הפופולריות של האימון הפונקציונלי שכבש את תחום הכושר בעשור האחרון מסרבת לדעוך, ובתוך כך, במקביל לרשתות הלואו-קוסט שהשתלטו על הענף ומציעות למתאמן הממוצע תנאים בסיסיים בהשקעה כספית מינימלית, נחתה בארץ רשת כושר חדשה המבוססת על עקרונות שונים לגמרי.
כתבות נוספות:
1Rebel היא רשת כושר פרימיום המורכבת ממועדוני בוטיק לאימונים פונקציונליים, המבוססים על שיטת אימון שמקורה בלונדון. בשנים המעטות שעברו מאז הקמתה קנתה לעצמה הרשת שם בקרב המתאמנים הלונדונים ואף זכתה לתואר King Of Gyms על ידי המגזין GQ.
בשנה שעברה חתמה קבוצת מועדוני הכושר הולמס פלייס על הסכם בינלאומי להבאתה של הרשת לארץ. הכל היה כבר מוכן להשקה החגיגית, אך אז הגיעה הקורונה והביאה לעיכוב בתוכניות. גם אנחנו עוד הספקנו לבקר בסניף הלונדוני בינואר שנה שעברה ולהתרשם, רגע לפני שכל העולם עצר מלכת, ובזמן שמושגים כמו מסכות, בידוד חברתי או אפילו חיסונים היו עוד תלושים מן המציאות.
ממש לאחרונה עם תום הסגר השלישי, נפתח בשעה טובה להרצה המועדון הראשון במתחם שרונה בתל אביב, כאשר אירה דולפין משמשת כמנהלת המקצועית והפרזנטורית של המותג. בעידן פוסט קורונה – מהם החידושים שהרשת הולכת לספק לנו בנוף המקומי? ביררנו מקרוב.
קבלו הצצה לסיור שעשינו בשנה שעברה בסניף הלונדוני של הרשת:

אווירה של מועדון לילה

הקונספט נראה לעין מיד עם הכניסה למקום – רשת 1Rebel מציעה שילוב של אימון כושר קבוצתי עצים לבין חוויה השאובה מעולם מועדוני הלילה. עיצוב המקום לקוח מהתרבות ההיפסטרית של לונדון: חלל אימון אורבני, בטון חשוף, אורות נאון מרצדים ומוזיקה עכשווית הבוקעת מרמקולים הפזורים במקום. בכניסה מוצב לו בר המציע למתאמנים שייקים ללפני או אחרי האימון, המוגשים לצד שמפניות וקוקטיילים.
נראה כי פה חוויית הפרימיום הכוללת והעגולה משחקת תפקיד מרכזי: לא רק אימון נטו, אלא גם עמדה לרכישת בגדים של מותגים מובילים, עמדת טיפוח במלתחות עם קרמים ופן לייבוש השיער, מגבות מקוררות בריח אקליפטוס ועוד.
ברשת מציינים כי האימון מועבר רק על ידי מאמנים שעברו הכשרה ייחודית על פי תוכנית אימון מובנת שפותחה ע"י המותג: שיטת האימון משלבת עבודה אינטנסיבית של הליכונים ומשקולות לסירוגין, לצד מערך חוויתי שמלווה את המתאמנים ומעביר תחושה של מסיבה במועדון ריקודים. האימון אמנם מתבצע בקבוצה, אך בהתאם לתקנות הקורונה החדשות הוא כולל עד 22 אנשים לכל היותר.
עם זאת, חשוב לדעת כי האימון אינו קל. אמנם העצימות הגבוהה שבו הוא מתאפיין מביאה לשריפה של מעל 800 קלוריות ב-45 דקות, אך מסיבה זו הוא אינו מתאים לכל מתאמן ויש להגיע עם רמת כושר בסיסית, אחרת סביר להניח שתישארו הרחק מאחור.
2 צפייה בגלריה
1rebel
1rebel
אורות ניאון ומוזיקה קצבית. 1rebel
(יח"צ)
בשונה מרוב רשתות הכושר בארץ, מודל הכניסות אינו מצריך מנוי והתשלום נעשה פר אימון. ההרשמה מתבצעת דרך אתר האינטרנט של הרשת כאשר בהמשך החודש תעלה גם אפליקציה תואמת.
טווח המחירים לאימון נע בין 59-99 שקל בהתאם לחבילה הנרכשת. בנוסף, על מנת לאפשר גמישות מלאה למתאמנים, ניתן לרכוש מנוי חודשי עם התחייבות משתנה למספר הכניסות החודשי. המחיר אינו זול במיוחד אך מצד שני נראה כי החברה מכוונת לקהל שבאופן מודע מחפש לעצמו יותר.
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס: "זו למעשה הפעם הראשונה שקבוצת הולמס פלייס משיקה רשת מועדונים חדשה, אשר אינה פועלת בשיטת המנויים, ומאפשרת כניסות חד פעמיות בפורמט 'כרטיסייה'. מועדון 1Rebel שיפתח במתחם שרונה בתל אביב יהיה הראשון מבין חמישה מועדונים נוספים שצפויים להיפתח במהלך השנה הנוכחית והבאה".

הכתב היה אורח חברת 1Rebel בלונדון