רותי ברודו סוגרת את המסעדה הראשונה שהיא פתחה: מסעדת קופי בר הוותיקה של המסעדנים רותי ומתי ברודו סוגרת את הדלתות היום (ו'), אחרי כמעט 30 שנה של פעילות. עד להריסת המבנה, המסעדה תפעל במתכונת אקספרס של משלוחים וטייק-אווי.
3 צפייה בגלריה
קופי בר
קופי בר
היו שלום ותודה על הפירה. קופי בר
(צילום: יריב כץ)
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
רוב צוות המסעדה וגם כמה מנות דגל של הקופי בר ימשיכו עם קבוצת R2M למסעדה החדשה, שעדיין אין לה שם. המסעדה החדשה צפויה להיפתח בחודש הבא (ספטמבר) בשדרות רוטשילד 48 בקומת הרחוב של מלון R48 בתל אביב.
3 צפייה בגלריה
רותי ברודו
רותי ברודו
רותי ברודו: נתראה
(צילום: יונתן בלום)
מסעדת קופי בר נפתחה בשנת 1994 והייתה המסעדה הראשונה שהפיחה חיים באזור המוסכים המוזנח של יד חרוצים. כשנפתחה המסעדה, מחיר קפוצ'ינו עלה שם 2 שקלים בלבד, ולצדה היו רק מסעדות פועלים ואוכל רחוב מהיר. הקופי בר הגדירה, במובנים מסוימים, את התפתחות הקולינריה בתל אביב, ובמהלך השנים היא הפכה למקום אייקוני.
3 צפייה בגלריה
(צילום: ירון ברנר)
סגירת המסעדה, שהייתה ידועה מראש ותוכננה בקפידה, מגיעה בעקבות פרויקט נדל"ן והתחדשות עירונית שאמור להתרחש בבניין שבו שוכנת הקופי בר בכתובת יד חרוצים 13 (שם שכנו גם משרדי החברה). בפרויקט מתוכננים להיבנות שלושה גורדי שחקים (בגובה של 48-41 קומות) ובהם 140 דירות, כולל דיור בר השגה.
התוכנית חלה על שטח בהיקף של כ-13 דונם, הממוקם בפינת הרחובות יגיע כפיים, יד חרוצים וריב"ל, בקרבת הרחובות המסגר, יצחק שדה והרכבת, והיא תשלב מגורים, מסחר, תעסוקה, מלונאות ושטחי ציבור.
המהלך של ברודו מגיע כחצי שנה אחרי פתיחת המסעדה במלון, וכשלוש שנים אחרי סגירת מסעדת הבראסרי, מוסד מיתולוגי נוסף של הקבוצה, שפעל ברחוב אבן גבירול כ-18 שנה, ונסגר במהלך הקורונה.