כשבוחרים את תאריך הלידה שיהיה מיוחד: שלהב הררי, בת 41 מכרמיאל, ילדה ברמב"ם ביום שני השבוע, 23.1.23, בן ראשון אחרי שלוש בנות. מעבר לעובדה שמדובר באירוע מרגש במשפחת הררי, הולדת הבן המיוחל חלה בתאריך מיוחד. וזו לא הפעם הראשונה במשפחה.
קראו עוד:
את בתה השנייה, שחר, כיום בת 12, ילדה הררי בתאריך 6.6.11. עדן, הבת השלישית (10), נולדה בתאריך 13.1.13. "ארבע לידות ברמב"ם, כמעט כולן בתאריכים מיוחדים", אומרת היולדת הטרייה בחיוך, "בגלל ההיסטוריה הרפואית שלי, ילדתי בניתוחים קיסריים, כולם בשבועות טובים ומתקדמים. לפי תזמון הלידה ועד כמה שמתאפשר, אני בוחרת את התאריכים המיוחדים שאפשר ללדת בהם. אם כבר קיסרי ארבע פעמים - לפחות זה".
2 צפייה בגלריה
  שלהב הררי והבן. נולד ב-23.1.23
  שלהב הררי והבן. נולד ב-23.1.23
שלהב הררי והבן. נולד ב-23.1.23
(צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
במהלך שני ההריונות הראשונים של הררי היא פיתחה רעלת היריון, מצב רפואי שעלול להעמיד את האישה ההרה ואת העוברים בסכנה. משאובחנה, המשיכה את ההריונות תחת מעקב רפואי. בלידות השלישית והרביעית כבר נאלצו לילד בניתוח קיסרי, בשל הניתוחים הקודמים. "אמרתי להם, בואו ננסה ללדת רגיל הפעם", היא צוחקת, "פחות זרמו איתי. מה שכן, רצו להקדים לי את הניתוח בכמה ימים ולא הסכמתי. חיכיתי לתאריך הזה, שימשיך את הרצף של התאריכים המיוחדים שלנו".
 מימין לשמאל: שמעון הררי, עדן הררי שנולדה ב-13.1.13, שלהב הררי ובנה, שנולד אתמול ב-23.1.23, משמאל אור שנולדה ב-6.6.12 ושיר הבכורה
גם אחותה של הררי, לילך שם טוב, בת 39 מכרמיאל, מסמנת בלוח השנה תאריכי לידה מיוחדים, עם ילדות שנולדו ב-6.10.10 ו-1.11.11 (ליהי ואורין בהתאמה).
2 צפייה בגלריה
 שלהב הררי, בעלה ואחותה לילך שם טוב
 שלהב הררי, בעלה ואחותה לילך שם טוב
התאריכים המיוחדים רצים במשפחה. שלהב הררי ובעלה עם התינוק ואחותה, לילך שם טוב
(צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
במשפחת הררי השמחה גדולה. "אנחנו מרכזים שמחות", מספרת האם הטרייה, "גם לי ולבעלי יש ימי הולדת בתקופה הזו, ויוצא שאנחנו חוגגים ימי הולדת לועזיים זה אחר זה. גם תאריכים עבריים: שלושה מאיתנו ילידי חודש שבט שנכנס השבוע. לא משעמם אצלנו".