סטודיו קפה


צפו - חלל של גלריה במוזיאון שהוסב לבית קפה: בתחילת השבוע ייפתח להרצה "סטודיו קפה", בית קפה מושקע הממוקם בקומה התחתונה של האגף הישן במוזיאון תל אביב, חלל ששימש בעבר כגלריה לאומנות. על האפייה ומוצרי הקונדיטוריה אחראי השף קונדיטור יותם תורג'מן, ועל התפריט אחראי השף אלון כהן - שניהם נשלפו מהמטבח של מסעדת "פאסטל" הסמוכה.

14 צפייה בגלריה
קנלה
קנלה
עוגיות קאנל דה בורדו
(צילום: תיקי גולן)

בתפריט: כריכים, ארוחות בוקר, סלטים ובוצ'רים עם גבינות או דגים מעושנים. למרות שהתפריט נראה מגרה ביותר, גולת הכותרת היא הבייקרי והפטיסרי. בויטרינת התצוגה תמצאו עוגיות שוקולד, קאנלה, עוגות בחושות כמו פרג ואגסים ללא גלוטן וגם מוצרים טבעוניים. בקטגוריית הקונדיטוריה יש עוגת פקאן, קרם פטל עם שוקולד לבן על בצק פריך, פיננסייר פיסטוק עם מסקרפונה ודובדבן, מרנג לימון ועוגת ריקוטה אמרנה.

המקום, השייך למסעדן הוותיק טדי שאולי ולמסעדן איציק חנגל ("דובנוב 8", "פאסטל"), פונה לגינה יפהפה - גן הפסלים של המוזיאון - שבה מקומות ישיבה מוצלים, לצד בטונדה מכוסה בכריות או מחצלות שתוכלו לפרוש מתחת לעצים. על עיצוב החלל חתומים "גו ארק".
מוזיאון תל אביב, שדרות שאול המלך 27 תל אביב, ראשון-שבת 16:00-9:00, שבת 18:00-9:00 (שעות פתיחה בתקופת הרצה, בהמשך יורחבו שעות הפתיחה עד השעה 22:00)

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

Veranda

בר היין והקוקטיילים "ורנדה", הפועל במלון "שרתון" בתל אביב, חזר לפעילות גם הקיץ, הפעם תחת קבוצת NOX, קבוצה שאחראית על לא מעט מקומות בילוי בעיר ובהם ה"קנטה" על גג גן העיר ו"אמש" ברחוב לילינבלום. מעבר לעובדה שהמקום נמצא על אחת הטרסות היפות ביותר בעיר - ממנה אפשר להשקיף על תל אביב כולה, ואף ליהנות משקיעות מרהיבות - מגישים שם תפריט יין וקוקטיילים ומנות חלוקה של השף כפיר ינין ("כתית", "קוואטרו", "קנטה") כמו טחינה לימונית וכרובית (28 שקלים), סלט פריקי מעושן (26 שקלים), סלט של קרעי מוצרלה טרייה עם פירות המוגש לצד קרואסון מ"לחם אבוד" עם צימוקי עגבנייה (58 שקלים) ועוד.
14 צפייה בגלריה
ורנדה
ורנדה
ורנדה
(צילום: יח"צ)
יש שם גם מנות דג קיציות כמו סשימי דג לבן המוגש עם אבטיח קר, גבינה בולגרית, שאלוט וצ'ילי (56 שקלים), ומנות אקזוטיות כמו טאקו קאריבי עם עוף קצוץ ברומסקו צ'יפוטלה, קרם אבוקדו, אננס וקרם פרש (46 שקלים).
הירקון 115 תל אביב, הזמנת שולחן דרך פייסבוק או אינסטגרם, לא כשר

Food club Cancun

אחרי המסעדה שפתחו בתוך מעדניית גורמה ענקית באשדוד, קנקון (המתמחים ביבוא פירות ים לארץ) פותחת מתחם חדש עם מסעדה חדשה, גדולה ומיוחדת יותר מזו הראשונה. במסעדה החדשה יוגש תפריט של השף אייל פרץ ובו מנות כמו פאייה פירות ים זוגית עם קלאמרי שרימפס מולים וסרטנים כחולים, טרטר דג ים ביוזו, אויסטרים עם 3 מתבלים (25 שקלים ליחידה), שרימפס קלמרי ולנגוסטינים בציפוי פולנטה (65 שקלים) וגם קוויאר שחור (115 שקלים).

14 צפייה בגלריה
(צילום: רונן מלחן)

שלא נשכח את הלובסטרים שיוצאו במיוחד עבורכם מתוך האקוואריום הענק כמו בסניף באשדוד (189 שקלים). בתוך תנור מיוחד שיובא מספרד יכינו במקום החדש בשרים מעושנים, ואם לא די בכך תוכלו להזמין כאן גם סינטה אנטרקוט וגם נתחים על העצם. שד המקצועות 18 מודיעין, לא כשר

Rooftop


בימים אלה נפתח רופטופ חדש בגדרה, הממוקם על גג מלון הבוטיק "ליר סנס" ומשקיף לנוף פנורמי פסטורלי. במקום רחבת דק ולצידה בריכת שחייה ובר קוקטיילים.

14 צפייה בגלריה
pool bar
pool bar
pool bar
(צילום: אפיק גבאי)
התפריט במקום, עליו אמון השף אסף שטרן ("אברטו"), כולל מנות סיגרים ממולאים בפונדו תרד וגבינות, לבנה, זעתר ובצל ירוק (57 שקלים), רול שייטל בתוך טורטיות ביתיות ממולאות בקרפצ'יו, קולי פלפל אדום, שאלוט, טבסקו ועשבים (69 שקלים), טאטקי סלמון (65 שקלים) ועראייס ים ממולא בתערובת דגים (87 שקלים). בגזרת האלכוהול, מציעים במקום מגוון קוקטיילים ובין השעות 20:00-18:00 יש שם גם האפי האוור של 1+1.
שכביץ 5 גדרה, 08-6680066, בתקופת ההרצה המקום יפעל בימים רביעי-חמישי ומוצ״ש, החל מהשעה 18:00, שישי 17:00-12:00, לא כשר

פונטנה

בר מסקרן חדש שנפתח לאחרונה ברחבת הכניסה של מלון הבוטיק "65" בשדרות רוטשילד בתל אביב, כתוצאה משיתוף פעולה בין קבוצת "אימפריאל" לרשת מלונות אטלס. מדובר, למעשה, על גינת אפרטיבו, המציעה חווית בילוי ים-תיכונית החל משעות אחר הצהריים. העיצוב במקום משדר קלילות צבעונית ושמחה, משהו בין תל אביב הצעירה לאלגנטיות של מלונות בוטיק.
14 צפייה בגלריה
פונטנה
פונטנה
(צילום: בן יוסטר)
לצד הקוקטיילים המושקעים של ״אימפריאל״, מוגשות כאן גם מנות כמו סלט ניסואז עם טונה אורטיז ואספרגוס סיני (55 שקלים), קרפצ'יו דג בצ'ימיצ'ורי שזיפים (52 שקלים), ברוסקטה דג כבוש עם חמאת שקדים, תפוז ופרמזן (44 שקלים) וברוסקטה ארטישוק ובייקון עם שמנת חמוצה, עגבניות לחות וצלפים (34 שקלים) . יש גם קינוחים כמו פרנץ' טוסט בריוש עם קצפת רכה ופרי (42 שקלים).
שדרות רוטשילד 65 תל-אביב, 03-7677699, לא כשר

Rooftop sky

רופטופ בסגנון ניו יורקי, שנפתח ממש לאחרונה על הגג של מלון "פרימה מילניום" ברעננה. במקום, מוגש תפריט ים-תיכוני שנבנה על ידי השף זיו דומברובסקי ובו מנות דגים נאים, ברוסקטות, סינייה במחבת, קרפצ׳ו בקר ואפילו בורגר. כל זה ילווה עם קוקטיילים של המיקסולוג ומנהל הבר דניאל סורקין ויינות מיקבי בוטיק ישראלים. המקום יפעל בראשון-חמישי החל מ-18:00 ויציע כמובן גם נוף פנורמה על כל אזור השרון.
מלון פרימה מילניום התדהר 2 רעננה, 09-7636375, כשר

מנואלה

מסעדתם החדשה של השף נדב שרז ושל המסעדנים אלה יריץ וגלעד אלוני. היא ממוקמת במבנה לשימור שבו פעלה בעבר מסעדת "קוצ'ינה", ומתמחה במטבח איטלקי קלאסי המשלב את האמירה האישית של השף.
המסעדה מעוצבת בפשטות אלגנטית ובלב ליבה ניצב טאבון איטלקי המחופה בבר ישיבה ארוך. בחוץ יש חצר מרווחת עם צמחי תבלין, והתפריט עצמו מציע פתיחים כמו קרפצ'יו בקר בתיבול שמן זית, מיץ לימון ובלסמי אגסים ומוגש בתוספת טוויל פרמזן וארוגולה (46 שקלים) ושרימפס גורגונזולה עם עלי אנדיב ויין לבן (66 שקלים).

14 צפייה בגלריה
מנואלה
מנואלה
מנואלה
(צילום: גיל אבירם)
מהטאבון, יוצאים מאפים כמו מקלצונה ראגו (52 שקלים) ופיצה פטריות לבנה (54 שקלים), ויש גם מבחר מנות במחבת הכולל פטוצ'יני מלנזנה (62 שקלים), רביולי במילוי תרד וריקוטה וניוקי שרימפס ברוטב שמנת, יין לבן וזעפרן. בגזרת הגריל, תוכלו לזלול כאן מנות כמו ביסטקה אלא רוקולה – 300 גרם סינטה בסו-וויד (112 שקלים). את הקינוחים במקום מכינה ניצה שרז, אמו של נדב, שמכינה כאן, בין היתר, גם קינוח טירמיסו (42 שקלים).
המייסדים 41 זיכרון יעקב, 04-6290249, לא כשר

Kawaiipoke

במקום הבא, שפועל בסמוך לתיאטרון בית לסין (מבנה שעובר בימים אלו שיפוץ מאסיבי) ומזכיר בעיצוב שלו את הוואי עם אלמנטים של תל אביב, תוכלו לזלול מגוון רחב של מנות פוקיו, אותן תוכלו גם לקחת לדרך.
בין היתר, מציעים שם מנות פוקי מובנות, פוקי בהרכבה עצמית, פוקי פירות ומנות ספיישל עם דגים נאים. טווח המחירים של הפוקי נע בין 49-42 שקלים, ואם תרצו לגוון מעט מהפוקי - יש שם גם מנות ילדים, ספרינג רול במגוון מילויים ואינארי (כיסוני טופו ממולאים באורז ודג). ומה שותים שם? סאקה, בירה ותה קר (5 שקלים לשתייה או עם ריפיל חופשי - 12 שקלים).
פרישמן 42 תל אביב, 03-7696060, לא כשר

וניליה Soft Serve

"סופט סרב" היא הבשורה החדשה לקיץ הזה שמגיעה אלינו מבית "וניליה". מדובר במותג ראשון מסוגו של גלידה רכה בעלת מרקם אוורירי שמגיעה בעשרה טעמים אותם רקח הבעלים והשף-גלייסר, איתי רוגוזינסקי. עוד תמצאו שם: סופט סרב טבעונית ושש מנות קומבינציה מושחתות עם תוספות, ביניהן "אורי-O" (גלידת קרם עוגיות, חתיכות מיני עוגיות "אוריאו", בייגלה, פירורי "אוריאו", מקל "כיף-כף" ורוטב שוקולד לבן) ו"טיול שנתי" (גלידת וניל, במבה נוגט, בייגלה מצופה שוקולד, מרשמלו מדורה, מקופלת ורודה ורוטב שוקולד חלב).

14 צפייה בגלריה
soft serve
soft serve
soft serve
(צילום: יורם אשהיים)
כל הגלידות עשויות מפירות טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל מלאכותיים. מחירים: 15 שקלים לגביע קטן, או 28 שקלים לגביע גדול עם גלידה מושחתת.
קניון עזריאלי בתל-אביב, בקומת הכניסה ליד שער קפלן

St Urban pool club

המיזם השני של עומרי יצחק, סומלייה בוגר הבר WSET בלונדון והיינן דניס בודסוב, שמפעילים את בר היין שלהם במרתף עתיק במלון הסקוטי בהמשקיף לנוף הכחול של כנרת ופתחו את אחד ממועדוני הבריכה המיוחדים שפועלים באזור הצפון, ובארץ בכלל.
במקום, נמזגים לכוסות יינות כמו מגנום שאנסון לבן של קלו דה גת וגרנאש לבן של יקב אמפורה (46-39 שקלים) כשהדגש בגזרת היין הוא בעיקר על היינות הלבנים ויינות הרוזה. יש שם גם שמפניות מיוחדות של ה"פלאחים" (החל מ-239 שקלים לבקבוק) וגם דרינקים תוצרת מקומית ביניהם מותגי בוטיק של ערק, תזקיקים של ״יוליוס״ ועוד.
לצד האלכוהול, תוכלו להזמין כאן גם פוקצ'ות עם דגים כבושים ומלוחים, כריך רוסטביף חם, סלט בורטה ועוד. בימי שישי, מתקלט במקום די ג'יי ומידי שבוע נבחר קונספט אחר עליו מתבסס תפריט היינות והאוכל (לדוגמא: "יינות יוון"). הכניסה למקום עולה 50 שקלים, ובמחיר הזה תוכלו להיכנס לבריכה גם (שימו לב: המחיר אינו כולל שתייה או אוכל, והכניסה מותנית בהרשמה מראש בטלפון או בדף הפייסבוק).
גדוד ברק המלון הסקוטי טבריה, 052-4562504, לא כשר

אזומאמי

במרכזו של מתחם "אוסקר שינדלר" בחיפה, נפתח לאחרונה בר אסייתי חדש המציע תפריט שף, עליו אמון יאיר פיינברג, המשלב מנות משלל המטבחים האסייתיים, ביניהן: רולים של סושי (45-39 שקלים) וגם מנות נוספות כמו טטאקי פילה טונה ברוטב פונזו (61 שקלים), שיפודי סלמון במרינדת צ'ילי ולמון גראס עם ויניגרט ג'ינג'ר ושמן שומשום (52 שקלים), לחמניית באן עם דג בטמפורה ורוטב איולי מיונז (31 שקלים) וכדורי פאני פורי ממולאים בתבשיל בקר וצנון מוחמץ (28 שקלים).

14 צפייה בגלריה
אזומאמי
אזומאמי
אזומאמי
(צילום: דניאל לילך)
חובבי הברים, ודאי ישמחו לדעת כי במרכז החלל פועל גם בר גדול עם 24 מקומות ישיבה ובחוץ מרפסת יפיפייה, מקורה וממוזגת.
אוסקר שינדלר 7 חיפה, 04-888ֿ7999‏, לא כשר

רמלה לוד

שיפודייה חדשה שנפתחה לאחרונה במתחם ״מול 7״ בבאר שבע. במקום מציעים בשרים על האש, ביניהם קבב, פרגית, חזה עוף, המבורגר, אנטרקוט, פילה בקר, כבד אווז ומבחר סלטים לפתיחת הארוחה. בין היתר, תוכלו להזמין כאן מנה עסקית החל מ-59 שקלים, שכוללת שישה סלטים לפתיחה ושני שיפודים לבחירה.
העל 30 באר שבע, מול 7 באר שבע, כשר

Reception

בר יין וקוקטיילים חדש שנפתח ממש לאחרונה בגבעתיים, שמתחילה לתת "פייט" אמיתי לתל אביב השכנה. התפריט במקום מציע קוקטיילים קיציים (46-42 שקלים), בירות ויין, ובגזרת האוכל תוכלו לזלול כאן ארטישוק צרוב עם לבנה ושקדים (39 שקלים), רביולי גבינות (44 שקלים) וניוקי סלקים (46 שקלים).
לצד אלו, מגישים שם גם מנות כמו ריזוטו שחור-לבן עם קרם ארטישוק ירושלמי (38 שקלים), ארנצ׳יני שחור ומספר מנות של דגים נאים.
ויצמן 29 גבעתיים, 03-9660487‏, כשר

Cafe La Lush Brasserie

בית קפה חדש שנפתח לאחרונה בנס ציונה, ובו מציעים תפריט הכולל מגוון סלטים כמו סלט עלים עם פקאנים וגבינת ברי ואגוזים (55 שקלים), פוקצ׳ות ופיצות (57-29 שקלים), מבחר ארוחות בוקר המוגשות עד השעה 13:00 בצהריים, ביניהן גם ארוחת בוקר טבעונית (59 שקלים).
עוד בתפריט: טוסטים וכריכים במגוון מילויים, לצד מנות עיקריות כמו פרגית על תפוחי אדמה (67 שקלים) לברק שלם (95 שקלים), פסטות, ריזוטו וניוקי.
משה לרר 1 נס ציונה, לא כשר

משפחת שכטר

מסעדת בשרים חדשה שפתחו האחים ניסים ואולי ברכה, שמציעה מטבח ברביקיו אמריקאי בהשראת המוסדות המשפחתיים של שכונת ברוקלין. במסעדה, שהחלה לפעול ממש בימים אלו בפארק פרס שבחולון, היא בעלת עיצוב אורבני למדי והתפריט שלה כולל בריסקט ופסטרמי לצד ״אוכל מבית סבתא״.

14 צפייה בגלריה
משפחת שכטר
משפחת שכטר
משפחת שכטר
(צילום: אפיק גבאי)
על המטבח של המקום הופקד השף ערן אבני (לשעבר "דה לוקס"), שמגיש נתחי בשר כמו בריסקט, שוק טלה, פסטרמי בקר ניו-יורקי מסורתי וספייריבס טלה, כולם עוברים תהליך עישון בעץ טבעי ומוגשים לשולחן בסטייל משפחתי. עוד בתפריט: תוספות כמו סלט תפוחי אדמה, מיונז וחזרת ביתיים, סלט קולסלאו, חלה לוהטת עם ממרח סלק חריף וחמאת שום ושמיר, שעועית אפויה במעשנת המתכתבת בטעמיה עם הצ'ולנט המשפחתי הנוסטלגי, וגם פשטידת אטריות מפולפלת ומעושנת המבוססת על מתכון של קיגל משפחתי שעבר עיבוד מודרני. הקינוחים, אגב, הם בהגשה עצמית ומונחים על שולחן המתוקים שבפינה.
התפריט במקום הוא קבוע מראש ומציע ארוחה של שלושה נתחים ב-150 שקלים, ארוחה של חמישה נתחים ב-190 שקלים וארוחה של שבעה נתחים ב-230 שקלים לסועד. בתוספת של 28 שקלים, תוכלו לקבל שם גם בירה ויין ללא תחתית.
פארק פרס חולון, 050-3070222, לא כשר (שימו לב: בימי ראשון המקום סגור)

Twenty Bar

בר חדש שנפתח ממש לאחרונה בשוק הכרמל, ומבוסס על קונספט חברתי שבו מחירן של כל מנות האוכל אינו עולה על 20 שקלים, וכל המשקאות האלכוהוליים יעלו בין 55-12 שקלים. ומה אוכלים שם? מגוון מנות באן וגיוזות בשלל מילויים.

14 צפייה בגלריה
 twenty
 twenty
twenty
(צילום: אור גיספן)
לרגל הפתיחה, בתקופה הקרובים בימים שלישי ושישי לאורך כל שעות הפעילות (1:00-12:00), תוכלו ליהנות במקום מ-1+1 על כל האלכוהול.
רבי עקיבא 20 תל אביב, 052-3955855, כשר ללא תעודה

חודש ההמבורגרים של קוקה-קולה

בין ה-20 ביוני ל-20 ביולי יתקיים חודש ההמבורגר של ״קוקה קולה״ במסגרתו בלמעלה מ-100 מסעדות בארץ (בינהן גם מסעדות של השפים מהטובים בישראל), יגישו מנות בורגר-שף ייחודיות לצד משקאות קוקה-קולה קלאסי, דיאט וזירו.

14 צפייה בגלריה
קוקה קולה
קוקה קולה
קוקה קולה
(צילום: אנטולי מיכאלו)
בין המסעדות שבהן תוכלו לטעום את המנות הללו: קאב קם, דיקסי, דלאל, ויטרינה, הפרופסור, NG, קלארו, כביש 90, בורגר סאלון, סיטארה, אוזריה והנקסט דור, ליטל בורגר שופ, אגאדיר, טאטי, ממפיס, מיט קיטשן, הגראז', אוונגרד, מוזס,, 110, נונונו וברווזי.
כל המנות המיוחדות יוגשו כארוחה במחיר החל מ-46 שקלים


סחבק

רשת הטוסט-נקניק "סחבק", ממשיכה להתרחב ומשיקה שלושה סניפים חדשים בצומת הפיל בתל-אביב, ברמת-השרון וברעננה. בשלושת הסניפים החדשים יוגש התפריט הקבוע שכולל טוסטים עם כתף בקר מפולפלת, חזה הודו על גחלים או עם מבחר נקניקים נוספים אליהם משדכים שם גם רטבים מיוחדים לבחירה. טוסט נקניק יעלה לכם כאן 26 שקלים, ואם תרצו נקניקיית נשנוש - תשלמו עבורה שבעה שקלים.
  • בני אפרים 280 תל-אביב, כשר
  • סוקולוב 71 רמת-השרון, כשר
  • החרושת 32 רעננה, כשר

טוני וספה

רשת הפיצריות "טוני וספה" התחדשה לאחרונה עם סניף חדש, הפעם בגבעתיים. בדומה לסניפים הוותיקים יותר, גם כאן הפיצה נמכרת לפי משקל ונחתכת לגודל שתרצו מתוך המגשים המרובעים שבתצוגה. במהלך תקופת ההרצה המקום פעיל החל משעות הערב בלבד.
פיינברג 2 גבעתיים *2045, לא כשר

אגאדיר

אחרי 22 שנות פעילות, רשת ההמבורגרים סוף סוף מגיעה גם לבירה. הסניף הראשון בעיר, שהוקם בהשקעה של 6 מיליון שקלים, הוא כשר וממוקם במתחם ה"סינמה סיטי". מדובר בסניף ה-15 של הרשת, שנבנה בקונספט של "בר-בורגר" מעוצב כדיינר אמריקאי ומשתרע על פני 200 מטרים. יש במקום כ-200 מקומות ישיבה וגם חדר VIP.
שדרות יצחק רבין 10 ירושלים, *5690, כשר

קרמלה

גם רשת הגלידריות של הזמר משה פרץ מתרחבת ופותחת סניף חדש בקניון עופר רחובות.

14 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
המקום מעוצב בסגנון איטלקי, ומציעים שם גלידה איטלקית שמיוצרת במקום, ויש גם גלידה מחלב סויה. בין הטעמים שמוצעים שם, אפשר למצוא גלידה בטעם קרמל מלוח וגלידה בטעם פופקורן.
קניון עופר רחובות, 08-9451222, כשר

So-bing

איש העסקים והיזם דני ללזרי, שרכש בזמנו את הזיכיון להפעלת מותג הקינוחים הקוריאני So bing בישראל, משיק סניף שני של הרשת. הסניף החדש, שיפעל ברחוב אבן גבירול בתל אביב, מציע קונספט של מזון מהיר, כך שכל המנות במקום מוגשות בכלים שאפשר לקחת לדרך. כל הקינוחים שם עולים 25 שקלים, וכמו בסניף המקורי, גם כאן מציעים ״בינג בריאות״, ״בינג פירות״ ו״בינג שחיתות״.
אבן גבירול 65 תל אביב, לא כשר


פיתה מונטנה

קבוצת ״דוד ויוסף״, בבעלות השפים יוסף שיטרית ודוד אלמקיאס, משלבת כוחות עם קצב הבוטיק אודי גינדי, ומשיקה את ״פיתה מונטנה״ - בר שיפודים מודרני כשר שיפעל בנמל תל אביב, בלוקיישן הנוסטלגי שבו שכנה בשנות ה-70 (גלידת מונטנה) המפורסמת. בעתיד, צפויים להיפתח סניפים נוספים שיצטרפו לרשת בפריסה ארצית. התפריט במקום יכלול שיפודי בשר מחלקים מובחרים (נתח קצבים, אנטרקוט, דנבר קאט, שקדי טלה ועוד ), שיפודי עוף לחלקיו השונים, קבב עירקי ממתכון בן כמה דורות, לחם פרנה ייחודי ועוד. כמו כן, אפשר יהיה לרכוש במקום בשר ארוז בוואקום לשימוש ביתי, מגוון משקאות אלכוהול במחירים זולים, בירות וקוקטיילים.
אז מה תאכלו שם? קבב הקצב (39 שקלים לפיתה / 44 שקלים לפרנה; שרשרת מרגז לוהטת (39 / 44); מונטנה סטייק (42 שקלים למנה בצלחת); שיפוד כנפיים ( 25 שקלים) ועוד. במקום יהיו גם ספיישלים יומיים משתנים.
התערוכה 7 נמל תל אביב, 054-2026074, כשר בהשגחת הרבנות