כביש החוף החדש (או פשוט כביש 2) הוא דרך מרכזית בארץ. תמיד קורה שם משהו, וכן - הוא גם פקוק בחלק מהזמן. גם בבוקר וגם אחרי הצהריים, גם לכיוון הצפון וגם לכיוון הדרום, בחגים וביום חול אזור החוף שבין חיפה לצומת גלילות עמוס. ומה קורה אם פתאום רעבים, איפה אפשר לעשות עצירה מהירה שלא דורשת סטייה ארוכה מהכביש?
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

לפניכם רשימת המקומות המומלצים בקרבת כביש החוף, שמרו אותה לנסיעה הבאה שלכם על כביש 2, בין אם זה לנופש בצפון ובין אם זה בחזרה למרכז.

אג'נדה

המקום הבא, שנמצא בתחנת הדלק שבכניסה לקיסריה, ממש בירידה מכביש 2, משלב בין בית קפה חלבי לסושי בר, ועושה זאת בהצלחה רבה.
25 צפייה בגלריה
על כביש החוף
על כביש החוף
(צילום: בן יוסטר)
ואם החלטתם לעצור כאן, המלצה שלנו: התמקמו על סביב הבר הקטן שבמקום ופתחו את הארוחה עם מנה ראשונה של סלט ניג׳י המורכב מאטריות שעועית וסשימי טונה וסלמון (75 שקלים). בהמשך, לכו על אחד מהרולים המיוחדים שמציעים כאן דוגמת האקודטה רול המורכב מסלמון אפוי עם אספרגוס בטמפורה, אבוקדו וקאמפיו בציפוי סלמון נא בתוספת של ביצי סלמון, ספייסי מיונז וטריאקי (75 שקלים).
25 צפייה בגלריה
על כביש החוף
על כביש החוף
(צילום: בן יוסטר)
עוד בתפריט: מנות יפניות במחבת, דגים נאים וקומבינציות סושי.
תחנת דלק מחלף קיסריה, 04-6360812, כשר

שיפודי אולגה

סטייה קטנה מכביש החוף ונסיעה של חמש דקות בדיוק, יובילו אתכם לאחת השיפודיות האייקוניות בארץ.
25 צפייה בגלריה
(צילום: לין לוי)
בשיפודייה הוותיקה, שנפתחה ב-1988 על ידי האחים דומי וסימו - המנהלים אותה עד היום - יגישו לכם בשר מעולה שמגיע בדמותם של שיפודים צלויים עם עגבנייה, בצל ופלפל חריף, אותם צולים האחים בעצמם על גריל פחמים אימתני יחד עם השיפודים.
25 צפייה בגלריה
(צילום: תיקי גולן)
טווח המחירים למנה הכוללת שני שיפודים נע בין 100-40 שקלים, ולצידם תוכלו לקבל כאן צ'יפס (קטן או גדול) וחומוס.
תנאים 1 שכונת אולגה חדרה, 04-6343384, כשר

יגאל קבב

סיבה נוספת לסטות מכביש החוף ימינה, לכיוון אולגה, זה המקום של יגאל, שבמשך 28 שנה מגיש שם קבב צלוי ומושלם אותו תקבלו שם בתוך פיתה עם סלט עגבניות פיקנטי, כוסברה, טחינה, עמבה, פלפלים חריפים, ואם תרצו - גם בצל ועגבנייה חרוכים על האש.
25 צפייה בגלריה
בתי האוכל בחדרה
בתי האוכל בחדרה
(צילום: לין לוי)
ואל תיבהלו מהתור התמידי של הממתינים שמשתרך מחוץ למקום המשופץ והמתוקתק: יגאל זריז במיוחד, ויגיש לכם את המנה במהירות הבזק (20 שקלים למנה).
מבצע עזרא 1 גבעת שכונת אולגה חדרה, כשר

BP Kosher Bistro

הסניף השני של מסעדת BP הפועלת מזה 14 שנה בחיפה, נמצאת בתחנת הדלק פז שבצומת נתניה, ובמשך רוב שעות היום היא עמוסה בסועדים רעבים שלא מחליפים את השירות המהיר שבה ואת ההמבורגרים המעולים שמגישים שם - באף המבורגרייה אחרת (94-49 שקלים).
25 צפייה בגלריה
מנות חריפות
מנות חריפות
(צילום: ניב מוסמן)
בתפריט ה"דיינר דרכים" שמציעים במקום, יש מנות נשנוש כמו ברוסקטת אסאדו מעושן (49 שקלים), מיני כריכים דוגמת כריך "עוף ועשן" (57 שקלים) ומנות בשר עיקריות כמו קבב מזרחי (74 שקלים). ואם אתם ממש ממהרים - ישנה במקום גם עמדה מהירה המציעה שווארמה בפיתה, לאפה או באגט.
25 צפייה בגלריה
ברים כשרים בארץ
ברים כשרים בארץ
(צילום: יח"צ)
תחנת דלק פז (מחלף נתניה) כביש החוף לכיוון דרום, 074-7100017‏, כשר

Zoya Grill Bar

המסעדה הבאה ממוקמת ממש על כביש 2 לכיוון דרום, בתחנת הדלק שנמצאת מול אצטדיון נתניה. מדובר בסטייקיית דרכים מודרנית שהתפריט שלה מציע בעיקר מנות בשר.
25 צפייה בגלריה
(צילום: נופר בוגנים)
בשעות הערב (בין 23:00-21:00) יש שם גם אופציה של ארוחה עסקית במחיר של 45 שקלים הכוללת מנת חומוס, שני סלטים לבחירה, שיפוד לבחירה (פרגית, קבב, כבד או לבבות), כוס גזוז וכוס יין.
25 צפייה בגלריה
(צילום: סטס קורינסקי)
בכל שאר שעות היום, תוכלו להזמין כאן ארוחה מלאה המורכבת ממבחר סלטים ב-25 שקלים ומנה עיקרית של דגים או בשר צלויים על האש (100-50 שקלים).
תחנת דלק "השחר" כביש 2 (לכיוון דרום), 09-8862200, לא כשר

Lunyo fish & chips

במתחם המסחרי שבקיבוץ שפיים נמצא פוד טראק חדש יחסית, שמציע את אחת ממנות הפיש & צ׳יפס היותר מפוארות שייצא לכם לטעום בארץ. המנה מורכבת מ-180 גרם של דג לבן שעובר טיגון עמוק בשמן מיוחד, והתוצאה שמתקבלת היא דגים וצ'יפס במרקם קראנצ'י מצד אחד, ונימוח כמו חמאה מהצד השני (49 שקלים כולל הר של צ׳יפס).
25 צפייה בגלריה
בתי אוכל בדרכים
בתי אוכל בדרכים
(צילום: לין לוי)
יש במקום גם את אותה המנה רק בגודל קטן יותר, ומנות נוספות כמו מיקס מטוגן של קלמרי ושרימפס, שבו הקלמרי אינו צמיגי והשרימפ הוא מהסוג הענק, והודות לטיגון הנכון הם אינם סופגים שמן כפי שקורה לא פעם במקרה של פירות ים מטוגנים. את כל הטוב הזה תקבלו שם לצד ערימת צ'יפס (58 שקלים למנה שכוללת 200 גרם של שרימפס וקלמרי).
25 צפייה בגלריה
לא רק במסעדות
לא רק במסעדות
(צילום: יח"צ)
עוד במקום: המבורגר מדג המוגש בתוך לחמניית בריוש עם תוספת גבינה (48 שקלים) וגירוס עם שווארמה דג.
25 צפייה בגלריה
על כביש החוף
על כביש החוף
(צילום: יח"צ)
מתחם חוצות שפיים (מול "הום סנטר"), 09-9798866‏, לא כשר

קפה פרסה

פוד טראק שממוקם בסמוך לפוד טראק של Lunyo fish & chips, במתחם שפיים. כאן, מציעים קפה מעולה, כריכים שווים דוגמת כריך "אריאל המקורי" הכולל בטטה, גבינת פטה, קולורבי פרוס, נבטי חמנייה וטחינה מעל ועוד.
25 צפייה בגלריה
על כביש החוף
על כביש החוף
(צילום: יח"צ)
לצד הכריכים והקפה תוכלו לנשנש שם גם מיני מאפי בוקר, מלבי ביתי מצוין וקרטיבים טבעיים. בימי שבת יש במקום גם ג'חנון ביתי אותו תקבלו לצד רסק עגבניות ביתי וביצה.
מתחם חוצות שפיים (מול הום סנטר), לא כשר

לירי לאונג'

האחות הצעירה של מסעדת "גוז' ודניאל" ממושב בני ציון, הממוקמת ברשפון, במרחק נסיעה של חמש דקות מכביש החוף. החלל במקום כולל חלונות גדולים המשקיפים אל עבר הנופים הירוקים שמסביב, ועל המטבח השף שניר אנג סלע, ממסעדת "גוז' ודניאל".
25 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: דניאל לילה)
התפריט במקום מציע ארוחות בוקר הכוללות טארט כרישה (48 שקלים) ושקשוקה, בצהריים תוכלו להזמין כאן קריספי חציל עם קרם פטה (48 שקלים), ויש גם מבחר פסטות ומנת צ׳וריסו לבן פיקנטי (72 שקלים).
25 צפייה בגלריה
בראנצ'ים חדשים
בראנצ'ים חדשים
(צילום: דניאל לילה)
תפריט הערב מציע הרינג שמאלץ וסקורדליה, ועיקריות דוגמת ניוקי ערמונים (84 שקלים), ביונד בורגר וגם מנת קארי.
הפרחים 12 רשפון, 09-9797170, לא כשר

שבתאי פיצה ובירה

בר פיצות או פיצרייה שהיא גם בר - לא משנה איך תבחרו להגדיר את המקום הזה, ב"שבתאי" תוכלו ליהנות מאווירה כפרית, צעירה ולא מחייבת.
יש כאן אפשרות להזמין את הפיצה מהדרך ולעבור במקום לקחת אותה (חמש דקות נסיעה מכביש החוף), או להתיישב באחת מפינות הישיבה שנמצאות שם וליהנות מהאווירה בתוספת פיצה מעולה.
25 צפייה בגלריה
(צילום: לין לוי)
טווח המחירים של הפיצות כאן נע בין 78-35 שקלים, ומלבדן יש גם תפריט שלם של פסטות, מנות ראשונות, סלטים ועיקריות דוגמת ניוקי עם סלמון וקדירת פירות ים.
25 צפייה בגלריה
(צילום: שי בן אפריים)
ושימו לב, בין השעות 18:00-11:00 מציעים כאן ארוחות עסקיות במסגרתן יש 20% הנחה על כל התפריט.
כפר ויתקין, *4560, לא כשר

B12

מזללת בשר מגניבה שמציעה אווירת "אולד סקול" ותפריט המציע מנות ראשונות כמו חזה בקר בעישון חם (33 שקלים), ומבחר בשרים צלויים לעיקריות דוגמת ספריבס לבן ללא עצם (34 שקלים), אסאדו, המבורגר במשקל של 300 גרם (75-59 שקלים), נתח קצבים (82 שקלים ל-340 גרם), סינטה עגל ואנטרקוט.
25 צפייה בגלריה
(צילום: לין לוי)
עוד תוכלו להזמין שם ארוחת טעימות במחיר של 240 שקלים, הכוללת 750 גרם של בשר ובימי ראשון (בין 21:00-18:00) יש דיל של 1+1 על כל ההמבורגרים.
מתחם ביתנ'ס, ביתן אהרון, 09-8919199‏, לא כשר

המעדנייה ביתנ'ס

במעדנייה הבאה תוכלו למצוא בעיקר כריכים שווים ביותר שאפשר לשלב עם קפה או עם בירת בוטיק קרה, במילוי של דגים, גבינה או נקניקים.
25 צפייה בגלריה
(צילום: נועה ברות)
בין הכריכים היותר מומלצים שתוכלו להזמין שם: כריך במילוי שייטל וארטישוק בגריל (42 שקלים), כריך בייקון וגאודה (46 שקלים), כריך קיסר עם בשר הודו בגריל ופרמזן (36 שקלים) וגם כריך עם ברי וסלק צלוי.
25 צפייה בגלריה
(צילום: נועה ברות)
עוד בתפריט: כריכי ילדים (25 שקלים) ואם תרצו, תוכלו גם לקנות כאן סלסילת פיקניק מפנקת לדרך.
מתחם ביתנ'ס ביתן אהרון, 09-8916621, לא כשר

בנדיקט

את הסניף של רשת ארוחות הבוקר בפריסה ארצית, תוכלו למצוא במתחם המסחרי של ביתן אהרון, שם תיהנו משירות אדיב ומאווירה נעימה המותאמת למשפחות. התפריט במקום אינסופי, ומציע את כל הקלאסיקות המוכרות והאהובות, לצד כמה מנות שסביר שלא דמיינתם שתפגשו בארוחת הבוקר.
25 צפייה בגלריה
בייגעלה ופרעצל בארץ
בייגעלה ופרעצל בארץ
(צילום: שרית גופן)
בין היתר, מציעים ברשת מנות ברינר המשלבות בין אוכל של בוקר לאוכל של צהריים וערב. יש שם גם מנות לרעבים יותר דוגמת בראנץ' בורגר (74 שקלים), אגז בולס סלק וגבינה כחולה וגם מבחר צלחות קטנות של נשנושי בוקר, ביניהם גם רצועות של קריספי בייקון.
25 צפייה בגלריה
אוכל אנגלי במסעדות בארץ
אוכל אנגלי במסעדות בארץ
(צילום: שרית גופן)
מתחם ביתנ'ס, ביתן אהרון, 03-6868657‏, לא כשר

ברקיז

טברנה יוונית שמעוצבת בחינניות עם פריטי אספנות וינטאג׳ שהפכו לדקורציה. התפריט מציע את התמהיל הטברנאי הקלאסי: סקורדליה איקרה וציזיקי למנה הראשונה (30 שקלים), קבב דגים (52 שקלים) ומנות בפיתה או בצלחת כמו גירוס (60-40 שקלים) וסופלקי (65 שקלים).
מתחם ביתנס, ביתן אהרון, 09-8933022‏, לא כשר

קובה גוטה

תבשיליה מודרנית ומגניבה שבה מתמחים במנות קובה מכל הסוגים והצבעים. מלבד הקובה יש תפריט יומי משתנה עם מאכלים כמו, פרגית ממולאת, קציצות סיניה ועוד המוגשים עם תוספת חמה, חמוצים ולחם.

25 צפייה בגלריה
(צילום: לין לוי)

מחיר של ארוחה כזו (ללא שתייה) הוא 35 שקלים ולמרות שהמקום קטן יש בו אווירה מהממת ושירות עם חיוך מאוזן לאוזן.
ז'בוטינסקי 50 טירת הכרמל, 073-7274433, כשר

Papiano

בשכנות עם ״קובה גוטה״ פועלת פיצריה משפחתית. התפריט מציע ארוחה ב-49 שקלים ופיצות ב-65 שקלים. אפשר להזמין כאן גם פוקאצ׳ות, סלטים, שקשוקה ומבחר פסטות.
דרך ז׳בוטינסקי 62 טירת הכרמל, 04-8017777‏, כשר