בשיתוף קופת חולים מאוחדת
אם בעבר קופת חולים הייתה מקום שאליו היינו מגיעים רק כשאנחנו חולים, היום המטרה היא למנוע תחלואה ולאמץ אורח חיים בריא. בדיוק בגלל זה מאוחדת הקימה את מועדון WOW – עולם שלם של קידום בריאות. "אנחנו מעודדים כל אחד למצוא את הפעילות הגופנית שהוא הכי מתחבר אליה. מחקרים מראים שברגע שאנחנו בוחרים פעילות גופנית שאנחנו נהנים ממנה, כך גדל הסיכוי שנתמיד לעסוק בה", מסבירה לוריא שמואלי, ראש אגף שב״ן במאוחדת. "מי שנהנה לשחות יכול להנות מכניסה למגוון גדול של בריכות שחיה, מי שחלם להתחיל לרוץ אבל לא ידע איך להתחיל יכול להצטרף לקבוצת ריצה עם מדריך מוסמך ומי שמחפש איזון גוף נפש יכול להצטרף לשיעורי יוגה או פילאטיס מכשירים".
בשלב הראשון יתמקד מועדון WOW בארבעה עולמות תוכן: מיינדפולנס, כושר, תזונה ושינה, ובמהלך השנה יורחב המועדון ויצטרפו אליו מהלכים חדשניים נוספים. דרך האפליקציה ניתן להנות מאימוני כושר קבוצתיים במחיר סמלי של 10 שקלים בלבד, כניסה למרכזי ספורט ושיעורי כושר מגוונים ב-20 שקלים, תוכניות תזונה ושינה נכונה ועוד.
2 צפייה בגלריה
״אף אחד לא צריך לוותר על פעילות גופנית בגלל חסם כלכלי״
״אף אחד לא צריך לוותר על פעילות גופנית בגלל חסם כלכלי״
״אף אחד לא צריך לוותר על פעילות גופנית בגלל חסם כלכלי״
(קרדיט: שאטרסטוק)
השמירה על הבריאות הפכה לנגישה יותר
פילאטיס מכשירים, קבוצות ריצה, מיינדפולנס וכניסה לחדרי כושר בפריסה ארצית - כל אלה הם רק חלק ממאות הפעילויות אליהן ניתן להצטרף באמצעות האפליקציה, וגם להיות מתוגמלים עליהם באמצעות צבירת כוכבי WOW, אותם ניתן יהיה לממש במרקט פלייס ייעודי שיציע עשרות מוצרי כושר, סדנאות תזונה ועוד. "יש לנו גם יוגה, פילאטיס מזרון ומכשירים, אימוני נינג'ה, אימונים פונקציונליים, קבוצות רכיבה, אומנויות לחימה ועוד", מוסיפה שמואלי.
בנוסף לאימונים הפיזיים, בכל עולם תוכן ניתן להנות מתכנים בלייב, פודקאסטים וטיפים יומיים של מיטב המומחים ומובילי הדעה, ספריית VOD, כתבות ומתכונים ללא כל עלות.
כל לקוחות מאוחדת יכולים להוריד את האפליקציה של מאוחדת בחנות האפליקציות וליהנות מתכנים דיגיטליים. מי שיש לו ביטוח ״עדיף״ או ״שיא״, יכול להתחיל כבר היום להתאמן במחיר שווה לכל כיס.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית WOW
אפליקציית WOW
אפליקציית WOW
(קרדיט צילום: דוברות מאוחדת)
ממיינדפולנס ועד קבוצות רכיבה
היתרון המשמעותי ב-WOW הוא המגוון הרחב ועולמות התוכן העשירים שמבטיחים שכל אחד ימצא באפליקציה את התחומים שהוא אוהב או רוצה להתנסות בהם. "ההתנהלות באפליקציה פרואקטיבית - כל אחד נכנס, רואה אילו תחומים או פעילויות מעניינים אותו ונמצאים בקרבתו. במקביל היא גם מתזכרת את המשתמש בשיעורים אליהם נרשם, כדי להבטיח שהוא יגיע לשיעור שהזמין", מסבירה שמואלי.
האפליקציה בנויה משלושה עולמות תוכן מרכזיים:
WELLNESS – מיינדפולנס, שינה ותזונה. בעולם התוכן הזה כלולה ספריית VOD גדולה הכוללת תכנים מגוונים שנכתבו על ידי מומחים ומקדמים אורח חיים בריא.
MARKETPLACE- בעולם התוכן הזה ניתן למצוא מידע, שירותים ומוצרים כמו: מוצרי ספורט, מוצרי בריאות, שוברים, סדנאות וטיפולים מגוונים, ביניהם גמילה מעישון, תזונה נכונה, גמילה מפחמימות ןמאוחדת משלימה.
עולם הספורט - מגוון פעילויות ספורט בקבוצות ספורט ובמרכזי ספורט, בפריסה ארצית רחבה, בעלות סמלית החל מ-10 ₪ לאימון.
לוריא שמואלי לוריא שמואלי, מנהלת תחום שב״ן במאוחדתצילום: ענבל מרמרי
עולם של בריאות בהתאמה אישית
"מועדון הבריאות שלנו מותאם למגזרים השונים, תוך הבנה של הצרכים הייחודיים שלהם ומונגש להם בכל דרך בה יבחרו. למגזר הערבי נבנתה אפליקציה בשפה הערבית ונציגים דוברי ערבית יתפעלו מוקד טלפוני עבורם, ולמגזר החרדי יפעל גם מוקד טלפוני שייתן מענה לצד WhatsApp ומייל. בנוסף, קיימות קבוצות ייעודיות לנשים בלבד ולגברים בלבד, כך שכל אחד יוכל להתאמן בסביבה שמתאימה לו", מסבירה שמואלי.
"ברגע שבוחרים פעילות גופנית שנהנים ממנה, כך גדל הסיכוי שנתמיד בה. אף אחד לא צריך לוותר על פעילות גופנית בגלל חסם כלכלי", מסכמת שמואלי. "מי יכול לסרב לאימון ב-10 שקלים?".
בשיתוף קופת חולים מאוחדת