בפוסט קורע לב, שפרסם אתמול (שישי) אמיר קן דרור, אביו של יהונתן (ג'וני) קן-דרור ז"ל, שנרצח במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר, הוא הציע למכירה את מסעדת "עראייס מחנה יהודה" בתל אביב, המסעדה של בנו. יהונתן (28) נרצח יחד עם יעל רוזמן ז"ל (בת 26), בת זוגו בשלוש השנים האחרונות. השניים נרצחו כשניסו להימלט מהטבח הנורא.
3 צפייה בגלריה
יהונתן (ג'וני) קן דרור ז"ל, עראייס מחנה יהודה
יהונתן (ג'וני) קן דרור ז"ל, עראייס מחנה יהודה
יהונתן (ג'וני) קן דרור ז"ל ובת זוגו יעל רוזמן, ניסו להימלט מהמסיבה, ונרצחו
(תמונות באדיבות המשפחה)
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
"למכירה זכיינות/שותפות בעסק פעיל ומניב. נמכר בגין רציחתו של בני, יהונתן ז"ל, באירועי הטרור בדרום", נכתב בפוסט של האב, אמיר. ב-7 באוקטובר האב כלל לא ידע שיהונתן בנו היה במסיבה, רק כשאחת הניצולות סיפרה שראתה אותו במתחם - נודע לבני המשפחה שגם הוא היה בתופת.
אמיר קן דרור, האב: "להלוויה הגיעו למעלה מ-2,000 אנשים, זה היה מחמם את הלב. היו לו המון חברים ואנשים שאהבו אותו"
מאותו רגע לא הצליחה המשפחה ליצור קשר עם יהונתן. בני המשפחה קיוו שבזכות התושייה שלו והרקע הקרבי שלו בתור לוחם בצנחנים – הוא יהיה בסדר. אבל אז, בסביבות השעה 18:00, הגיע לבית המשפחה חבר נוסף שהיה עם יהונתן ויעל ברכב, וסיפר למשפחה את מה שהיה.
לפי עדותו, בהיתקלות הראשונה של יהונתן עם מחבל תוך כדי נסיעה – הוא הצליח לחמוק ממנו. אבל במחסום השני היה לו כבר פחות מזל, ושם חיכו לרכב מחבלים נוספים. יושבי הרכב - יהונתן, זוגתו יעל והחבר - התפצלו ונמלטו מהרכב.
3 צפייה בגלריה
יהונתן (ג'וני) קן דרור ז"ל, עראייס מחנה יהודה
יהונתן (ג'וני) קן דרור ז"ל, עראייס מחנה יהודה
יהונתן (ג'וני) קן דרור ז"ל, עראייס מחנה יהודה
(תמונות באדיבות המשפחה)
מיד עם היוודע הפרטים, דיווחו הוריו של יהונתן במוקד הנעדרים שהקשר עימו נותק, וקיוו לגלות שהוא חטוף. "העדפנו לחשוב שהוא חי, גם אם כחטוף. זה מה שאמר לנו השכל הישר", שיתף האב אמיר.
אבל אז, שלושה ימים אחרי המסיבה, הגיעה הבשורה המרה: גופתה של יעל זוהתה, וארבעה ימים לאחר מכן, שבוע מהמסיבה כשהמשפחה ממתינה לעדכון בנוגע לגורלו של יהונתן, הגיעה הבשורה שגם הוא כבר לא בחיים, וגופתו זוהתה. יהונתן נטמן בבית העלמין בהוד השרון. "להלוויה הגיעו למעלה מ-2,000 אנשים, זה היה מחמם את הלב. היו לו המון חברים ואנשים שאהבו אותו", סיפר אביו ל-ynet.
ואז הייתה צריכה המשפחה, יחד עם השותף של יהונתן במסעדה, לקבל החלטה - מה עושים עם העסק? לפני כמה ימים, התקבלה ההחלטה להציע את המסעדה למכירה: "בגלל המצב שנוצר החלטנו להציע את כל העסק למכירה. הסכמנו על תג מחיר, וגם אם נצא בהפסד - חשוב לנו להעביר את העסק בצורה מכבדת", מספר אמיר.
3 צפייה בגלריה
יהונתן (ג'וני) קן דרור ז"ל, עראייס מחנה יהודה
יהונתן (ג'וני) קן דרור ז"ל, עראייס מחנה יהודה
הפוסט של האבא: מוכרים את המסעדה
(צילום מתוך חשבון הפייסבוק)
"ליהונתן היה מוטו שהוביל אותו כל החיים: 'איפה שהלב נקי – שם המסיבה נמצאת', ואחרי מותו החלטנו לקעקע את המוטו הזה לזכרו. זה גם המשפט שחרטנו על הקבר שלו", סיפר אמיר. "יהונתן אהב לרקוד ולשמוח, הוא היה נשמה טובה עם שמחת חיים. היה רגיש כלפי הסביבה שלו, ידע איך לגשת לכל אחד, ידע לדבר ללב של האנשים. מידי שישי הוא היה שולח ליעל, בת הזוג שלו ולאימו זר פרחים. בשישי האחרון הגיע אלינו זר פרחים ששלחו חברים שלו, בשמו של יהונתן", הוסיף.
זו לא הפעם הראשונה שהמוות דופק למשפחה על הדלת: במשפחת קן דרור יש ארבעה חללי צה"ל, בהם יהודה קן-דרור שנפצע במבצע קדש בקרב על המיתלה, כשניסה למשוך אליו את אש החיילים המצרים. הוא נפצע ונפטר מפצעיו מאוחר יותר, ועל מעשה זה זכה לאחר מותו בשני צל"שים: עיטור הגבורה, העיטור הגבוה ביותר שניתן בצה"ל, וצל"ש הרמטכ"ל.