בטח שמתם לב לדוכני השווארמה החדשים שנפתחו וממשיכים להיפתח בקצב מסחרר ברחבי הארץ: מהשווארמה החדשה והמיוחדת של איציק הגדול שנפתחת בימים אלה בשדרות ירושלים ביפו ועד אדנה בנתניה - נראה שמדובר כאן על אחד הקאמבקים המסעירים בעולם האוכל.
מאז ומתמיד שווארמה נחשבה למאכל אהוב שמעורר אמוציות לפחות כמו דיון על חומוס - האם שווארמה שאולי בחדרה שמחזיקה חבורות מעריצים מכורים לטעם היא השווארמה הכי טעימה בארץ או אולי זאת בכלל שווארמה אמיל הוותיקה בחיפה ששווה לנסוע אליה במיוחד, או שהמנצחת היא בכלל השווארמה בנצרת שמתגללת בחומוסייה של עימאד? אבל התשובה לשאלה הזאת היא הכי פחות מעניינת, כי מה שחשוב כאן יותר זה בעצם איך הפכה השווארמה בשנה האחרונה למאכל הכי נכון, מלהיב ואופנתי בארץ? נראה שקאמבק כזה עוד לא היה לנו בצלחת.
1 צפייה בגלריה
שווארמה גרטי
שווארמה גרטי
שווארמה גרטי
(צילום: יח"צ)
ביקרנו בשלושה מקומות שווים שבהם מגישים שווארמה, וניסינו לברר עם דמויות המפתח במקום איך בדיוק עובד הרעיון של שווארמה עם כוס יין לבן, איך נכון לפרוס את הבשר - במכונה או בסכין ומה הסוד לשווארמה המושלמת? צפו בסרטון בראש הכתבה.

השווארמיות בכתבה

גרטי דונר, פופ-אפ: מתארח ב-16/9 במושב קדימה, ומגיע לסיבוב נוסף בשוק הכרמל במהלך חודש ספטמבר, אפשר להתעדכן בפייסבוק ובאינסטגרם
הנכד של אברם, מתארח בחומוס חליל בצריפין: בימי שלישי אחר הצהריים, פרטים בפייסבוק ובקבוצת הוואטסאפ (נמצא בחופש עד אמצע ספטמבר)
מפגש רמב"ם: רמב"ם 3 שוק הכרמל תל אביב, פתוח ראשון-חמישי 11:00-24:00, שישי 11:00-16:00(שבת סגור)