"לוקחים את החיים בסבבה": ישראלים רבים מתקשים לשהות במלונית הקורונה ומייחלים לרגע שבו יוכלו לחזור הביתה, אבל בני הזוג ליאת קורדובני (55) ורועי פרי (59) דווקא נהנים. כבר תשעה ימים הם במלון דן פנורמה בת"א אחרי שחזרו מחתונה משפחתית בדובאי, רחוקים מהבית בכפר יונה וממקומות העבודה, אבל בראיון לאולפן ynet הבוקר (ג') אי אפשר היה לשמוע מהם אף מילה רעה.
קראו עוד:
"אנחנו שוקלים לנסוע שוב לדובאי ואז לחזור למלונית", התלוצצו השניים, אשת הייטק וחקלאי. "השירות כאן מעולה, וכל בקשה שלנו, כל צורך - כולם ממלאים מיד בשמחה. אנחנו ביחסים מצוינים עם אנשי החמ"ל ועם צוות שירות החדרים, צוחקים, מקבלים שלוש ארוחות ביום - ולחשוב שאת כל זה מממנת המדינה".
2 צפייה בגלריה
ליאת קורדובני רועי פרי
ליאת קורדובני רועי פרי
"ביקשנו לצאת לבידוד ביתי, וסורבנו": ליאת קורדובני ורועי פרי
(צילום: אלבום פרטי)

2 צפייה בגלריה
ליאת קורדובני רועי פרי
ליאת קורדובני רועי פרי
"הצוות ממלא בשמחה כל בקשה שלנו": קפה של בוקר במלונית
(צילום: אלבום פרטי)
לבני הזוג בת אחת, ענבר (14), שיש לה חדר נפרד, שבינו לבין חדר ההורים יש דלת מקשרת. השלושה עברו בימים האחרונים שלוש בדיקות קורונה וקיבלו תשובות שליליות. לכן, עם כל ההנאה שלהם במלון המפואר, הם בדקו אפשרות לחזור הביתה. "ביקשנו לצאת לבידוד ביתי כבר כמה פעמים, כי אנחנו משפחה קטנה, וסורבנו", אומר פרי. אז בינתיים הם נשארים. כמה זמן? פרי צוחק: "כבר חשבנו לשאול כמה עולה השהייה פה - ופשוט להישאר".