ברור לכל כי אם יש דבר אחד טוב שיצא מנגיף הקורונה זה שלמדנו לבשל בבית. גם אלה שהעבודה במטבח הייתה להם אתגר גדול, למדו להחזיק סכין, התאמנו על גירור בפומפייה, שמו את חרדת הביצוע בצד - ואולי אפילו גם נהנו מזה.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
אבל עם זאת ברור גם שבישול במטבח זה עדיין עבודה לכל דבר ועניין, ויש במסגרת הזאת גם הרבה פעולות מתישות ופחות סקסיות כמו לערוך קניות, לקצוץ בצל או להדיח כלים. הכירו את הדור החדש של משלוחי האוכל - אוכל שמגיע כמעט מוכן ואתם צריכים לעשות פינישים בבית. אז לא - רושפלד לא יגיע עד אליכם הביתה בשביל לברור עלי פטרוזיליה, אבל בדור החדש של המשלוחים יעשו בשבילכם כמעט את כל העבודה השחורה, ואתם תצטרכו רק להתגאות במה שהכנת (כמעט) לבד ולהשוויץ באינסטגרם.
21 צפייה בגלריה
הראמן של מנטנטן
הראמן של מנטנטן
הראמן של מנטנטן
(צילום: אנטולי מיכאלו)
אז איך זה בדיוק עובד? אתם מקבלים ערכת מצרכים להכנה עצמית בבית, שיש בה את כל מה שדרוש לכם בשביל המנה. מרכיבי הארוחה מסודרים בקופסאות, ומצורפות להם הוראות הכנה, הוראות צלחות או הוראות חימום ואפיייה מדויקות. זה יכול להיות דף מודפס שמצורף למשלוח או לינק לסרטון וידיאו שבו מוסבר בדיוק מה צריך לעשות. זו יכולה להיות ערכה להכנת פיצה, כמו שיש במסעדת "מגזינו"; קופסה עם כל המרכיבים והרטבים המיוחדים שצריך למרק ראמן, כמו שיש במן טן טן; או ערכת המבורגר או ג'חנון קפוא שאתם צריכים רק לתקוע בתנור ולפזר קצת סמנה. וכן, יש גם ערכה לגלגול סושי, עבור כל אלה שתמיד חלמו להכין סושי בבית, אבל מעולם לא העזו.

21 צפייה בגלריה
כותרות ביניים
כותרות ביניים
(איור: גרפיקה ynet )

Chef to Table

פרויקט קולינרי חדש שאליו גויסו השפים רז רהב (ocd), יריב מלילי (בית תאילנדי), תומר טל (גורג׳ וג׳ון), שיראל ברגר (opa), מושיקו גמליאל (בר 51), מוטי טיטמן (מילגו ומלבר), טום אביב (קוקו במבינו) ונוף עתאמנה. במסגרת הפרויקט, מציעים חבילה של ארוחת שף עם חומרי גלם שמגיעים מהספקים של המסעדות, כשהם מדודים ומחולקים לקופסאות לפי הצורך בהם במתכון.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - chef to table
כמעט מוכן - chef to table
ברוסקטה של מושיקו גמליאל, chef to table
(צילום: אפיק גבאי)
כל שלבי ההכנה מצולמים ואתם מקבלים גם הסבר על חומרי הגלם. כל קופסה כזאת כוללת את כל חומרי הגלם שאתם צריכים להכנת המנה- החל מבשר ודגים ועד ירקות ותבלינים. בין המנות: ברוסקטה דג נא, רצועות שייטל בקארי, כנאפה וכרוב צלוי. המחיר- 120-49 שקלים למנה זוגית, כולל משלוח. אזור החלוקה מתפרש על כל אזור גוש דן והשרון. למחזיקי כרטיס אשראי של אמריקן אקספרס יש 30 אחוז הנחה.
הזמנות: www.cheftotable.co.il

פופינה

השף אוראל קמחי מציע ארוחת שף עם מנות הדגל של מסעדת "פופינה", המגיעות מפורקות, ארוזות ועם הוראות הכנה. כל מה שתצטרכו לעשות בבית זה חימום קל, הרכבה וצלחות - כמעט בלי מאמץ.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - פופינה
כמעט מוכן - פופינה
פופינה
(צילום: חיים יוסף)
יש בתפריט מנה של סשימי סלמון כבוש בסלק, מנת של לחמנייה מאודה עם מילויים שונים ובהם המבורגר שרימפס, עיקרית של קדרת לחי או פילה לברק ולקינוח נמסיס שוקולד. אפשר להוסיף לכל זה בתוספת תשלום: יין, ערכת נשנושים, לחם וזוג קוקטיילים. מחיר הארוחה 250 שקלים לאדם. אפשר לאסוף את הארוחה מהמסעדה ביום חמישי או לקבל אותה במשלוח ביום שישי. מחיר המשלוח בתל אביב 35 שקלים ומחוץ לתל אביב 50 שקלים.
הזמנות בוואטסאפ: 054-9791619 או בטלפון 03-5757477‏, לא כשר

הפועלת

הפועלת אמנם סגרה את מסעדת הג'חנון שלה בבן יהודה בתל אביב, אבל היא עושה משלוחים של ג'חנון קפוא לאפייה בבית - אתם צריכים רק להוסיף ביצים לסיר ולאפות בתנור. כך תוכלו להתעורר בשבת בבוקר עם ג'חנון חם על שולחן האוכל שלכם. אם אין לכם סיר ג'חנון תוכלו לקנות מהפועלת במחיר עלות של 25 שקלים.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - הפועלת
כמעט מוכן - הפועלת
ג'חנון של הפועלת
(צילום: יח"צ)
ערכת ג'חנון שכוללת 10 יחידות מחירה 140 שקלים. אם אתם בקטע של אוכל מהמטבח התימני אז חוץ מהג'חנון יש גם מלאווח שווה ביותר בעבודת יד - 5 יחידות ב-80 שקלים. עלות המשלוחים במרכז תל אביב - 20 שקלים, בתל אביב רבתי - 30 שקלים ומחוץ לתל אביב 50-40 שקלים בהתאם למרחק.
הזמנות: 054-4422888

CIY

CIY (או פשוט cook it yourself) הוא שיתוף פעולה בין צלם האוכל דן לב לבין השף יוגב ירוס, במסגרתו הם עורכים סדנאות בישול אונליין הנמשכות כשעה ומצולמות מהסטודיו של דן לב.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - ciy
כמעט מוכן - ciy
ciy
(צילום:דן לב )
איך זה עובד? בוחרים מנות, מקבלים מארז עם כל המצרכים עד הבית + שעה לסדנת זום שהיא למעשה כיתת אומן מקוונת, שבה באווירה לימודית תכינו לעצמכם ארוחת שף בבית עם בונוס: סודות הצילום בסמארטפון של אחד מטובי צלמי האוכל בארץ. מחיר החוויה 300-250 שקלים כולל משלוח.
הזמנות: באתר הסטודיו של דן לב

Lela

השפית מרגריטה גרינברג והמסעדנית לילי בן שלום הקימו מיזם טייק אווי ומשלוחים שיביא אליכם עד הבית כיסונים קפואים במילויים שונים. המבחר כולל ורניקי עם תפוח אדמה ובצל, ורניקי כרוב מטוגן, ורניקי עם מילוי מתוק וורניקי במילוי דובדבנים.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - lela
כמעט מוכן - lela
lela
(צילום: דוד ששון )
בגזרת הפלמיני יש עם מילוי דגים ועם מילוי עשבים ומבחר חינקלי במילוי גבינות, במילוי בטטה, במילוי סלק ובמילוי תרד. המחיר לארבע יחידות הוא 32-28 שקלים.
חבשוש 42 שוק הכרמל, תל אביב, 03-6041244, כשר

מגזינו

כאן מציעים את הפיצה המפורסמת של המסעדה להכנה עצמית בבית. כל ערכה מגיעה עם שני כדורי בצק פיצה, מוצרלה בקר תוצרת איטליה, רוטב פיצה שמכינים במקום, גבינת פרמזן, אורגנו, צ'ילי, וארוגולה.
21 צפייה בגלריה
פיצה עמוסה במוצרלה
פיצה עמוסה במוצרלה
פיצה עמוסה במוצרלה
(צילום: יח"צ)
לכל אריזה מצורפות הוראות הכנה בתנור הביתי, ואפשר לצרף בתוספת תשלום גם טופינגס, לבחירתכם. המחיר הוא 92 שקלים, והשירות זמין בטייק אווי או במשלוחים דרך וולט.
הזמנות 03-7570535‏, לא כשר

כנאפה TLV

כנאפה tlv מציעים כנאפה לאפייה בבית שמגיע במשלוח עד הבית. יש להם כאן כנאפה רגילה וגם כנאפה טבעונית, שנחשבת לאחת ממנות הכנאפה הטובות בעיר. הכנאפה מגיעה קפואה עם סירופ סוכר, פיסטוקים גרוסים והוראות הכנה מפורטות לאפייה בתנור או בטוסטר, ויש גם לינק לסרטון הדרכה.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - כנאפה tlv
כמעט מוכן - כנאפה tlv
כמעט מוכן - כנאפה tlv
(צילום: דני פיליפס)
המשלוחים מתבצעים רק יום אחד בשבוע. מחיר מנה ליחיד - 25 שקלים, מחיר כנאפה משפחתית - 80 שקלים. המשלוחים מתבצעים בכל אזור המרכז, ומחיר המשלוח משתנה לפי המרחק.
הזמנות: 054-8005064‏, לא כשר

Mententen

משלוחי הראמן של מסעדת Mententen מגיעים בצורה מקורית במיוחד: כל מרכיבי המנה מסודרים בקופסאות ובשקיות נפרדות זו מזו, ולערכה מצורפות הוראות הכנה ברורות וידידותיות (בדף הפייסבוק תמצאו גם סרטון וידיאו שמדגים את התהליך, אתם יכולים גם לבקש שישלחו לכם בווטסאפ).
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן -ראמן מנטנטן
כמעט מוכן -ראמן מנטנטן
כמעט מוכן -ראמן מנטנטן
(צילום: אנטולי מיכאלו)
הערכה כוללת שקית ראמן, אטריות, ביצה, במבו שוט, בצל ירוק, חתיכות בשר או טופו, שומשום קלוי וצ'ילי - ובעצם את כל המשחות והרטבים המיוחדים שאין לנו בבית. כל מה שאתם צריכים זה לחמם ולהרכיב, ותוך 3 דקות יש לכם ראמן אמיתי. והתוצאה: חוויה לכל המשפחה.
נחלת בנימין 57 תל אביב, 03-6725318‏, לא כשר

מיטש

בדוכן הקבב הזה תוכלו להזמין ערכת גריל רומני שכוללת 121 קבבים לצלייה, 10 נקניקיות פטריצ'אן רגילות או חריפות, 10 המבורגרים וחציל רומני (חצי קילוגרם).
21 צפייה בגלריה
קבב מיטש, שוק הכרמל
קבב מיטש, שוק הכרמל
קבב מיטש, שוק הכרמל
(צילום: גיל אבירם)
במארז יש גם חמוצים רומניים וממרח שום בשם "מוג'דיי". מחיר החבילה 430 שקלים ואפשר לקבל אותה באיסוף עצמי מהמיטש דרייב (שירות שבו מוציאים לכם את ההזמנה עד לרכב) או במשלוח.
הזמנות: שוק הכרמל תל אביב, 054-7503052, לא כשר

בסטה

המסעדה מציעה תפריט מותאם לטייק אווי ומשלוחים, עם שלושה בורקסים מנצחים לאפייה עצמית בבית: בורקס סרטנים (98 שקלים), בורקס בשר (70 שקלים) ובורקס ארטישוק (64 שקלים).
הזמנות: 03-5169234‏, לא כשר

פסטה דה לה קזה

"פסטה דה לה קזה" הוא מפעל בוטיק משפחתי שבו מוכרים פסטות ורטבים. במקום מתחייבים שמרגע שההזמנה הגיעה אליכם הביתה - תוך 5 דקות תהיה לכם ארוחה מוכנה. בתפריט מנות כמו ניוקי (60-58 שקלים לקילוגרם או 30 שקלים למנה), רביולי במילויים שונים (87 שקלים לקילוגרם), ופסטות כמו פרפדלה, טליאטלה ועוד (56 שקלים לקילוגרם).
מבחר הרטבים כולל שמנת, פורמג'יו, עגבניות ועוד (30 שקלים ל-250 גרם). עד שבועות יש מבצע על ניוקי 1+1. שירות המשלוחים מגיע לקריית אונו, אור יהודה והסביבה וגם לנתניה, הוד השרון, רמת השרון ותל אביב. מינימום הזמנה 200 שקלים, מחיר משלוח 25 שקלים.

הזמנות באתר: www.pastadellacasa.com, כשר

נויה סושי

אין ספק שאחת הערכות הפופולריות ביותר היא סושי: כאן מציעים ערכות להכנת סושי - שכוללות גם סכין סושי. כאן מציעים ערכה זוגית שבתוכה אצות נורי, אורז מוכן ל-6 רולים, סלמון או טונה, ירקות, 2 מחצלות גלגול, שומשום, צ'יפס בטטה ופאנקו. אחרי ההזמנה שולחים לכם גם סרטון הדרכה לגלגול הסושי, כדי שייצא לכם סושי מקצועי כמו במסעדה. מחיר הערכה 350 שקלים והיא יכולה להגיע לכל יישוב באזור המרכז במחיר של 30 שקלים למשלוח.
הזמנות: 052-5159933, לא כשר

Pizza Co

ב-Pizza Co אפשר להזמין ערכה להכנה עצמית של פיצה נפוליטנית, כזאת שתוכלו להכין לבד בבית - אבל בלי כל כאב הראש של התפחת הבצק.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - Pizza Co
כמעט מוכן - Pizza Co
ערכה להכנה עצמית
(צילום: יח"צ )
כל ערכה כוללת: 5 כדורי בצק מחמצת קפוא, חצי קילוגרם גבינת מוצרלה של מחלבת עברי ובקבוק רוטב עגבניות. מחיר הערכה 100 שקלים ועלות המשלוח משתנה בהתאם לאזור. את ההזמנה אפשר לעשות באתר של bucco או להזמין בוואטסאפ. משלוחים בכל הארץ.
הזמנות בוואטסאפ: 052-3383187, כשר

Villa mare

כאן מציעים ערכות להכנת ארוחה זוגית בבית. כל ערכה כוללת מנות קרות שלא דורשות חימום כמו גרבדלקס, ומנות חמות כמו לביבות או פילה סלמון. הארוחה כוללת גם סלט, פוקאצ'ה ומנת פסטה. המוצרים מגיעים בקופסאות ממוספרות כך שקל מאוד להכינה בבית. מלבד ארוחה זו אפשר להזמין גם ערכת "פיקניק עד הבית" שמיועדת לארבעה אנשים.
בן גוריון 69 בת ים, 03-9222958‏, לא כשר

פסטה בסטה

בסניפי הרשת מציעים לכם להזמין ארוחת פסטה מפורקת - כל ערכה מכילה אריזה של פסטה לבחירה, צנצנת של רוטב ותוספות.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - פסטה בסטה
כמעט מוכן - פסטה בסטה
פסטה בסטה
(צילום: יח"צ)
מנה של פסטה (200 גרם) עולה 15-12 שקלים והרטבים עולים 15 שקלים. אפשר לצרף להזמנה גם בקבוק יין זוגי - 39 שקלים ומוצרי מזווה כמו שמן זית וארטישוק קונפי.
הזמנות: 1700-555-560, כשר

בורגר סלון

ברשת ההמבורגרים מציעים ערכת המבורגר ולחמניות בשני סוגים של מארזים: שישיית המבורגרים של 160 גרם + 6 לחמניות - 106 שקלים, או 4 המבורגרים של 220 גרם + 4 לחמניות - 91 שקלים.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - בורגר סלון
כמעט מוכן - בורגר סלון
ערכת המבורגר
(צילום: אלון קירשנר)
אפשר (וכדאי) להוסיף להזמנה רטבים (20 שקלים) ומארז נקניקיות (82 שקלים).
לבירור הסניף הקרוב והזמנת משלוח: 1-700-705-715

ג'וז ודניאל

השף שניר אנג-סלע מציע בימים אלה ערכות להכנת עוגיות בבית - עוגיית קוקי ועוגיית שיבולת שועל.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - ג׳וז ודניאל
כמעט מוכן - ג׳וז ודניאל
מארז להכנת עוגיות - ג׳וז ודניאל
(צילום: יח"צ )
כל מארז מגיע שקול ומדוד בדיוק למתכון, ובבית רק תצטרכו להוסיף ביצים או חמאה, לפי ההוראות המצורפות. כל ערכה מכילה כמות המתאימה ל-20-25 עוגיות. המחיר 18 שקלים.
הזמנות: 09-7714122 , לא כשר


21 צפייה בגלריה
כותרות ביניים
כותרות ביניים
(איור: גרפיקה ynet )

Omnivore

אולגה גורל מוכרת כיסונים קפואים מהמדינות של ברה"מ לשעבר. כל מה שצריך לעשות בבית הוא לבשל במים רותחים או לזרוק למרק, ויש לכם ארוחה.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - omnivore
כמעט מוכן - omnivore
מבחר כיסונים
(צילום: יח"צ)
המבחר כולל פלמיני ממולאים בתערובות שונות של בשר (120 שקלים לק"ג), סירניקי (90 שקלים לק"ג), ורניקי ממולאים בדובדבנים, בתפוחי אדמה או בכרוב (100 שקלים לק"ג) וחינקלי (120 שקלים לק"ג). משלוחים בחיפה ובקריות ללא תשלום, ובכל שאר האזורים בארץ בתוספת תשלום לפי המרחק. 10% הנחה על טייק אאוי.
להזמנות: 055-9443314, לא כשר

כנאפה שפירא

הכנאפה הכשרה הראשונה בחיפה מציעה לכם משלוח של כנאפה זוגית כשרה להכנה בבית.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - כנאפה שפירא
כמעט מוכן - כנאפה שפירא
כנאפה שפירא
(צילום: יח"צ)
מחיר המנה 40 שקלים והיא מגיעה קפואה ומתאימה לחימום בתנור הביתי. יחד עם הכנאפה מגיעים גם סירופ סוכר ותערובת פיצוחים. אפשר לקבל את הכנאפה גם בטייק אווי.
הזמנות: 054-5917189, כשר

סרדיניה

אור בן מלך מציע במעדנייה שלו מארז סושי להכנה בבית הכולל 10-7 רולים. המארז כולל חבילת אורז מיוחד לסושי (אפשר לקבל גם מוכן אחרי בישול), חומץ אורז, מחצלת שטוחה, אצות נורי לסושי, קנפיו פרוסות, ג'ינג'ר כבוש, אבקה להכנת וסאבי, רוטב סויה, דג סלמון וגם הוראות הכנה, כמובן.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - סרדיניה
כמעט מוכן - סרדיניה
ערכת סושי
(צילום: אגמדיה)
מחיר הערכה 100 שקלים, וערכה נוספת שמציעים במעדנייה היא של פסטת ים שכוללת פסטה עם סלמון לשתי מנות במחיר 220 שקלים.
הכלנית 1 קריית טבעון, 04-9533333 שלוחה 2, לא כשר
21 צפייה בגלריה
כותרות ביניים
כותרות ביניים
(איור: גרפיקה ynet )

סושימוטו

כאן מציעים ערכות להכנת סושי בבית. הערכה, שמתאימה לארבעה סועדים, כוללת מחצלת סושי, חבילת אצות, ירקות חתוכים/ מטוגנים, אורז מוכן לסושי, טמגו, שומשום שחור וחוברת מתכונים. הערכה הצמחונית עולה 140 שקלים וערכה עם דג (הכוללת סלמון חתוך לרצועות או פילה) עולה 160 שקלים. שירות המשלוחים מגיע כל יום לשדרות וליישובים .
הזמנות: 077-5605342, כשר

רונג'אן

במסעדת רונג'אן מכינים ערכות להכנה עצמית בבית של כל מנה בתפריט. רונג׳אן, שהיא גם בעלת המקום וגם השפית, תארוז לכם את כל התבלינים התאילנדיים הסודיים שלה בקופסאות קטנות, וכל מה שתצטרכו לעשות בבית זה להקפיץ את הכל יחד במחבת.
21 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - רונג׳אן
כמעט מוכן - רונג׳אן
פד תאי - רונג׳אן
(צילום: יח"צ)
זה יכול להיות פאד תאי או אורז מוקפץ ולמעשה כמעט כל מנה בתפריט של המסעדה הסגורה שלה. המשלוחים כל אזור הדרום ויש גם איסוף עצמי.
הזמנות: 08-8645710, לא כשר
פורסם לראשונה: 13:55, 17.05.20