצא דרכים להתגבר. אני לא יודע אם זו עבודה עצמית, אבל אתה גדל ונהיה קצת יותר חכם. בשלב מסוים, [כשהייתי] צעיר מאוד אמרתי 'זה אני, וזה מה יש'. הפסקתי לעשות אישיו מהמראה שלי".
פרקים נוספים:
גל בן ה-74 שחוגג 40 שנה להצגת הילדים בכיכובו "קריוס ובקטוס", מבהיר בריאיון כי הוא איש ימין שהצביע לליכוד בבחירות האחרונות לממשלה, למרות זאת הוא חושב שאפשר לוותר על כמה שכונות מסביב לירושלים, אבל על הרפורמה המשפטית הוא חושב שאסור לוותר. "הרפורמה המשפטית חייבת להיות מהסוג שיקטין ויצמצם את ה'שמור לי ואשמור לך' שקיים במוסד הזה, שהוא הכי מכובד. לא יכול להיות שאם משהו לא מוצא חן בעיניכם אתם אומרים 'דיקטטורה!'".
2 צפייה בגלריה
דובי גל
דובי גל
"השואו-ביזנס זה מקצוע לאנשים שיש להם כסף". דובי גל
(צילום: יריב כץ)
אחרי שעשה את "מלך הסלים" המיתולוגי, ואת "ד.צ. חוף אילת" שהפך לקאלט, גל כותב תסריט לסרט חדש שהוא מקווה שהעבודה עליו תתחיל בקרוב. עם זאת לא נעלם מעיניו היחס לאמנים מבוגרים בישראל. "כשהייתי צעיר הייתי די מיושב וידעתי שבמקצוע שלנו לא לעולם חוסן, הגדרתי שהשואו-ביזנס זה מקצוע לאנשים שיש להם כסף. אתה דואג לעצמך. זה לא מקצוע קל, לפעמים כואב הלב על אנשים. אתה רואה לפעמים אנשים מבוגרים ומוכשרים ואפשר להגיד שבטלוויזיה לוקחים טאלנטים מריאליטי ומדירים את המבוגרים יותר".
בתוכנית גל מספר גם על סצנות העירום בסרטיו והאם הוא מצטער על כך - וגם, האלימות שספג בתחילת הקריירה מהכוכב בגדול בזמנו. האזינו לתוכנית המלאה.
2 צפייה בגלריה
דובי גל
דובי גל
"'זה אני, וזה מה יש'. הפסקתי לעשות אישיו מהמראה שלי". דובי גל
(צילום: יריב כץ)
בכל יום חמישי בשעה 12:00 ב-ynet radio רן בוקר עם כל מה שלא בוער לתקשורת הישראלית לסקר
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים