המרוץ למחיר הכי גבוה עבור מנת שווארמה בפיתה בעיצומו ויצא לי כבר לטעום, ואפילו להתרשם לטובה, משווארמיות יקרות שבהן לפעמים המחיר המוגזם עושה את שלו ומושך את תשומת הלב שכל עסק חדש צריך. אבל השאלה היא האם המחיר ההתחלתי הגבוה יכול למצוא את מקומו בתוך הארנק המתדלדל של חובבי השווארמה? לפעמים זה מעניין לטעום מוצר ייחודי ולשלם עליו, אבל בדרך כלל אני מעדיף לחפש ולאכול שווארמה ראויה במחיר הכי זול שיש.
4 צפייה בגלריה
ג'מיל עכו
ג'מיל עכו
שווארמה בפיתה מקצועית שלא מתפרקת. ג'מיל סנדוויץ' עכאוי
(צילום: קובי רובין)
בדרך כלל אני מזמין שווארמה בפיתה - אותו כיסון קטנטן ממולא בשווארמה שמקובל אצל הקמצנים מאיתנו שמנסים לחסוך בשווארמיות. אם היה אפשר למכור לנו את השווארמה גם בתוך הקצה של הפיתה, זה שנשאר אחרי שחותכים את הפיתה מלמעלה, כנראה שהיו ממציאים גם מנה כזאת.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
כשאני מגיע לשווארמייה, עוד לפני שאני מברר את מחיר המנה, אני קודם כול מציץ על גודל הפיתה. היו מקומות שבהם המחיר גרם לי להסתובב באופן מיידי לכיוון היציאה. יש מקומות שבהם עובדי הצוות מזהים שאתם לא פראיירים וגם יעירו לכם בעודכם יוצאים. אבל אין מה לעשות - מדובר בפיתה עם שווארמה ואני באתי כדי לשבוע ולא רק לטעום.
4 צפייה בגלריה
ג'מיל עכו
ג'מיל עכו
שווארמה בקר קלאסית בלי יותר מדי שומן כבש
(צילום: קובי רובין)
השבוע הגעתי במיוחד לנמל הדייגים של עכו ונכנסתי לג'מיל סנדוויץ' עכאוי - כן, ככה כותבים שם את שם המקום, לא עכואי. התפיסה שלהם היא שכל מה שנכנס בתוך לחם זה סנדוויץ': יש כאן פיתה ענקית עם שווארמה ב-38 שקלים ולאפה ענקית עם שווארמה ב-42 שקלים ותוכלו אפילו לאכול את השווארמה שלכם בתוך חלה - המצאה שנשמעת לי גאונית.

לאכול על המקום וכמה שיותר חם

כשהגעתי למקום בדיוק הכינו מנת שווארמה בחלה וכשראיתי את גודל המנה, הבנתי שזה היה מספיק לי בקלות ליומיים. עברתי להתמקד בגודל של הפיתה והפיתה החזירה לי מבט חד-משמעי ואישרה לי שאני לא אצא מכאן רעב. בימינו, 38 שקל למנה של שווארמה בפיתה זה נחשב למחיר נמוך ואפילו זול.
4 צפייה בגלריה
ג'מיל עכו
ג'מיל עכו
(צילום: קובי רובין)
מתי בפעם האחרונה אכלתם שווארמה בפיתה של פלאפל? אם אתם מחובבי השווארמה המושבעים, אתם בטח יודעים כמה שזה נדיר, ותוסיפו לעניין שזו פיתה מקצועית שלא מתפרקת. אני הזמנתי שווארמה בפיתה בלי תוספות, רק עם שווארמה מלמטה עד למעלה, ופוצצו לי את הפיתה עד שהיא הפכה למעין כדור שאי-אפשר לעמוד בפניו.
4 צפייה בגלריה
ג'מיל עכו
ג'מיל עכו
(צילום: קובי רובין)
קיבלתי ליד כדור שהוא פיתה שווארמה מרשימה ביותר, עם שווארמה בקר קלאסית ועדינה יחסית, בלי יותר מדי שומן כבש. את השווארמה של ג'מיל צריך לאכול על המקום וכמה שיותר חמה, ותשמעו לי, את הסלטים תוסיפו אחר כך בצד.