זה אומנם נדיר, אבל קורה שאנשים חולים בקורונה אחרי שקיבלו את המנה השלישית של החיסון. שניים מהם, חן הרמן מפתח תקווה ורן אלתרמן מכפר סבא, התראיינו על כך היום (ג') לאולפן ynet.
קראו עוד:
הרמן (38), אשת עסקים עצמאית, נשואה ללא ילדים, קיבלה את הבוסטר ביום ראשון לפני כשבועיים וחצי ונדבקה ביום חמישי שאחריו, כך שהחיסון עדיין לא השפיע באופן מלא. "שלושה ימים שכבתי במיטה", היא מספרת, "ואני חייבת לציין שרופא התקשר כל יום והתעניין בשלומי, שזה היה נורא נחמד. היו לי גלי חום ורעידות בגוף, והייתי מרותקת למיטה על אף שאני אדם בריא לחלוטין. היו לי גם כאבים בראש ובכל הצד השמאלי של הגוף - בחזה ובאוזניים. לא יכולתי לתפקד. אחרי שלושה ימים המצב התחיל להשתפר בהדרגה, אבל אני עדיין לא מרגישה טעם וריח, ויש לי חולשה בגוף שבאה והולכת.
"אני מבינה שנדבקתי לפני שהבוסטר פעל בגוף. אני גם חושבת שאם לא הייתי מקבלת את שתי המנות הראשונות, הייתי מגיעה למצב נשימתי. הייתי מגיעה למיון. הייתי במצב יותר גרוע".
1 צפייה בגלריה
חן הרמן
חן הרמן
חן הרמן. "אני עדיין לא מרגישה טעם וריח, ויש לי חולשה בגוף שבאה והולכת"
במקרה של מאמן הכושר רן אלתרמן (41), גרוש פלוס שלושה, התסמינים היו קלים יותר. "התחסנתי בבוסטר לקראת סוף אוגוסט, בשבת", הוא מספר, "וביום שישי אחרי כשבועיים הרגשתי איזושהי חולשה, עייפות. הלכתי לעשות בדיקה כי רציתי להיות אחראי. אמרתי לעצמי שאני חייב לשמור על האנשים שאני מאמן אותם. בדרך לבדיקה סימסתי לאחי, 'אני סתם הולך, אני מבזבז זמן וכסף, הרי אין סיכוי שאני באמת חולה'. כשאמרו לי שאני חולה, הייתי בשוק. בדיעבד, אני שמח שעשיתי את הבדיקה הזאת, כי אחרת הייתי עלול להדביק אנשים אחרים.
רן אלתרמן: "בדרך לבדיקה סימסתי לאחי, 'אני סתם הולך, אני מבזבז זמן וכסף, הרי אין סיכוי שאני באמת חולה'. כשאמרו לי שאני חולה, הייתי בשוק. בדיעבד, אני שמח שעשיתי את הבדיקה הזאת, כי אחרת הייתי עלול להדביק אנשים אחרים"
"אני לא הרגשתי שום דבר מהסימפטומים שאנשים מתארים. לא איבדתי חוש טעם או ריח; גם לא היה לי חום. רק הייתה לי טיפה חולשה במשך יומיים-שלושה, והיה כאב ראש שליווה אותי. אפילו במהלך עשרת ימי הבידוד התאמנתי בבית".