פסטיבל "אוטואוכל" בירושלים

עד סוף חודש אוגוסט יתקיים פסטיבל "אוטואוכל" במתחם "גיא בן הינום" בירושלים. בפסטיבל מציעים למבקרים מנות שף ממסעדות בירושלים במחירים שנעים בין 25-35 שקלים למנה. המתחם פועל בימים שלישי, רביעי וחמישי בין השעות 23:00-18:00.
25 צפייה בגלריה
פסטיבל אוטואוכל בירושלים
פסטיבל אוטואוכל בירושלים
(צילום: אלי מנדלבאום)

בין המנות הנמכרות בפסטיבל תמצאו את הפולנטה המפורסמת של מסעדת "מחניודה"; תבשיל אסאדו וויסקי עם תירס שתגיד מסעדת "מונא"; מסעדת "1868" תגיש מינוט סטייק אנטרקוט ושפונדרה ביין אדום ופטריות; ומסעדת "אנה" תגיש ארנצ'יני קאצ'יו אה פפה וסלמון עם מיונז, מוצרלה ועגבניות ירוקות פיקנטיות.
דוד רמז 4 ירושלים, 02-6767746

קיטו קאטו

מסעדה יפנית חדשה נפתחה בימים אלה בפינת הרחובות דיזנגוף ובר גיורא בתל אביב, בחלל שבו שכן שנים ארוכות "בר גיורא". למסעדה חצר גדולה ובה עצים, צמחייה ותאורת גרינלדה מעל החצר מעוצבת כגן יפני אורבני, והחלל הפנימי כולל בר מרכזי גדול. בסך הכל 140 מקומות ישיבה במתחם המסעדה. מי שאחראי על המטבח הוא השף היפני יאמה סאן, ובתפריט: סושי, קוקטיילים והרבה אווירה. בין המנות יהיו גם מנות רחוב יפניות מוכרות פחות לקהל הישראלי כמו צ'און מושי - חלבון ביצה מאודה ומתובל במירין ועוד.
דיזנגוף 64 תל אביב, 03-7781101, לא כשר

ALICE

גלידרייה חדשה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, המציעה גלידה טבעית מפירות ישראליים וטריים, ללא חומרים משמרים, ללא משפרי טעם וריח וללא צבעי מאכל. בין הטעמים שתוכלו שמציעים כאן, יש גלידת ספירולינה כחולה, סורבה לימון וג'ינג'ר סחוטים במקום, גלידת תה שחור ולימון, גלידת אסאי עם בננה, תמר ונענע וגם גלידה טבעונית משומשום מלא ודבש ענבים.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: אנטולי מיכאלו)

חוץ מגלידה אפשר לקנות במקום גם בריוש שנאפה במקום וממולא בגלידה לבחירתכם. המחירים כאן נעים בין 16 שקלים לכדור אחד, 21 שקלים לשני כדורים, חצי קילו גלידה ב-48 שקלים ועל קילו תשלמו 88 שקלים.
השבוע, אמור להיפתח הסניף השני של אליס - ברחוב קינג ג׳ורג׳ בתל אביב. לרגל הפתיחה (עד ה-20 ביולי) תוכלו ליהנות במקום ממבצע של 1+1 על כל הגלידות בגביע או בכוס, או לקבל חצי קילו גלידה במתנה ברכישת קילו גלידה. ואם זה לא מספיק - לרגל הפתיחה תושק קולקציית גלידות חדשה על בסיס אפרסקים מרמת הגולן, שתציע טעמים כמו אפרסק-ריקוטה, אפרסק-שמנת ואפרסק עם גבינת מסקרפונה.
  • אבן גבירול 151 תל אביב, 03-5280321, לא כשר
  • קינג ג׳ורג׳ 41 תל אביב, 03-9490449, לא כשר

פיתה מונטנה

לפני כשבועיים, סיפרנו לכם על פתיחתה הקרובה של "פיתה מונטנה" - בר שיפודים מודרני וכשר שיפעל בנמל תל אביב, מבית ״דוד ויוסף״ (השפים יוסי שיטרית ודוד אלמקיאס) וקצב הבוטיק אודי גינדי - והשבוע זה אכן קרה והמקום נפתח בלוקיישן הנוסטלגי בו פעלה בעבר "גלידת מונטנה".
25 צפייה בגלריה
פיתה מונטנה
פיתה מונטנה
(צילום: אפיק גבאי)

כאמור, התפריט במקום יכלול שיפודי בשר מחלקים מובחרים (נתח קצבים, אנטרקוט, דנבר קאט, שקדי טלה ועוד ), שיפודי עוף על חלקיו השונים, קבב עירקי ועוד - שייכנסו לתוך פיתה עסיסית עם מבחר סלטים ורטבים, לבחירה. בנוסף, אפשר לרכוש במקום גם את הבשר של גינדי, מגוון משקאות אלכוהול במחירים זולים, בירות וקוקטיילים.
25 צפייה בגלריה
דוד ויוסף
דוד ויוסף
דוד ויוסף
(צילום: אפיק גבאי)
אז מה תאכלו שם? קבב הקצב (39 שקלים לפיתה / 44 שקלים לפרנה; שרשרת מרגז לוהטת (39 / 44); מונטנה סטייק (42 שקלים למנה בצלחת); שיפוד כנפיים ( 25 שקלים) ועוד. במקום יהיו גם ספיישלים יומיים משתנים.
התערוכה 7 נמל תל אביב, 054-2026074, כשר בהשגחת הרבנות

Fratelli

מסעדה איטלקית חדשה עם 170 מקומות ישיבה, שנפתחה ב"יכין סנטר" שבמתחם פולג בנתניה. על התפריט - שמורכב ממנות מהמטבח של דרום איטליה - אמון השף והיועץ הקולינרי, אייל פינקלשטיין, והשף בפועל הוא איגור וקריוק (לשעבר: "סיטארה" ו"פארו" בבית ינאי).
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: אלי גלמן)

בין היתר, תוכלו לזלול כאן מנות צ'יקטי לחלוקה (הטאפס האיטלקי) לצד לינגוויני שרימפס מידטרנו (68 שקלים), ניוקי ציידים (ֿ78 שקלים), פולו ורדה לימונה - חזה עוף במרינדת עשבי תיבול לימונית (78 שקלים) וקפלאצ'ו - פסטה טרייה ממולאת בתרד וריקוטה (72 שקלים).
גיבורי ישראל 17 יכין סנטר נתניה, 09-8787690, לא כשר

NYX Burger Tel Aviv

המבורגרייה חדשה שנפתחה לאחרונה בקומת הלובי של מלון NYX בתל אביב. בינתיים, המקום פועל בין השעות 16:00-12:00 בלבד, ומציע תפריט המבורגרים מגוון ועשיר, הכולל המבורגרים מבקר (57 שקלים), המבורגרים טבעוניים מסלק, המבורגרים מבשר ואגיו (72 שקלים) וגם מעוף.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: גל זהבי)

מעליהם, אפשר (ורצוי) להוסיף את התוספות המושחתות שרקח כאן השף ירון גיל, ביניהן חמאת בוטנים, בייקון טלה, מייפל ואננס ( תוספת 18 שקלים), ספריבס "טקסס סטייל" מבשר טלה עם רוטב ברביקיו מעושן (תוספת 26 שקלים) וקציצת "מאק&צ'יז" קריספית ממולאת בפסטה וגבינות מותכות ( 18 שקלים).
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: גל זהבי)

כל המנות מוגשות בתוספת צ'יפס אמריקאי, כדורי פירה מטוגנים או סלט ירקות ושתייה קלה - ללא תוספות תשלום. ישנה אפשרות גם להזמין לחמנייה ללא גלוטן. וכדי שחלילה לא ישעמם לכם בזמן הזלילה, יאפשרו לכם אפילו לבחור את השירים המושמעים במסעדה באמצעות אפליקציה ייעודית.
הרכבת 29 תל אביב, 03-5023223, לא כשר

BUNA

"בונה" הוא קפה בוטיק חדש שנפתח לאחרונה במתחם "שרונה מרקט", ובו מציעים מגוון מוצרים מעולם הקפה – החל מפולי קפה ממרכז ומדרום אמריקה, דרך תערובות מיוחדות של קפה (120-80 שקלים) ועד מכונות קפה ומוצרים משלימים כמו מקינטות.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: נופר לפיד)

ומי שבעניין של טרנדים: ישנה אפשרות לרכוש במקום גם את אחד מהמוצרים הבולטים והפופולריים בימים אלו בענף הקפה - חליטת קפה קר לשימוש הביתי (Cold Brew).
קלמן מגן 3 תל-אביב, 03-6524447, לא כשר

HFA

מסעדת שף שנפתחה לאחרונה בעיר התחתית בחיפה, בבניין בו שוכן מלון הבוטיק החדש "דיאנה". האוכל המוגש כאן מבוסס על מטבחי אגן הים התיכון: איטליה, יוון, טורקיה, לבנון ומצרים בתוספת טאץ' מודרני.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: studio whisper)

בין המנות הבולטות בתפריט: עראייס המוגש עם סלט עגבניות צהובות (77 שקלים), מעורב של כבדים, לבבות, פרגיות, צלעות ושומן כבש מוקפצים בתיבול ים-תיכוני חריף על חציל שחור וטחינה (78 שקלים).
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: Yackov Yaki Sechenko)

החלל בו פועלת המסעדה מעוצב בסגנון "ארט דקו" עם השפעות מקומיות - כולל יצירות אומנות מתחלפות שיצרו אומנים מקומיים, ומכיל 120 מקומות ישיבה.
הבנקים 5 חיפה, 079-9394900, לא כשר

Miso

מסעדת אסייתית טבעונית שנפתחה ממש לא מזמן ברמת גן. במקום, מציעים תפריט עם מנות ראשונות כמו אגדשי טופו, מרק מיסו וירקות בטמפורה (29-26 שקלים), לצד מבחר של חמישה סלטים אסייתיים- ביניהם גם סלט מיסו (41 שקלים).
בגזרת העיקריות, יש כאן מגוון מנות עם קארי (41 שקלים) ופאד תאי (39 שקלים), לצד מבחר ענק של סושי טבעוני ויצירתי במיוחד (36-14 שקלים) שיכול להגיע גם בקומבינציות (89-45 שקלים).
ז'בוטינסקי 62 רמת גן, 03-9790477‏, כשר

חלום עלחם

המאפייה החדשה של גבי ברנע, רואה חשבון במקצועו, שהחליט להגשים את חלומו ולעסוק באפייה אותה הוא כל כך אוהב. המאפייה עצמה ממוקמת בחצר ביתו שבאזור, ופועלת יומיים בשבוע (רביעי-חמישי) בין השעות 22:00-18:00. בימים אלו, ברנע אופה פיצות מבצק מחמצת בקוטר של 32 סנטימטרים שמחירן נע בין 40-30 שקלים - אותן אפשר לשבת ולאכול במקום.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יח"צ)

ומה בתפריט? פיצה מרגריטה, פיצה כוסברה עם מוצרלה פרסקה, פיצה בופלו עם גבינת גרנה פדנה ופיצה קפרזה. חובבי התוספות, יכולים להוסיף על הפיצה שלהם גם זיתים, אננס, פטריות, ארטישוק, אנשובי ופפרוני (10-5 שקלים לתוספת).
מלבד הפיצות, ברנע אופה גם לחמי מחמצת, לחמים מ-100% כוסמין ולחמי שיפון עם פיסטוקים, אגוזים ושומשום - את כולם אפשר לרכוש במקום (25-18 שקלים לכיכר).
השלום 121 אזור, 054-2801886, לא כשר

שוק - חגיגה בפיתה

הקבוצה שאחראית על הקמתה של מסעדת "סבא שמחה" בשדרות, פתחה כעת - בסמוך למסעדה - מקום חדש בו מגישים פיתות יצירתיות למדי ועמוסות בכל טוב.
במקום, שבו אווירה צעירה ומדליקה, שולחנות גבוהים ותפריט שכתוב עם גירים על הקיר, מציעים בימים אלו תפריט הרצה הכולל פיתה במילוי אסאדו בבישול ארוך עם איולי כמהין ובצל מוחמץ (42 שקלים), פיתה טבעונית עם לביבות גזר ותפוח אדמה, טחינה, לבנה וחציל מקורמל (35 שקלים) וגם מנת גירוס עוף ופרגית עם טחינה, עגבנייה ובצל (35 שקלים).
הרצל 27 שדרות, כשר

MA אסיה בר

בר אסייתי חדש, שהצטרף לאחרונה לסצינה הקולינרית השוקקת המתקיימת על טיילת "מרטין בובר" באשדוד. התפריט במקום מציע לחמניות מאודות עם צ׳אטני עגבניות ויוגורט יוזו (18 שקלים), סלט פפאיה (36 שקלים) ובאן פריקסה (45 שקלים).
יש שם גם מבחר מנות דגים כמו לברק מטוגן עם כוסברה, נענע, בצל ושבבי שאלוט המוגשים בתוך חסת אייסברג (62 שקלים) ויאקיטורי סלמון ומנות של אטריות מכל רחבי יבשת אסיה, ביניהן: אודון, פאד טאי ואטריות ביצים (54-45 שקלים) לצד קאקי ופאד קפאו (72 שקלים).
וכמובן, שלא פסחו במקום החדש גם על מנות הדגים הנאים, ביניהן תוכלו לזלול כאן קרפצ'יו וסשימי לצד מבחר מגוון של סושי, ביניהם גם סושי מטוגן (58-32 שקלים).
מרטין בובר 1 אשדוד, 072-3970612‏, כשר ללא תעודה

קרול - Coffee Bar

מקום חדש שנפתח לאחרונה בבאר שבע, המתפקד כבית קפה ביום וכבר סטודנטיאלי - בלילה. תפריט הבוקר כאן מציע מגוון סלטים (24 שקלים לקטן או 28 שקלים לגדול) ומבחר גדול של כריכים המוגשים בשלושה גדלים שונים (28-13 שקלים). יש גם פסטה, פיצה, טוסט, ארוחת בוקר (40 שקלים) וקפה במחיר של 8 שקלים (אם יושבים במקום) ו-6 שקלים - אם לוקחים לדרך.
תפריט הלילה, כולל נשנושים יצירתיים במיוחד המשתלבים מעולה עם הבירות והיין שמגישים כאן: צלחת סוכריות גומי, במבה נוגת קפואה ופלטת פיצוחים (40 שקלים). ומה שותים? יין לבן או אדום (20 שקלים לכוס) ובירות במחירים חברתיים - 21-18 שקלים לשליש מהחבית, או 24-20 שקלים לחצי מהחבית, גם כן.
הרצל 56 באר שבע, 08-6209158‏, כשר ללא תעודה

הצריף

מקום סטודנטיאלי שנפתח לפני מספר חודשים בבאר שבע, על השדרה המובילה לאוניברסיטה. במקום יש תפריט ענק נטול דגים או בשר אך עם מגוון של ארוחות בוקר (49 שקלים ליחיד או 94 שקלים לזוג) ודיל צהריים, במסגרתו אפשר להזמין שלוש מנות ב-49 שקלים, ביניהן: סביח מפורק, סלט רוקפור, מאפה גבינות וסטייק כרוב. חובבי המתוק, ודאי ישמחו לדעת כי יש שם גם קינוח של קראק פאי.
בתפריט הערב מצאנו מנות כמו קרפ תרד (52 שקלים), סקורדליה (19 שקלים) ומבחר סלטים. ועוד משהו שכדאי שתדעו: בין השעות 20:00-18:00 יש במקום "האפי הוואר", במהלכו כל הבירות וכוסות היין נמכרים ב-15 שקלים.
יוסף בן מתתיהו 70 באר שבע, 055-886-0588‏, כשר

Badaboom

מסעדה איטלקית שנפתחה לאחרונה באשדוד, ומשלבת בין מטבח איטלקי מודרני וקוקטיילים לאווירת בילוי תוססת שיכולה להתקיים רק במקום בו נוצר מפגש בין האיטלקים לישראלים.
התפריט שם כולל פיצות הנאפות בטאבון שנמצא במקום (69-52 שקלים), מבחר פסטות (72-49 שקלים) וגם סלטים ומנות ראשונות כמו כרובית צלויה, קרוסטיני, סלט קפרזה וקרפצ'יו. בגזרת העיקריות, מציעים כאן ריזוטו (65 שקלים), קנלוני (72 שקלים) ועוד מנות מהמטבח האיטלקי עם טאץ' ים-תיכוני.
הגדוד העברי 5 אשדוד, 08-6157777‏, כשר

הדוקטור מרכז הנגב

בר חדש שנפתח בבאר שבע על ידי נריה יוחאי, סטודנט לרפואה ושותפו - שלומי פרץ. השניים, חברי ילדות שחזרו בשאלה והכירו בישיבת בני עקיבא, הקימו את הבר מתוך רצון לאפשר לצעירים המתגוררים באזור להתנתק מעט מהשגרה המעייפת והמתישה, ולהרגיש טוב יותר באמצעות "אקמול" (כך הם מגדירים שם את הבירה) מסייע נגד כאבי החיים. על מנת להמחיש את הרעיון שעומד מאחורי הבר, הם מחלקים שם קפסולות בצורת תרופה, שמכילות פתקים ועליהם משימות כמו: "תן חיבוק לזה שיושב לידך" או "תגיד שאתה אוהב למי שמולך" וכדומה.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: tisha mayls)

בימי חמישי, אוספים במקום מזון לנזקקים וכל מי שמביא מוצר מזון כלשהו - מקבל צ'ייסר על חשבון הבית. ובשביל השואו: את הקוקטיילים מגישים כאן במבחנות מעבדה ואת הצ'ייסרים - במזרקים (4 צ'ייסרים ב-40 שקלים). ומה אוכלים כאן? ג'בטות במילוי אנטרקוט, במילוי חזה עוף או רוסטביף ויש גם כריך סלופי ג'ו (44 שקלים). אגב, בקניית ג'בטה אחת - בירה מהחבית תעלה לכם רק עשרה שקלים.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: עדן זומר)

ועוד בתפריט: מנות טבעוניות כמו קציצות ירק ומוקפץ (39 שקלים), מיקס מטוגנים שמשתלב נפלא לצד האלכוהול(39 שקלים), סמוסה (39 שקלים), נאצ'וס, צ'ורוס וסלט בהרכבה.
מרכז הנגב 6 באר שבע, 052-6450099‏, כשר ללא תעודה


פופ אפ של NuNuNu בקניון עזריאלי בתל אביב

הלחמנייה המושחתת של השף גיא גמזו וקבוצת ARIA מגיעה גם לקניון עזריאלי בתל אביב, בדמות פופ-אפ קיצי שיפעל במשך חודשי הקיץ. את הלחמניות המושלמות תוכלו למצוא בקומה השנייה של הקניון (ליד "ארומה").
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: גל זהבי)

בין היתר, תוכלו לזלול שם לחמניית בקר מפורק עם חזה בקר מבושל ( 38 שקלים) לחמניית פופקורן שרימפס במילוי שרימפס בפנקו ומיונז חריף (45 שקלים) ומנה חדשה: לחמניית אלפחורס ממולאת בקרם מסקרפונה וריבת חלב עם עוגיית אלפחורס ושבבי קוקוס קלוי מעל (28 שקלים).
25 צפייה בגלריה
הלחמניות המיוחדות של NUNUNU
הלחמניות המיוחדות של NUNUNU
(צילום: תיקי גולן)

קניון עזריאלי תל אביב, קומה שניה ליד ארומה, 03-9453111, לא כשר

פופ-אפ פלאטאס בשוק הנמל בתל אביב

במשך שלושת השבועות הקרובים (החל מה-12 ביולי), תפתח נעמי זיסבלט - יצרנית קרטיבים בעבודת יד - דוכן פלאטאס בשוק הנמל בתל אביב, שיפעל רק בימי שישי.
25 צפייה בגלריה
פלאטאס שוק הנמל
פלאטאס שוק הנמל
פלאטאס שוק הנמל
(אנטולי מיכאלו)
הארטיקים הנמכרים בדוכן מיוצרים בשיתוף פעולה עם חקלאי שוק האיכרים, המספקים את התוצרת העונתית להכנתם. בין הטעמים שאפשר יהיה למצוא שם: קרטיב תירס וקרטיב פטל שחור ואדום עם פרחי מאכל.
קולקציית הקרטיבים של זיסבלט יימכרו במשך שבוע גם בדוכן של האחים לוי בשוק האיכרים ביישוב מכבים-רעות. מחיר ליחידה: 12 שקלים.

פופ אפ פיצה תאילנדית בפיצריית "סבא" בתל אביב

במסגרת שבוע FUN DINING WEEK by AMERICAN EXPRESS, תפעל במשך שבוע אחד בלבד הפיצרייה התאילנדית הראשונה בארץ.

25 צפייה בגלריה
פיצה תאילנדית בפיצה סבא
פיצה תאילנדית בפיצה סבא
פיצה תאילנדית בפיצה סבא
(אנטולי מיכאלו)

מדובר במיזם משותף של השף עומר מילר, לילי (הבת של יריב מלילי מ"בית תאילנדי") ובעלה ו-או פטדי (שף תאילנדי), במסגתו תוכלו לטעום ארבע פיצות תאילנדיות מעניינות במיוחד: מרגריטה מסאמן - המבוססת על קארי מסאמן וחלב קוקוס (48 שקלים), פיצה קארי ירוק עם חצילים תאילנדיים, כפייר ליים, בזיליקום תאילנדי , ווילד גינג'ר ומוצרלה (52 שקלים), פיצה פאד קפאו עם שייטל קצוץ, רוטב אויסטר, עלי קפאו וביצת עין מעל (62 שקלים) ופיצה לאב גאי - עם עוף קצוץ מבושל וקאו קואה (54 שקלים).
שדרות רוטשילד 9 תל אביב, לא כשר

פופ אפ סופגניות של "רולדין" בקניון עזריאלי בתל אביב

חנות פופ-אפ צבעונית וחדשה, שנפתחה לאחרונה בקומה הראשונה בקניון עזריאלי ובה מתחם פיטסארי פעיל המאפשר לעוברים והשבים לצפות בקונדיטורים בזמן הכנת הסופגניות.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: טל בסיון ציפורי)

בפופ-אפ, שהחל לפעול ב-8 ביולי ויסתיים ב-30 באוגוסט, אפשר יהיה למצוא סופגניות במילויים מיוחדים, אותן יכינו במקום מידי יום. בין היתר, אפשר יהיה לטעום של את סופגניית ה-BLOND YOLO במילוי קרמו שוקולד בלונד ופונדנט אגוזי לוז, סופגנייה עם קרסט בלונד וקרוקנט אגוזים ואת סופגניית ה"שונטי" במילוי שוקולד לבן וצ'ייסר קרמל מלוח (החל מ-6 שקלים ליחידה).
קניון עזריאלי תל אביב, קומה ראשונה ליד היציאה מתחנת הרכבת, כשר


לה גופרה

רשת בתי הקפה - המוכרת בעיקר בזכות הוופל בלגי שהיא מגישה - השיקה לאחרונה סניף חדש (25 במספר) הפועל במרכז יבנה. במקום, מציעים את הוופל הבלגי המפורסם לצד מבחר גלידות, קצפות וסירופ בטעמים שונים.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: חן דיאמנט)

עוד בתפריט: קרפ צרפתי אותו אפשר לקבל בקונוס או בצלחת, מילקשייק, משקאות אייס בטעמים ופרישייק פירות.
הנחשול 22 יבנה הירוקה, כשר

באשר פרומז'רי

רשת הגבינות הירושלמית השיקה לאחרונה את הסניף העשירי במספר, בקניון "ויצמן סיטי" בתל אביב. בדומה לשאר סניפי הרשת, תוכלו למצוא שם קרוב ל-1,000 סוגי גבינות מיוחדות, חלקן מיוצרות בארץ וחלקן מיובאות ממדינות כמו צרפת, שוויץ ואיטליה.
25 צפייה בגלריה
בתי אוכל חדשים בארץ
בתי אוכל חדשים בארץ
(צילום: יח"צ)

לרגל הפתיחה, תוכלו לקבל הטבת הצטרפות למועדון הלקוחות בשווי של 25 שקלים, אותם תקבלו בחזרה אם תרכשו את מוצרי החנות.
קניון ויצמן סיטי תל אביב, כשר

פסטה בסטה

רשת הפסטות בהרכבה עצמית, שהוקמה בשנת 2010 ומאז התרחבה לסניפים נוספים בפריסה ארצית, פתחה בימים אלו את הסניף ה-11 שלה - הפעם במתחם הקניות בגן שמואל. בדומה לשאר הסניפים, גם בסניף הזה יוכלו הסועדים להרכיב את מנת הפסטה (הטרייה), כולל הרוטב והתוספות מעל - במחירים שווים לכל נפש. במקום, ישנו גם תפריט מובנה לאלו מכם שמתקשים לבחור בעצמם.
מתחם הקניות ("מבנה") גן שמואל, לא כשר

פיצה מימי

פיצת שף חדשה שנפתחה לאחרונה בשוק הפשפשים ביפו. התפריט במקום נחלק לשניים: פיצות אפויות שמכין הפציולו רענן נוסל, ולצידן מנות שהרכיב השף קובי בן לולו, ביניהן: פולנטה ריזוטו עם שלושה סוגי פטריות בתוספת שמן כמהין ופרמזן (54 שקלים) וקפרצ'יו עגבניות (48 שקלים).
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: יהונתן בן חיים)

מבחר הפיצות כולל פיצה "מק אנד צ'יז" (57 שקלים), פיצת כמהין, פיצת בטטה ופרמזן (62 שקלים) ופיצת 4 גבינות עם רוטב בשמל ושמנת. רבי נחמן 6 תל אביב, 03-6966409, לא כשר

אוסקר ווילד

רשת הפאבים האיריים מגיעה בימים אלו לנתניה עם סניף שלישי במספר, שיפעל במתחם ה"סינמה סיטי" בעיר. במקום החדש יש 90 מקומות ישיבה בפנים ו-110 מקומות בחוץ ובר מרכזי שמציע 25 סוגי בירה מהחבית, מעל 60 סוגי בירות מהבקבוק ולמעלה מ-140 סוגי וויסקי.
25 צפייה בגלריה
ניוז
ניוז
(צילום: גיל אבירם)

תפריט האוכל כאן כולל סיגרים במילוי תערובת של עוף, כבד, לבבות ובצל עם לימונים כבושים (39 שקלים), עראייס (48 שקלים), קרפצ’יו סינטה, המבורגרים, כריכים ופלטת נקניקי פסטרמה, סרוולד וקורנדביף (68 שקלים).
המחקר 3 מתחם סינמה סיטי נתניה, 09-9774575, לא כשר

ג'וי גארדן

מסעדה חדשה, שפותחת את שעריה בימים אלה ממש בלב ליבו של הפארק הלאומי ברמת גן. מדובר במיזם שמאחוריו עומדים שלושה שותפים - טל גרין, רעות לוק ואביעד ברוכי, שמציעים בה כעת תפריטי הרצה המורכבים מארוחות בוקר (שיוגשו עד 12:30), ביניהן בוקר טורקי של פידה גבינות וביצת עין (59 שקלים) ובוקר צרפתי עם ביצים עלומות על פרעצל פריך עם רוטב שמנת ותרד (59 שקלים).
בין המנות הראשונות יש משולשי פולנטה (42 שקלים), ולצידם סלט ניסואז (63 שקלים), כריך פריקסה לא שגרתי (49 שקלים), פסטת ארטישוק עם חלומי מוצרלה ופיצות שנאפות בטאבון.
פארק לאומי רמת גן, לא כשר

Eat & Drink פסטיבל

לראשונה, יתקיים הפסטיבל הקולינרי בבירת הנגב ויציע למשתתפים מגוון דוכני אוכל ואלכוהול ומנות שף במחירים מוזלים. באירוע - שיחל ב-31 ביולי ויסתיים ב-1 באוגוסט, ויתקיים מדי ערב החל מ-19:00 בערב ועד אחת בלילה - יפעלו שלושה מטבחים פתוחים בהובלת השף אבי ביטון ("סוליקה", "קפה פופלר", "מרקדו" ועוד), שייצרו שם מגוון מנות קונספט ייחודיות בעלות של 35 שקלים למנה.
עוד יפעלו במקום: בר קוקטיילים שיציע למעלה מ-25 סוגי קוקטיילים, מתחם בירות מכל העולם, שוק אוכל עם מוצרי גורמה תוצרת יישובי הדרום והעוטף וגם מופעי רחוב ומוסיקה, די ג'ייז והרכבים מוסיקליים שיופיעו במתחם הענק.
מתחם דיזיין פלוס (לשעבר השדרה השביעית) באר שבע, לא כשר

Lelo

בימים הקרובים עומדת להיפתח מסעדה חדשה בכיכר המדינה שכולה ללא קמח - ללא קמחי חיטה, שעורה, שיבולת שועל, כוסמין ושיפון. במקום, יציעו מאפים, כריכים, בייגלה ופסטות, ותהיה גם ויטרינה גדולה עם קינוחים אישיים כמו עוגות מוס, פאדג' שוקולד ומקרוני.
ה' באייר 12, כיכר המדינה, תל אביב, 03-7572052

אירוע ההמבורגרים הסודי

באירוע הסודי של "מגזין האוכל", שיתקיים ב-30 ביולי, ישתתפו חמש הקצביות הטובות בארץ: George Deboeuf, מושבוצ, Butcher Shop , The Blue Cow וחוות צוק. האירוע יתקיים לנרשמים בלבד והמיקום (בתל אביב), יתפרסם רק למי שיירשם מראש. השתתפות בארוחה עולה 300 שקלים לסועד (כולל שתייה, אלכוהול וקינוחים אלכוהוליים).
לפרטים והרשמה: באתר